top bedrijf! Klant vriendelijk en hele goede service

Goed geholpen en voor een zeer nette prijs laten maken

Top-bedrijf

Je wordt hier altijd snel en deskundig geholpen. Geen ingewikkelde poespas maar eerlijk en betaalbaar. Veel verstand van allerlei merken.

‘Gewoon’ weer top

Deze week mijn auto voor grote beurt en APK gedaan en het was weer ‘gewoon’ prima geregeld. Snel uitgevoerd, netjes afgeleverd en erg fijne en vriendelijke service. Echt een aanrader!

Super goede service

Super vriendelijke mensen, heb gister de auto gebracht voor apk en grote beurt en ik ben super geholpen. Om half acht in de morgen de auto gebracht en netjes een leen auto mee gekregen en om kwart over tien kreeg ik al netjes een berichtje dat de auto gereed stond om op te halen. Echt super service bij deze garage.

Uitsteken

Super snelle en zeer professionele hulp.

Ben ontzettend vriendelijk en vakkundig geholpen.

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Topservice, vriendelijk en bekwaam. Dikke duim omhoog!!

Al 10 jaar dik tevreden! Goede service en adviezen en ze leveren vakwerk. Fijne mensen die met je meedenken en een goed gevoel voor humor hebben. Op naar de volgende 10 jaar!

Geweldige service

Service met een lach en altijd snel geholpen! Willen het beste voor jou en de auto! Top team :)

Topbedrijf

Top service met zeer vriendelijk personeel

Ongekend goede service

Altijd eerlijk en goed advies zeer vakkundig

Super service.

Vriendelijk personeel. Fijn geholpen. Goed contact en eerlijk advies. Zeker een aanrader.

• Reden bezoek Andere reden

Een fijn en betrouwbare familie garage breng al wat jaartjes mijn auto bij hun voor onderhoud altijd goed en eerlijk advies neem daarbij de grote kennis en je hebt wat je wilt voor je auto van de week mijn auto weer opgehaald en weer dik tevreden bedankt John en Christa.

Hele goede en nette service

Vriendelijk geholpen. Wordt niet belazerd. Gewoon eerlijk, duidelijk en goede prijs

Een dikke aanrader!

Van APK tot Zeker gevoel

Via mond op mond reclame bij De Wetering terecht gekomen. Dat onheilspellende geratel in de vierde versnelling was goed mis. In het zoeken naar een oplossing werd er prettig meegedacht.

Eerlijk en vertrouwd

Mijn ervaringen zijn dat er altijd een eerlijk antwoord komt op de onderhoudsvragen. Die eerlijkheid geeft vertrouwen. Ik vind dat het meest belangrijke van een goede garagist. Ook de extra service als klaar staan bij nood of even attent een voorstel doen je naar huis te brengen of op te halen maken het een plezierige garage.

Onovertroffen

In mei auto gekocht Peugeot 3008 met gereviseerde motor bij deze Autovakmeester. 1 keer terug geweest voor een kleinigheid. Was binnen no-time verholpen. Voor deskundig advies en een betaalbare service kom ik hier graag, (Kan niet staat niet in hun woordenboek, en weet niet moet hier nog geboren worden )

Vakkundige en eerlijke garage met prima service!

Wij hebben al jarenlang onze auto’s - een Renault Modus en een Nissan Qashqai - bij John en z’n team in onderhoud. De reden waarom wij hier altijd terugkomen is het eerlijke advies en de goede service. Bij problemen met de auto zijn ze altijd bereid een passende en betaalbare oplossing te vinden. Klein en groot onderhoud laten wij hier doen. Waren er maar meer garages zoals deze.

Auto gekocht met veel schade.

Auto net bijna 3 maanden oud, teveel problemen waar ik mee terug ben gegaan! Sommige dingen opgelost. Schade rapport opgevraagd. Ben de naar John de 10 eigenaar en het is een botsdauto. geweest! Teveel voor betaald zijn nu al problemen! Mail gestuurd reageren niet meer. Natuurlijk niet.. Zij hebben een auto gekocht waar de onderliggende problemen niet tezien waren.. Sommige hadden zij kunnen zien.. DUS VOEL MIIJ BRLASERD IN MIJN VERTROUWEN!!!

Geweldige service, super snel en perfecte prijs-kwaliteit verhouding

We moesten alleen even een lamp vervangen va onze Renault Modus, maar deze zat op zo’n onhandige plek dat de hele bumper eraf gehaald moest worden. Met 2 man sterk is tie uiteindelijk vervangen, we kregen een zeer schappelijke rekening voor al het werk wat ermee gemoeid was. En na afloop kreeg mijn dochtertje een beertjesknuffel voor het wachten, super lief! Heel veel dank!

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Geweldige service, betrouwbaar bedrijf!

Ik breng mijn auto altijd vol vertrouwen bij dit bedrijf. Het is prettig te weten dat men in jouw belang denkt en je niet voor onverwacht hoge kosten komt te zitten. Alles wordt van te voren goed gecommuniceerd. Ga zo door, geweldig!

S U P E R

Een en al vriendelijkheid, maar vooral deskundigheid. Onderhoudsbeurt uitgevoerd en geadviseerd voor toekomstig onderhoud. Meteen de remvloeistof ververst en de airco een servicebeurt gegeven. Duidelijke factuur, netjes uitgelegd, en bovenal, eerlijke prijzen.

Geweldige garage

Ik heb zo goede ervaring met deze garage Kom er al van af het begin Je wordt er vriendelijk geholpen En de service is perfect

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wat een top garage, heerlijke huiselijke gezellige sfeer , goud eerlijk, zeer snelle service, en ook echt top service, ik kom hier al jaren, wat heb ik vanmiddag weer moeten lachen om eigenaar John ,wat een heerlijke een eerlijke mafkees. Ga zo door, geweldig !!! gr. van die eigenaar met ouwe agila.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik ben hier nu 2x geweest omdat mijn ouders ook altijd naar Garage De Wetering gaan. Altijd goed en vriendelijk geholpen. Ook altijd in voor een praatje, ook denken ze altijd mee om een probleem op te lossen. Hele aardige vriendelijke en deskundige mensen. Vertrouwen met mijn auto is bij hun ook geen probleem alles wordt altijd netjes terug gegeven. Gewoon in 1 woord \"Top!\"

Proostwetering 27 L

3543AB Utrecht