Zeer tevreden!

Altijd prima deze garage! Maar....We hebben de rekening van deze keer nog niet.

• Prijs/kwaliteit N.v.t.

goed betrouwbaar en deskundig

Al jaren een prima garage om een auto te kopen en in onderhoud te hebben. Nooit klachten gehad, mochten ze er zijn dan worden ze ter plekke opgelost. Top garage

Dienstverlenend zonder opdringerig te zijn.

We konden vrij rondkijken op enig moment kwam dhr Drost ons te woord staan en verder helpen/zaken doen

prima behandeld en hele vlotte service.

onderdeel wat vervangen moest worden werd voor het weekend geregeld en maandags daarop vervangen. leen auto zo geregeld. zeer tevreden over Strijker & Visscher.

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Goede service en auto kon snel worden gebracht.

Weer alles goed en snel geregeld.

Goede kwaliteit en service en zeer klantvriendelijk.

Via een website over trekhaken kwam ik terecht bij Strijker & Visscher te Meppel. Eén telefoontje en de afspraak was gemaakt zonder lange wachttijd. Het plaatsen van de trekhaak ging vlot en vakkundig. Bij de trekhaak had ik een fietsenrek besteld. Ik had geen ervaring met het monteren, demonteren, etc. van het rek, maar de monteur heeft mij zorgvuldig en geduldig (zeer klantvriendelijk) alle ins en outs hiervan uitgelegd. Echt top! Ik kan dit bedrijf bij iedereen aanbevelen om een trekhaak te laten plaatsen en daarbij het fietsenrek tegelijk te bestellen, want ik was 200 Euro goedkoper uit dan dat ik beide dingen apart had geregeld.

• Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires

Klaar terwijl u wacht.

Prima geholpen met een kop koffie wachten tot mijn winterwielen gemonteerd waren.

Heel correct en vriendelijk geholpen door de heer Visscher. We zijn blij met onze nieuwe auto, rijdt super.

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

Goede service zoals we gewend zijn. We zijn al lang klant bij Strijker & Visscher. Altijd goed geholpen, duidelijk overleg over de kosten. Eerlijk.

• Reden bezoek Andere reden

Gastvrij en uiterst efficient en effectief.

Goed ontvangen. Snel en vakkundig afgehandeld.

Prettig en betrouwbaar

Vriendelijk en netjes en snelle service. En de koffie smaakt goed

Gewoon prima service

Vriendelijk en vakkundig personeel, geen gedoe gewoon goed.

Deed vandaag voor het eerst zaken met Visser.

???

• Service N.v.t.

Alles naar wens.

Nette auto gevonden met weinig km. Wist vooraf wat ik zocht en ben blij met mijn keuze. Garantie met daarnaast complete aflevering. Vriendelijk geholpen.

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

Deskundig en vriendelijk

Afspraken worden netjes nagekomen. De afgesproken werkzaamheden zijn correct uitgevoerd en de auto was op de afgesproken tijd weer gereed en stond keurig gewassen klaar.

Altijd gastvrij, meedenkend en behulpzaam

Altijd gastvrij, meedenkend en behulpzaam

Fijne garage

Hielpen mij dezelfde dag nog op weg toen ik zonder afspraak langskwam met een motorstoring. Onderhouden ook een oudere auto goed en denken mee over de kosten.

Voorbeeld voor ieder autobedrijf

In november hebben wij een Volvo V60 D5 twin engine bij dit autobedrijf gekocht. Wij hebben bewust gekozen voor Strijker & Visscher o.b.v. de goede reviews. Deze bleken ook helemaal op zijn plaats. Gewoon no nonsense verkoopgesprek met direct een marktconforme inruilprijs. Auto netjes afgeleverd. Inmiddels ook terug geweest voor garantie. Heel netjes opgelost en ook goed meegedacht met de klant, omdat wij zo’n twee uur moeten reizen. Gewoonweg dikke complimenten voor dit autobedrijf! Een voorbeeld voor de hele branche.

Goede vakmensen, altijd vriendelijk en snel geholpen.

Kwaliteit staat hoog in het vaandel

Het maakt niet met welk probleem ik bij Strijker-Visscher aankom er wordt altijd een passende oplossing geboden

Goede ervaring van een vakkundig bedrijf met vriendelijke mensen

Zie boven

Snelle service.

Ik kwam daar voor de eerste keer en ik werd direct geholpen.

• Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Reden bezoek Andere reden

Zeer goed bedrijf waar ik al een aantal jaar klant ben.

Ik kom al een aantal jaren voor de APK en onderhoud bij Strijker & Visscher. Als er extra reparaties moeten worden uitgevoerd word er altijd eerst contact opgenomen met de klant om te bespreken wat de mogelijkheden zijn wat ik persoonlijk zeer prettig vind. Daarnaast is er altijd deskundig personeel aanwezig die mij altijd professioneel en op een nette manier te woord staat. Al met al een zeer goed bedrijf.

vakkundig en gemotiveerd bedrijf

Mijn eerste kennismaking met dit bedrag is zeer positief. Kwam er voor een trekhaak en fietsenrek. Receptie en monteurs zijn meedenkend en kundig. Bedankt!

• Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires

Zeer rustig, vriendelijk en deskundig personeel

Gebruikte auto gezien op internet. Op locatie vriendelijk te woord gestaan en de auto meegekregen voor een proefrit. Deal snel gesloten met nette prijs incl. Beurt