ontzettend vriendelijk, behulpzaam en prijstechnisch helemaal goed

Voor een kleine onderhoudsbeurt 150 km heen en 150km terug doe je alleen als je tevreden bent. In dit geval dus uiterst tevreden. Vriendelijke eigenaren en prima service. Ik blijf hier klant na de aanschaf van mijn auto bij Strijker en Visser

Top bedrijf!

Al een aantal jaar klant bij Strijker en Visscher en altijd zeer goed geholpen.

Keurig volgens afspraak met extra service!

De auto gebracht voor het plaatsen van een trekhaak. Deze is voor een zeer scherpe prijs geplaatst, zag er verder keurig uit. Gratis leenauto gekregen, alleen zelf de brandstof. En als extra service de auto gratis door de wasstraat en een prop in de (lekke) reserveband gezet. Deze extra's op de toch al scherpe prijs verdient een dikke tien!

• Deskundigheid N.v.t.
  • Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires

Montage volgens afspraak, niet netjes afgeleverd

Het juiste type trekhaak is gemonteerd. Bij aankomst moest men alle gegevens nog van mij hebben, terwijl ik dit bij mijn bestelling al had doorgegeven. Ook was men niet op de hoogte dat een witte kentekenplaat bijgeleverd moest worden. Dit stond echter wel in de prijsopgave / afspraakbevestiging die ik per mail heb ontvangen. De bekleding van de auto was vervuild. Er was geen gebruiksaanwijzing bijgeleverd. Er werd geen uitleg gegeven. Het is onbekend of er een sleutel bij zit. Kortom: een incomplete aflevering, vandaar de matige beoordeling.

Zeer eerlijke en goede service

Vriendelijk geholpen .

Prettig zaken gedaan , en met een goed gevoel met onze nieuwe auto naar huis gereden.

Vriendelijk en accuraat !

Prima.

Goede en snelle service, vriendelijke mensen en m.i. vakbekwaam. Ze staan altijd klaar om snel te helpen. Zelf zonder afspraak bij b.v het vervangen van een kapot lampje.

Simpel en doeltreffend

Nuchter, vriendelijk. Dikke prima

• Service N.v.t.
  • Deskundigheid N.v.t.
  • Reden bezoek N.v.t.

Zeer positieve ervaring !

Voor het eerst in contact gekomen met dit bedrijf, nl. apk keuring van mijn camper. Mijn ervaring is uiterst positief en er werd keurig gecommuniceerd en uiteraard apk gekeurd ! Heb nu mijn garage gevonden !

Goede service voor de juiste prijs!

Degelijk vakwerk

Geholpen door de heerVroegindewei. Degelijke betrouwbare vakman die zijn afspraken na komt en veel weet over auto's. En wat hij niet weet, zoekt hij op. Garage met recht toe recht aan vakwerk. Geen franje of luxe bij overdracht van de auto. Wel goed advies en 3 gratis wasbeurten.

Klantvriendelijk, geen onverhoopte kosten, dik tevreden en niet duur.

Ik ben bij garage Strijker en Visscher een trekhaak laten plaatsen. Ik kwam via internet bij hun terecht. Ze waren 100 euro goedkoper dan Kwik Fit. Tot mijn verrassing zit er nu ook een Brink trekhaak op mijn Megane voor nog geen 500 euro. Top, bedankt voor de nette afhandeling en goede service.

goed bedrijf

worden al tijd snel geholpen en werkzaam heden worden goed uitgevoerd

Enorm klantvriendelijk bedrijf

Deskundig, vriendelijk, “halen je het vel niet over de neus”. U kunt er gerust naar toe.

Helemaal super. Erg netjes en vriendelijk.

Prettige en snelle service. Helemaal top.

Fijne Garage.en fijn Personeel. Prima afspraken.

Goed geholpen

Prima voor elkaar.

Heel goed!!!

Ik was vanaf 31 augustus mijn bril kwijt.....en na de apk keuring was mijn bril terug. Klasse!!!!

Zeer tevreden over de prijs en service zie onder

Wij zagen er tegenop om in deze Corona tijd naar de garage te gaan. We hebben toen gebeld om de afspraak te verzetten. Dat was geen probleem maar, we kunnen ook de afspraak laten staan dan halen wij de auto op maken hem schoon en brengen hem aan het eind van de dag terug. Wat schetst mijn verbazing de monteur kwam met een auto die hij liet staan gaf mij de sleutel en zij voor het geval u toch weg moet. Geen extra kosten gewoon de afgesproken prijs. Geweldig

Prettige benadering en contact

Klantvriendelijk; goed overleg

Klantvriendelijk, betrouwbaar en technisch uitstekend.

Ik kom nu 7 jaar bij dit bedrijf en ben zo tevreden over hun klantvriendelijkheid, technisch kunnen en servicegerichtheid dat ik zeker weet dat het niet beter kan. Zij leveren alles waar je als klant behoefte aan hebt, zonder dat je er om hoeft te vragen. Gewoon TOP!

Zeer goed.

Zeer goeie service

Gewoon TOP!

Mijn auto hier APK laten keuren, eerlijk en goed advies gekregen. Zeker een aanrader!

Over Autovakmeester

Autovakmeester is een landelijk- en merkonafhankelijk netwerk van BOVAG-garagebedrijven die betaalbare A-kwaliteit leveren en service verlenen, die u bijblijft. Bij ons is de vakman nog een meester in zijn vak. Een professionele alleskunner die doet wat hij belooft. Open, eerlijk en transparant. Een vertrouwd gezicht uit de buurt, die u en uw auto persoonlijk kent. Die zijn kwaliteit en meesterschap aantoont met 24 maanden garantie op onderdelen en reparaties. Die betrouwbaarheid wilt u toch ook?! Kies daarom voor een Autovakmeester bij u in de buurt.