eerlijk en goed advies

auto voor apk geweest. goed en deskundig advies over noodzakelijke en aanbevolen repraties

Betrouwbaar en vriendelijk

Betrouwbare en snelle service. Vriendelijk personeel

Goed en netjes behandeld!

Goed en netjes behandeld. Ook bij vragen duidelijk, goed en snel antwoord gekregen!

Goede service, duidelijk overleg over onderhoud.

Voor eerste keer onze 2e auto voor APK gebracht. Prima overleg over aantal te herstellen zaken. Auto stond gewassen klaar bij ophalen.

heel.prettig

Heel prettig geholpen, goede communicatie en bereid om wat exstra te doen.

Top bedrijf!

Vriendelijk en kundig personeel. Er werd goed advies gegeven. Wij komen hier zeker terug!

Vriendelijk en goed personeel

Ze zijn altijd vriendelijk en nemen de tijd voor je. Een dikke 10!

Prettig en betrouwbaar

We zijn heel vriendelijk en corona-proof ontvangen. De auto stond al klaar. We kregen duidelijke en voldoende info over de auto. Na de proefrit zijn we tot een mooie prijs gekomen onder genot van een kopje koffie. Verkoper kwam rustig en betrouwbaar over. Niet zo'n gladjakker die een auto koste wat het kost wil verkopen. We zijn zeer tevreden weer vertrokken. Daarom 5 sterren!

Prima!

Goede service.

Klant vrienndeli jij en efficiënt.

Goed.geholpen bij montage en nazorg plaatsen trekhaak.

Prima service.

Prima service, aandacht voor de klant.

Ik kon het niet beter treffen, professionele dienstverlening super

Vriendelijk en servicegericht

Kon gelukkig toch een leenauto meekrijgen, ondanks dat ik die niet had aangevraagd

• Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires

ontzettend vriendelijk, behulpzaam en prijstechnisch helemaal goed

Voor een kleine onderhoudsbeurt 150 km heen en 150km terug doe je alleen als je tevreden bent. In dit geval dus uiterst tevreden. Vriendelijke eigenaren en prima service. Ik blijf hier klant na de aanschaf van mijn auto bij Strijker en Visser

Top bedrijf!

Al een aantal jaar klant bij Strijker en Visscher en altijd zeer goed geholpen.

Keurig volgens afspraak met extra service!

De auto gebracht voor het plaatsen van een trekhaak. Deze is voor een zeer scherpe prijs geplaatst, zag er verder keurig uit. Gratis leenauto gekregen, alleen zelf de brandstof. En als extra service de auto gratis door de wasstraat en een prop in de (lekke) reserveband gezet. Deze extra's op de toch al scherpe prijs verdient een dikke tien!

• Deskundigheid N.v.t.
  • Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires

Montage volgens afspraak, niet netjes afgeleverd

Het juiste type trekhaak is gemonteerd. Bij aankomst moest men alle gegevens nog van mij hebben, terwijl ik dit bij mijn bestelling al had doorgegeven. Ook was men niet op de hoogte dat een witte kentekenplaat bijgeleverd moest worden. Dit stond echter wel in de prijsopgave / afspraakbevestiging die ik per mail heb ontvangen. De bekleding van de auto was vervuild. Er was geen gebruiksaanwijzing bijgeleverd. Er werd geen uitleg gegeven. Het is onbekend of er een sleutel bij zit. Kortom: een incomplete aflevering, vandaar de matige beoordeling.

Zeer eerlijke en goede service

Vriendelijk geholpen .

Prettig zaken gedaan , en met een goed gevoel met onze nieuwe auto naar huis gereden.

Vriendelijk en accuraat !

Prima.

Goede en snelle service, vriendelijke mensen en m.i. vakbekwaam. Ze staan altijd klaar om snel te helpen. Zelf zonder afspraak bij b.v het vervangen van een kapot lampje.

Simpel en doeltreffend

Nuchter, vriendelijk. Dikke prima

• Service N.v.t.
  • Deskundigheid N.v.t.
  • Reden bezoek N.v.t.

Zeer positieve ervaring !

Voor het eerst in contact gekomen met dit bedrijf, nl. apk keuring van mijn camper. Mijn ervaring is uiterst positief en er werd keurig gecommuniceerd en uiteraard apk gekeurd ! Heb nu mijn garage gevonden !

Goede service voor de juiste prijs!

Degelijk vakwerk

Geholpen door de heerVroegindewei. Degelijke betrouwbare vakman die zijn afspraken na komt en veel weet over auto's. En wat hij niet weet, zoekt hij op. Garage met recht toe recht aan vakwerk. Geen franje of luxe bij overdracht van de auto. Wel goed advies en 3 gratis wasbeurten.

Over Autovakmeester

Autovakmeester is een landelijk- en merkonafhankelijk netwerk van BOVAG-garagebedrijven die betaalbare A-kwaliteit leveren en service verlenen, die u bijblijft. Bij ons is de vakman nog een meester in zijn vak. Een professionele alleskunner die doet wat hij belooft. Open, eerlijk en transparant. Een vertrouwd gezicht uit de buurt, die u en uw auto persoonlijk kent. Die zijn kwaliteit en meesterschap aantoont met 24 maanden garantie op onderdelen en reparaties. Die betrouwbaarheid wilt u toch ook?! Kies daarom voor een Autovakmeester bij u in de buurt.