Super goed geholpen

Super goed geholpen bij de aanschaf van mijn tweede auto. De meneer die mij geholpen heeft kon goed uitleggen en veel over de auto vertellen waardoor ik een goed beeld krijg met wat ik kan verwachten. Ook waren we beide eens over de vraagprijs. Het is zeker een bedrijf die kan aanraden met goede service en deskundigheid. Ik kan niet wachten tot ik hem mag ophalen!

Prima en plezierige mensen geen kakkers

Ik werd prima geholpen

goede afspraak gemaakt en keurig op tijd klaar.

Altijd klantgericht!

Warm

Behulpzaam en vriendelijk personeel.

Duidelijk, discreet en pragmatisch. Weet de klantvraag goed te lezen en beantwoorden.

Ik was afgelopen Maandag (22-03-2021) met enige spoed op zoek naar een occasion. Mede dankzij Strijker en Visscher kan ik vanaf morgen (Za 27-03-2021) de weg op met mijn nieuwe aanwinst !!

• Deskundigheid N.v.t.

vakkundig

Ik koop al jaren een auto bij Strijker & Visscher. En de auto's ook altijd in onderhoud gehad bij hun. De service is geweldig, het personeel vakkundig betrouwbaar, vriendelijk en behulpzaam.

Prima geregeld

De bestelde trekhaak volgens afspraak gemonteerd. Leenauto stond klaar. Gebeld nadat de klus geklaard was.

Afspraak is afspraak.

Komen altijd de afspraken na.

Xx

Xx

Fijne ontvangst

Je voelt je direct thuis

Goed degelijk bedrijf

Super service!

Onze eerste ervaring bij Autovakmeester Strijker & Visscher was zeer positief! Alles verliep vlot en transparant. Zeer klantvriendelijke benadering! Fijn zaken doen!

Prettige en goede service

Prima, goede ervaring met o.a. problemen met Yeti.

Altijd deskundig en goed advies

prima uitvoering

Volgens afspraak, helder en vriendelijk. Misschien een idee om de klant altijd even de werking van de geplaatste onderdelen te tonen.

• Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires

Uitstekende kwaliteit en kwaliteit gegarandeerd en een erg prettige en betrouwbare samenwerking

Uitstekende service en samenwerking en kwaliteit.

Klantgericht

De klant staat centraal en ze denken in oplossingen en niet in problemen

Altijd gastvrij, meedenkend, oplossingsgericht.

Iedereen is altijd vriendelijk en gastvrij. Er wordt bij een dure reparatie ook gekeken naar een wat goedkopere oplossing. Bij een reparatie wordt je goed geïnformeerd en op de hoogte gehouden. Auto ziet er netjes uit wanneer je hem terug krijgt, zowel van binnen als van buiten.

TOP

Als verkopen je werk is, ben je niet zozeer verplicht om mee te denken of persoonlijke aandacht voor de klant te hebben. Tóch is dat wat de sympathieke verkoper van Strijker Visscher gedaan heeft. En daar willen we een compliment voor achterlaten met deze review Dat we met een prachtige auto terug reden naar de Randstad, komt natuurlijk op een goede tweede plaats. Topbedrijf Alles tot in de .............geregeld.

Goede service.

Trekhaak laten plaatsen naar volle tevredenheid.

Nette oprechte organisatie..

Goed advies, prima prijs netjes volgens afspraak op tijd klaar.

Vlot en nauwkeurig

Heel fijn, dat er snel gestart werd met de onderhoudsbeurt, zodat ik niet langer dan nodig hoefde te wachtend, omdat ik uit Zeist kom. Fijn, dat er goed gekeken wordt naar welk onderhoud Noodzakelijk is. En nog een prachtig schone auto nadien ook! Ik schrik altijd een beetje van de prijs, maar dat komt omdat mijn vader als wegenwachter altijd de auto onderhield, wat helaas niet meer kan. Dus daarom waarschijnlijk geen realistisch beeld van de prijzen ;) Helen van Mourik

vakbekwaam bedrijf

vakbekwaam personeel. Heel klantvriendelijk en goede service

Vriendelijk en behulpzaam

Ben vaker bij Strijker & Visscher geweest, tot nu toe altijd met goede ervaringen. Zo ook de laatste keer. Had in de ochtend gebeld voor een afspraak ivm uitlijning en kon in de middag al terecht. Op het afgesproken tijdstip werd ik al opgewachten werd dus meteen geholpen. Erg tevreden en zou er zeker weer een afspraak maken

Over Autovakmeester

Autovakmeester is een landelijk- en merkonafhankelijk netwerk van BOVAG-garagebedrijven die betaalbare A-kwaliteit leveren en service verlenen, die u bijblijft. Bij ons is de vakman nog een meester in zijn vak. Een professionele alleskunner die doet wat hij belooft. Open, eerlijk en transparant. Een vertrouwd gezicht uit de buurt, die u en uw auto persoonlijk kent. Die zijn kwaliteit en meesterschap aantoont met 24 maanden garantie op onderdelen en reparaties. Die betrouwbaarheid wilt u toch ook?! Kies daarom voor een Autovakmeester bij u in de buurt.