Deskundig en betrouwbaar met bovendien een top service!

Ben al jaren klant en dat bevalt mij heel erg goed. Van aankoop auto, onderhoud tot schadereparatie. Een bedrijf met jarenlange ervaring, deskundige medewerkers die altijd bereid zijn om mee te denken. Aanrader!

top top top.

Al jaren een goed adres met top service, Altijd in voor een lolletje maar ook serieus . Of je nu met de eigenaar spreekt( die zichzelf overigens gewoon collega voelt!!) of paul van de balie of een monteur ,ze staan je allemaal te woord .

Staan altijd klaar

Zonder afspraak wordt ik altijd geholpen. Zeer deskundig. Vriendelijk stuk voor stuk.

Top.

Wat mij betreft kan het niet beter. Dank en alvast fijne feestdagen!

• Prijs/kwaliteit N.v.t.

top

gebeld, gelijk gecheckt en gelijk een afspraak. In de middag hersteld. wat wil je nog meer.

• Deskundigheid N.v.t.
  • Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires

Open communicatie.

Goede info over uit te voeren noodzakelijke werkzaamheden.

Kwaliteit en vakmanschap. Top !

Kwaliteit en vakmanschap. Top !

zeer behulpzaam en klantvriendelijk

Prima en snel geholpen

Heel goed gegaan.

Alles is volgens de afspraak gegaan.

Zonder meer goede ervaringen

Prima ervaringen. Deskundig geholpen.

Snel, vlot, klantvriendelijk

APK in zéér vlot tempo verzorgd, bij het ophalen van de auto nog even een kleine ( vrijblijvende) check op de 2e auto, en een "klantvriendelijke rekening "

Hele fijne,meedenkende vakmensen

Ik ben heel tevreden. De reparaties worden zoals afspraak uitgevoerd. Er wordt geluisterd en meegedacht. Vakkundige, zeer vriendelijke mensen. En mijn autootje kwam er schoner vandaan dan ie er heen ging. ;)

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Zeer goede service, fijn contact en snel geregeld!

Na een volledige vastloper van mijn oude auto. Heeft Marco Groen heel snel een mooie occasions geregeld op een zeer korte termijn. In een fijn contact is alles snel geregeld en kan weer hopelijk jaren vooruit. Nogmaals dank voor een zeer aangenaam contact. Een zeer tevreden klant!

Zoals gezegd, Prima

eerlijke verkoop en goede gastvriendelijkheid

ik ging heen voor mijn eerste auto. we hebben gekeken naar de auto. er werd wat verteld over de auto. hij heeft verteld wat er voor defect op zat: een klein krasje op de deur erg eerlijk ze hadden voor het zelfde geld dit niet kunnen zegen toch deden ze dit. ik stel dit persoonlijk zeer te prijs. daarna hebben we de papieren geregeld en is er verteld wat er allemaal nog moet worden geregeld. tijdens dit werd er een dankje aangeboden en met het ophalen kregen we ook nog een taart!

Duidelijk eerlijk service

Ik word altijd netjes gebeld wat alles gaat kosten. Super service en belangrijkste aan een garage goud eerlijk. Geen onnodige kosten.

Goede degelijke garage met altijd vriendelijk personeel.

Hoewel alleen voor APK deze keer, toch plezierig en goed geholpen. Volgens afspraak stond leenauto klaar. Zelfs bij APK bandenspanning gecontroleerd en aangepast. Goede service!

Ze staan altijd klaar voor je

Ze staan bij Marco Groen altijd klaar voor je, voor spoed reparaties tussendoor is er altijd wel een gaatje. Open en transparante communicatie. Echt een eerlijk autobedrijf, zowel bij verkoop als reparaties.

Heel begripvol en hulpvaardig

Het bedrijf is in omgang naar mij als klant begripvol hulpvaardig, er wordt een zorg uit handen genomen en alles gaat in goed overleg. Ik kan alleen maar lovend praten over dit bedrijf.

Klantvriendelijke ,Super garage!

Altijd vriendelijke service. Snel geholpen en wordt samen over nagedacht wat het beste is voor de auto. Wij zijn vaste klanten en komen altijd terug. Erg tevreden.

Behulpzaam als altijd

Al jaren kom ik er voor de apk van mijn hobby auto. Ditmaal moesten er remmen vervangen worden die ik in Oostenrijk moest bestellen. De nieuwe afspraak om het werk af te maken kon ondanks de drukte snel plaats vinden.

Prima service, duidelijke communicatie!

Zoals beschreven, geen verassingen duidelijke communicatie en netjes geholpen.

In 1 woord: top!

We hadden een acuut probleem met onze auto en konden snel terecht. De monteurs hebben een creatieve oplossing bedacht en de auto rijdt nu weer als een zonnetje:)

Heel klantvriendelijk

Was een beetje laat met het maken van een APK afspraak maar kon toch nog heel snel geholpen worden. Heel vriendelijk voor de telefoon en aan de balie.

Over Autovakmeester Marco Groen

Autovakmeester Marco Groen is gevestigd in Dirkshorn, Noord Holland. We zijn een merkonafhankelijk autobedrijf waar u terecht kunt voor onderhoud en reparatie van alle merken personenauto’s, elektrische of hybride auto, lichte bedrijfswagens, campers, caravans en aanhangwagens.

Over Autovakmeester