betrouwbaar en gemoedelijk

Betrouwbaar, meedenkend, gemoedelijk en vriendelijk mensen.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb in Januari 2019 hier een Ford Focus 1.6 ecoboost gekocht. Na iets meer dan zes maanden stond ik in Duitsland langs de kant van de weg met een kapotte koppakking. Reparatiekosten bij de Ford dealer: min €1500,-. Maikel bood me aan de reparatie voor €500,- uit te voeren als coulance. Super geregeld dachten we. 5 minuten nadat ik de auto opgehaald had stond ik op de A1 weer stil met een oververhitte motor😣. Anwb erbij.. conclusie: De waterpomp was toch ook defect. Deze is kosteloos door Autobedrijf Bennie Mulder vervangen. Om zeker te weten dat ze ditmaal een probleem vrije auto aan me zouden overhandigen heeft Maikel er eerst uitvoerig in gereden gedurende een weekend. Alles leek in eerste orde tot ook hij tot ieders verbazing met een oververhitte motor stil stond?!?!? Na lang puzzelen was het oordeel een scheurtje in het onderblok. Poeh.... dat is niet niks😖😖. Maikel heeft vervolgens een volledig gereviseerde motor aangekocht en deze in de Ford gemonteerd. De hieruit voortkomende kosten waren voor hen!! Wat een waanzinnige service. Dit kom je nog zelden tegen. Van mij krijgt autobedrijf Bennie Mulder dan ook een dikke 10 op alle fronten!!!\r\nIk zou ze beslist aanraden. Het is dat ik in Zaandam woon anders waren ze per direct mijn go to garage geworden.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Auto gekocht waarbij later problemen aan het licht kwamen. Zonder morren én zonder rekening opgelost d.m.v. toch behoorlijk kostbare reparaties.
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goed

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Paar weken geleden een Skoda gekocht. Super nette auto.en een uitstekende service, ze geven je de tijd om na te denken. Nu kwam ik erachter dat de airco het niet doet. Deze bleek leeg te zijn. De airco is gratis bij gevuld. En dit al na 2 dagen dat ik belde. Hele fijne en snelle service. Zeker een aanrader deze garage.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Super goede service en vriendelijke en betrouwbaar personeel. We zijn erg blij met onze auto. We hadden alleen een klein probleem met de kilometerteller. Dit is gratis voor ons opgelost. Als we weer een auto nodig hebben gaan we zeker hier naar terug. Zeker een aanrader!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Uitstekend!

• Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf prettig

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Meedenkend bedrijf. Duidelijk in werkzaamheden en de kosten daarvan

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vriendelijk, behulpzaam en betrouwbaar

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Waren bij dit bedrijf om naar een gebruikte Ford B Max automaat te kijken. Zeer vriendelijke ontvangst en eerlijke voorlichting.\r\nGeen verkooppraatjes zoals ik bij veel andere garages heb meegemaakt. Kwamen vanuit Drenthe maar kan deze garage zeer zeker aan bevelen !\r\n\r\nfam. Polee, Veenoord

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf zeer goed

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima contacten en goed advies.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Uitstekkend

Over Autovakmeester