Bijzonder klantvriendelijk

Klantvriendelijkheid staat hoog in het vaandel. Denken mee met de klant. Bereid om klant maar ook de auto thuis te brengen.

Prima garage, prima overleg en staan altijd voor ons klaar

Staan altijd voor ons klaar

Gewoon goed

Goede garage. Denken mee met de klant.

Vakkundig, vriendelijk en klantgericht

Het bevalt mij uitstekend bij dit bedrijf. Afspraken zijn goed en vlot te maken. Deskundig personeel en ik krijg een goede uitleg. Opslag van mijn banden geen probleem.

Uitstekende service en dat al vele jaren

Je kunt altijd voor reparatie bij garage de Rijk terecht ook zonder afspraak. De auto wordt na de APK weer bij ons thuis afgeleverd, dat noem ik echte service. De kosten vallen altijd erg mee volgens ons een zeer redelijk tarief. We hopen nog lange tijd van deze service gebruik te kunnen maken.

Vriendelijk, deskundig en gedegen

Het is fijne garage waar je vriendelijk wordt behandeld. Ook wordt meegedacht en afspraken zijn goed te maken. Er wordt met je meegedacht. Kortom een fijne garage.

Prima geholpen

Goede service, snel en deskundig geholpen.

ik kom steeds terug want ik ben tevreden

ik hoef zelf niet zo na te denken want mijn autovakmeester is een meester in zijn vak

• Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires

Betrouwbaar

Ik laat mijn auto hier altijd nakijken. Voor apk, of onderhoudsbeurt. Weinig tot geen problemen ondervonden. En je hebt je auto zo terug. Tot nu toe zeer tevreden!

Goede Autovakmeester

Altijd correct geholpen

Één Belletje en ze staan voor je klaar super goede service en betrouwbaar de auto word na een controle weer bij je thuis afgeleverd mooier kan niet een dikke vette TIEN

Vakkundig

Goed geholpen en je word goed op de hoogte gehouden wat er gebeuren moet en wat het gaat kosten. Dus je word niet voor het blok gezet. Altijd fijn dat je weet waar je aan toe bent.

snelle hulp kwaliteit in herstel

Uitstekende service

Auto wordt gehaald en gebracht vanaf huis , top!

Gewoon uitstekend

We komen hier al jaren met onze auto's voor de apk en ook voor de inruil. Mark en John denken goed mee in oplossingen en zijn bereid om net dat stapje extra te doen om het voor elkaar te krijgen. Ze zijn realistisch in hun oordeel en geven een duidelijk antwoord.

Vakkundig, vriendelijk, vertrouwd.

Auto naar de garage voor een kleine onderhoudsbeurt. Op advies gecombineerd met de jaarlijkse Apk-keuring. In één ochtend klaar! Goede service.

Vakkundige mensen. Er wordt bij duurdere reparaties altijd telefonisch overlegd. Als ik de auto breng wordt ik weer thuisgebracht en als de auto klaar is wordt hij voor de deur neergezet en de sleutel door de brievenbus gegooid.

Vakkundig, eerlijk, gedienstig.

Op een redelijke vakkundige manier aanpak van autoproblemen in de breedste zin van het woord.

Snelle afspraken en prima service

Goede communicatie en eerlijke prijs. Kan veel.

Prettige garage

Telefonisch contact gehad en hij heeft komen , ik kon het regelen om zelf bij de garage te komen en alles te laten controleren , dag erna nog eens controle en advies op zaterdag zodat ik veilig op vakantie kon

We worden altijd goed en snel geholpen door Marc.

Buy cars

Best dealer, good price, all its top

• Would you recommend us? Yes
  • N/A

In 1 woord GOED

Goede service en klantvriendelijk

Over Autovakmeester

Autovakmeester is een landelijk- en merkonafhankelijk netwerk van BOVAG-garagebedrijven die betaalbare A-kwaliteit leveren en service verlenen, die u bijblijft. Bij ons is de vakman nog een meester in zijn vak. Een professionele alleskunner die doet wat hij belooft. Open, eerlijk en transparant. Een vertrouwd gezicht uit de buurt, die u en uw auto persoonlijk kent. Die zijn kwaliteit en meesterschap aantoont met 24 maanden garantie op onderdelen en reparaties. Die betrouwbaarheid wilt u toch ook?! Kies daarom voor een Autovakmeester bij u in de buurt.