Professioneel en kundig

Het was de eerste keer dat ik bij garage Marc Mooy kwam na onze verhuizing, en ik blijf in de toekomst mijn auto hier graag brengen voor de APK en onderhoud. Het personeel is professioneel,kundig, en aardig.Er was contact over extra werkzaamheden. Dit voelde goed en vertrouwd. In de factuur staat alles duidelijk en transparant vermeld.

Uitstekende service

Al meer dan 30 jaar betrouwbaar, integer en vakkundig.

netjes duidelijk vriendelijk en overzichtelijk

prima in orde

Geweldige service

Snelle levering. s' ochtends geweest voor diagnose en s'middags al onderdeel geleverd en geplaatst. Super.

Snel en goed geholpen

Ik kwam zonder afspraak langs, vanwege knipperend lampje. Bobine bleek stuk te zijn en werd direct vervangen.

Goed service...

We zijn al meer dan 50 jaar klanten van dit garage. Hij staat altijd klaar voor je. Het sevice is zeer goed. Herl tevreden over die garage mark Mooij

Klantvriendelijke vakman

Wij zijn al jaren klant bij Marc Mooij en gedurende die tijd altijd vakkundig en vriendelijk geholpen. Sinds bijna 1 jaar rijden wij nu full electric en zijn helaas gedwongen om bij de dealer ons onderhoud te laten uitvoeren. Dit is een groot concern met alle eigenschappen van een grote organisatie ….

Vriendelijke mannen die goed werk leveren

Ik kom er met 3auto's waarvan 1oudere waar ik zelf aan knutsel. Ik kan bij de heren terecht voor vragen en advies. Het werk aan de andere is altijd dik voor mekaar.

Er "moesten" nieuwe banden onder de auto en bij het nakijken werd geconstateerd dat de remmen voor waren versleten. Deze moesten per direct vervangen worden. Wij kregen anders de auto niet mee, dit was te gevaarlijk. Waren heel blij dat dit "euvel" was ontdekt voor wij 2 dagen later met vakantie gingen. Nu konden wij veilig op weg.

Vakmonteurs, altijd vriendelijk, echt verstand van auto’s en leveren goed werk af.

Fijne monteurs die altijd voor je klaar staan. Auto wordt goed nagekeken en in overleg gemaakt. Zeer vriendelijk, altijd aardig en echt verstand van auto’s. Al jaren trouwe klant bij deze goede en fijne garage.

Snelle service

Word altijd vriendelijk geholpen, snelle service en geven goed advies.

Precies wat ik er van verwachtte. Kortom, goede communicatie, duidelijkheid en vakmanschap.

Snel geholpen

Betrouwbaar

Kwaliteit en service

Vlotte service

Wordt netjes en vriendelijk geholpen, vakmensen

• Reden bezoek N.v.t.

Reparatie en nakomen afspraken uitstekend.

Altijd attent bij hulpvragen. Nooit problemen bij vragen. We zijn zeer tevreden.

Deskundig,vriendelijk en laagdrempelig

al ruim 30 jaar klant en naar volle tevredenheid , geen poeha met snot in de neus , maar meedenkend en oplossings gericht , het gehele garage team is duidelijk en eerlijk in de communicatie en bereidwillig om tot oplossingen te komen , kortom een pluim voor allen en ga vooral zo door.

Erg tevreden over contact , en afhandeling reparatie, en onderhoud.

Vakkundig personeel, communicatie kan beter

Tijdens de APK is er ook een kleine beurt uitgevoerd, hetgeen niet goed duidelijk was gemaakt toen ik werd ingelicht over punten die aandacht nodig hadden. Garage beschikt over kundig personeel, weten goed wat er aan mijn model auto mis kan gaan en moet gebeuren om dat te voorkomen.

uitstekend

goed geregeld

• Reden bezoek N.v.t.

Op en top garage

No nonsens garage die je precies verteld wat er aan de hand is met de auto en wat er aan te doen valt. Kijkt verder dan alleen het probleem en lost het op na eerst goed overleg. Afspraken worden nagekomen. Vragen niet te veel voor hun werk en zitten qua prijs goed in de markt.

Al jaren uitstekende service!!

Kom er al jaren,snel en deskundig...

steengoed

altijd klaar met hulp deze mensen zijn goudwaard

Een betrouwbaar garagebedrijf

Met goede service en persoonlijke aandacht.

Over Autovakmeester

Autovakmeester is een landelijk- en merkonafhankelijk netwerk van BOVAG-garagebedrijven die betaalbare A-kwaliteit leveren en service verlenen, die u bijblijft. Bij ons is de vakman nog een meester in zijn vak. Een professionele alleskunner die doet wat hij belooft. Open, eerlijk en transparant. Een vertrouwd gezicht uit de buurt, die u en uw auto persoonlijk kent. Die zijn kwaliteit en meesterschap aantoont met 36 maanden garantie op onderdelen en reparaties. Die betrouwbaarheid wilt u toch ook?! Kies daarom voor een Autovakmeester bij u in de buurt.

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.