zeer slecht, onaanvaardbaar

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Tot en met de verkoop aardige mensen. Helaas een auto gekocht waar erg veel aan mankeert. De auto zou daar in onderhoud zijn geweest. Naderhand van diverse garages begrepen dat er een \'knutselaar/hobbyist\' aan gewerkt had…. \r\nEr werd naderhand veel beloofd om het zaken te lossen maar er werd niet op teruggekomen.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Een maand geleden een Opel Corsa gekocht, prima in orde en zeer goede service. Er werd bij proefrit eerlijk bij verteld welke schade de auto had gehad en ik kon de auto buiten kantooruren ophalen, mét poetsbeurt.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Onlangs bij Van Mensvoort een jonge gebruikte auto gezien op Autoscout. Aangezien ik het bedrijf niet kende eerst de recensies gelezen. Deze zijn overwegend positief. Met dit in gedachte naar Leende gereden. Eerste wat opviel is dat het buitenterrein en showroom behoorlijk vol staan. Keuze genoeg dus. Ontvangen door Ton. Geen verkoper in driedelig pak, maar iemand die eerlijk overkomt en met een redelijk bod komt op de in te ruilen auto. Na een nachtje over de mogelijke koop te hebben geslapen het telefonisch eens kunnen worden over het bij te betalen bedrag.\r\nMet zoon Rob de koop op papier gezet. Enkele dagen later de auto opgehaald. Bij aflevering waren de gemaakte afspraken nagekomen. Zelfs de airco was netjes afgevuld, dus daar heb ik voorlopig geen omkijken naar.\r\nDe auto voldoet aan mijn wensen en mocht zich onverhoopt toch nog iets voordoen tijdens de garantieperiode, dan verwacht ik dat dit netjes wordt opgelost.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wij zijn zeer tevreden met de Mercedes A Klasse !! De Service hebben wij als ,prettig ervaren. Voor een eventuele volgende aankoop gaan we met een gerust hart naar autobedrijf T. van Mensvoort B.V.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Een gemoedelijk bedrijf waar je rustig kan kijken en altijd een proefrit kan maken.\r\nVader en zoon hebben alle tijd voor uitleg en een prima service.\r\nHeb een hele mooie ingevoerde Renault Laguna Initiale gekocht met weinig kilometers en met ingevuld onderhoudsboekje.\r\nZat een verouderde navigatie dvd in maar werd zonder problemen vervangen.\r\nDe volgende keer als ik een auto nodig heb ga ik hier eerst weer kijken.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf We kwamen uit Den Haag voor een auto die we op autoscout hadden gezien. De dienstverlening en de auto waren de rit absoluut waard. We werden erg fijn geholpen. Ook vonden we ter plekke de collectie occasions aantrekkelijk; er staan diverse modellen die er keurig uitzien en aantrekkelijk zijn geprijsd. Uiteindelijk gingen we toch weg met de auto van onze voorkeur. In het echt was deze nog mooier en prettiger in rijcomfort dan was aangeprezen.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Heel vriendelijk, leuk en gezellig familie bedrijf.\r\nHeb daar een mooie bmw 328 coupe gekocht met 6mnd garantie.\r\nOver de service ben ik super te vreden als er iets is kan ik altijd langs komen met de auto.\r\nAlles wordt goed netjes en vakkundig opgelost.\r\nBen heel blij dat ik bij dit mooie bedrijf mijn bmw heb gekocht.\r\nIk zal jullie aanbevelen bij andere mensen die een goede auto zoeken en het bij een goed en betrouwbaar bedrijf willen kopen.\r\nTOP BEDRIJF!!!

zeer slecht, onaanvaardbaar

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf ongeveer 1.5 maand geleden hier een Audi a4 uit 1996 aangeschaft met NIEUWE apk zonder opmerkingen door eigen bedrijf. week later servicepakket gekozen bij een erkende bovag garage (VAG TECHNIEK NUENEN) hier hoorde volledige inspectie bij. resultaat ; auto APK AFKEUR op 6 punten. banden profiel onvoldoende. remleidingen versleten. uitlaat hangt los. deur linksachter opent niet. 3 draagarmhoezen gescheurd en nog meer. wat gaat het geintje mij kosten. indicatie is 1000+ incluief manuren.\r\n\r\nHartelijk bedankt van mensfoort.

zeer slecht, onaanvaardbaar

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Erg klant onvriendelijk over de mail. Dit bedrijf zet auto\'s op marktplaats met de mogelijkheid om te bieden. Als je dit dan doen krijg je klant onvriendelijke mail. In deze tijd met slechte autoverkoop is dit bedrijf geen goed voorbeeld om klanten aan te trekken.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf In maart heb ik bij Autobedrijf van Mensvoort een occasion aangeschaft (Carisma uit 2001). Ondanks het feit dat deze auto een lager segment vertegenwoordigd dan het merendeel van de showroom, werd me een erg goede service (in ons geval door van Mensvoort junior) aangeboden. Ik ben dan ook ontzettend tevreden over het aankoopproces. Vertrouwen is een belangrijke factor bij de aankoop van een auto en ik had al snel het volste vertrouwen in dit bedrijf. Naast de prima service, ben ik ook dik tevreden over de auto. De prijs/kwaliteit verhouding vind ik optimaal. Hun goede reputatie maken ze tot nu toe dan ook meer dan waar!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wat een verademing deze prettige klantvriendelijke en rustige benadering van vader en zoon. Prima begeleiding en service.\r\nDeze klant uit Noord Holland zal dit bedrijf van harte aanbevelen.\r\n

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Gisteren mijn alfa romeo mito opgehaald,ze hebben niet alleen de dingen gedaan die we hadden afgesproken maar ook nog een aantal extra dingen auto uitgelijnd nieuwe matten besteld spiegel vervangen en gepoetst alsof hij nieuw is wat een service vader en zoon helemaal top weer een gelukkige bezitter van een nieuwe ( gebruikte auto) bedankt

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Beste Lezer,\r\nIk ben voor een 320ci coupe uit 2001 bij Tom geweest, rond 4 maanden geleden. Vriendelijk en netjes behandeld, de auto dezelfde dag gekocht. De auto is na een beurt dezelfde dag geleverd, gebeurt bijna nooit in NL. Daarna had ik een paar kleine problemen met mijn auto (die Tom kon niet vooraf weten), ze hebben de echte indruk toen gemaakt. Tom, zijn familie en zijn medewerkers zijn goede mensen, door zulke mensen gaat de MENSheid VOORuiT. Tom, \'t ga je goed.\r\nVriendelijke groeten,\r\nC.OZER

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf We hebben een super mooie jong gebruikte toyota gekocht. \r\nHij was per ongeluk op de verkeerde naam gezet en dat werd\r\ngelijk recht gezet. Wat een service. \r\nOok super vriendelijke mensen. En eerlijk\r\n\r\n

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Echt Brabants familiebedrijf. Dankzij de fam. van Mensvoort is ons vertrouwen in de autobranche hersteld. Na enkele teleurstellende ervaringen is ons hier de uitstekende service en menselijke aanpak heel goed bevallen. Ze denken echt met je mee en zijn niet te beroerd om een stapje extra te zetten voor de klant. De koffie staat altijd klaar en ze hebben me nooit laten zitten als ik met spoed iets moest laten doen. Er wordt gewoon tijd voor gemaakt. Dankzij Van Mensvoort gaan wij met onze kinderen met een veilig gevoel de weg op.
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik wilde eens iest anders!! Wat te doen!! Welke auto zou ik willen met een budget van € 5000,00. Hij dient zuinig te zijn, weinig kilometers en betrouwbaar! Daar ik reeds 9 jaar in eem Volkswagen Lupo rij en deze ons prima bevalt ben ik gaan zoeken.\r\nEn ja daar stond wederom een LUPO op internet met weinig op de teller (36.000 km.)en 9 jaar oud. Kan dat wel? Is er niet mee gerommeld? Is deze schadevrij?\r\nBij het eerste bezoek bij Tom van Mensvoort had ik geen enkel wantrouwen meer. Pretige ontvangst. Ik ga mede af op de persoon die je te woord staat.\r\nOpen en eerlijk. Dit gaf ons zoveel vertrouwen dat de deal zeer snel was beklonken.\r\nIk rij nu weer in de mijn vertrouwde nieuwe LUPO rond die weer jaren mee kan.\r\n\r\nTom, je zoon en overige medewerkers BEDANKT\r\n\r\n \r\n

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf heb mijn saab 9-3 laten polijsten, en een paar deukjes eruit laten halen.hebben hem ook van binnen gepoetst. ziet er weer als nieuw uit.en de prijs viel heel erg mee.ben zeer tevreden.echt een aanrader.
  • Reden bezoek Andere reden

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf netjes gepoetst zeer vakkundig en secuur werk
  • Reden bezoek Andere reden

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf dit bedrijf heeft een goede service naar de klanten toe
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wij zijn zeer tevreden over autobedrijf van Mensvoort.\r\n\r\nNetjes geholpen en snel kunnen handelen.\r\n\r\n

Valkenswaardseweg 32 A

5595 CB Leende