• Deskundigheid N.v.t.
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Op een prettige en voorspoedige manier heb ik een gebruikte BMW 1-serie aangeschaft.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vriendelijke mensen, een familiebedrijf waar klantvriendelijkheid en gastvrijheid bovenaan staat.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Had een leuke auto gezien maar kon alleen buiten kantooruren langskomen. Dit was geen probleem. Bij de eerste ontmoeting een goed gevoel, eerlijkheid en duidelijkheid en geen onzin praatjes. In ruil bekeken en een deal gesloten. Een week later de auto opgehaald en daar bleek \'s morgens dat er olie gelekt had. Dit werd daar nog netjes verholpen. Top service! En even later op weg in mijn nieuwe auto waar ik nog steeds heel blij mee ben. Bedankt!!

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Hier eerder een auto gekocht en daarmee prima geholpen. Nu voor APK geweest en een grote beurt. Ik had de datum voor APK overschreden maar dat was bij Van Mensvoort geen probleem, ik mocht meteen komen en er is dezelfde dag nog apk gekeurd en een grote beurt gedaan! Perfecte service met een persoonlijke benadering, geweldig!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Bijna een week aan het genieten van mijn nieuwe BMW 320i. Top bedrijf! Erg goed geholpen en ik zou ze zeer zeker aanraden. Alles netjes en op tijd geregeld. Zij wisten wat ik wilde hebben en werd erg goed geholpen. kortom top!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Bij dit bedrijf wordt je persoonlijk behandeld en niet als nummer , duidelijk in afspraken en afspraken worden nagekomen , gewoon een super bedrijf

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Occasion gekocht; tijdens de garantie periode alle zaken die niet in orde waren netjes opgelost zonder problemen. Pluimpje voor de afhandeling.\r\nMartin en Ellen Henskens

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf audi A3 gekocht in jan 2015
  • Reden bezoek Andere reden

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik zag daar de C3 Picasso staan, bouwjaar 2009, waar ik naar op zoek was. Alleen nog even het hoesje om de versnellingspook vernieuwen en een set nieuwe automatten er bij en de auto zag er erg goed uit voor een nette prijs.\r\nNa een aankoopkeuring bij de ANWB werd dit tevens door de ANWB bevestigt. Daar werd nog wel geconstateerd dat het wiellager linksvoor vervangen moest worden. Maar ook dat is netjes opgelost. \r\n

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Deze review is bekeken over meerdere jaren tevreden service over dit familie bedrijf, 3 Jaar geleden een Peugeot 407 Sw aangeschaft, tijdens garantie periode wat dingen gehad met auto, allemaal netjes opgelost zonder problemen, veel Peugeot (dealer niet opgelost) problemen op 3 jaar tijd gehad, allemaal stuk voor stuk netjes en betaalbaar opgelost door Autobedrijf van Mensvoort, gratis leenauto tijdens reparatie, nu een andere auto aangeschaft. Goede prijs terug gekregen voor auto die hier in onderhoud is geweest.\r\nHoe kan het ook anders, netjes afgeleverd, gepoetst, extra dingen gedaan die niet afgesproken zijn (nieuwe multiriem en interieur filter) kortom wederom een superservice van dit bedrijf, ook deze garantie periode verwacht ik (als er als iets zou zijn) dit wederom netjes wordt afgehandeld , de vraag is niet dat ik terug kom bij dit bedrijf, maar twijfel niet om hier een eerlijke prijs te krijgen voor reparatie en onderhoud, en over hopelijk vele jaren weer een andere occasion.\r\nRob en Tom ga zo door er zijn er weinig die aan jullie kunnen tippen!!!
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer betrouwbaar, klantvriendelijk en goede service. Een echt familiebedrijf gebaseerd op eerlijkheid, aangeboden auto\'s worden netjes en gecontroleerd afgeleverd en evt mankementen/beschadigingen worden voor zover bekend voor verkoop aan klant verteld (uit eigen initiatief). Indien mankementen na aankoop worden deze onder garantie zonder enig probleem opgelost, perfecte service door zowel fam v Mensvoort als ook de vriendelijke en deskundige monteurs. Wij hebben er inmiddels 2 auto\'s en een derde voor een vriendin naar volle tevredenheid gekocht en de volgende keer gaan we er zeker terug.\r\n

voldoende, een redelijke ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wij hebben tot volle tevredenheid een auto gekocht bij Autobedrijf van Mensvoort. Wij zijn prettig ontvangen en goed geadviseerd.\r\nOok de service die wordt verleend is naar volle tevredenheid.\r\nOok de leenauto die wij meekregen was geheel gratis. Super.
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Via internet zagen wij de auto staan die we later ook aangeschaft hebben.\r\nToen we de eerste keer aankwamen werden we goed ontvangen door Rob en na, eerst een baksku koffie gedronken te hebben zijn we naar de auto gegaan waarvoor we kwamen. De info op internet klopte precies met de werkelijkheid, of eigenlijk was die nog beter.\r\nJe kon direct merken dat zowel Rob (zoon) als Pa Mensvoort Hart hebben voor de zaak en passie hebben voor het spul dat ze verkopen. Je kunt merken dat ze absoluut vol achter hun waar staan. \r\nZonder kleffe verkooppraatjes laten ze zien wat ze hebben. De Brabantse gezelligheid straalt er van af en is ook echt. Dit zal ook wel aan het soort klant liggen maar wij hebben dit als kei prettig ervaren.\r\nUiteindelijk hebben wij de auto gekocht maar we kregen hem niet mee voordat alles voor 200% gecontroleerd en in orde was. (grote beurt, auto in de was gezet en ook van binnen tip top in orde gemaakt.\r\nOndanks dat Leende best wel ver van Boxmeer ligt denken wij er heel sterk over om ook het (grote) onderhoud bij Mensvoort te laten doen. Dit zegt genoeg over de indruk en vertrouwen die ze op ons achtergelaten hebben.\r\nWe gaan eerst een paar jaartjes genieten van onze nieuwe aanwinst maar als het weer zover is, gaan we eerst bij van Mensvoort kijken. \r\nIk raad het iedereen aan om dat te doen.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Geachte familie van Mensvoort,\r\n\r\nVia deze weg wil ik jullie graag bedanken voor de \'\'SUPER\'\' service die jullie verleent hebben bij het aanschaffen van een nieuwe auto , bij aankomt voor een bezichtiging van een BMW 1 Serie werden we prettig ontvangen en alle nodige informatie werd verschaft betreft de auto , dit kwam natuurlijk zeer vertrouwt over.\r\n\r\nNa een prettig gesprek en het genot van een bakje koffie werd ons gevraagd of wij een proefrit wilden maken , uiteindelijk zijn we met de auto gaan rijden en hebben ook aangegeven dat we bij een individuele garage onze auto wouden laten inspecteren , dit was helemaal geen probleem ( eerlijkheid duurt het langst ).\r\n\r\nBij terugkomst hebben we enkele puntjes aangekaart wat we anders zouden zien , deze punten zijn tot in de puntjes verzorgt bij het afleveren van de auto ( zelfs een grondige poetsbeurt van binnen en buiten Rob in orde brengen ).\r\n\r\nWij zijn zeer tevreden over van Mensvoort uit Leende , zelf de klap op de vuurpijl was dat zoon Rob een week later nog even contact opnam om te vragen hoe de auto beviel.\r\n\r\nTot slot , onze volgende auto komt gewoon weer van \'\'VAN MENSVOORT\'\' uit Leende\r\n\r\nMet vriendelijke groet,\r\nGilles

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Eind vorig jaar heb ik bij Autobedrijf T. Van Mensvoort een 2e hands BMW gekocht. Dit blijkt een prima aankoop te zijn voor een faire prijs. Tijdens de garantieperiode kwamen onverwachts toch nog een paar probleempjes naar boven, maar die zijn vakkundig, snel en netjes opgelost. Ik kreeg ook een gratis leenauto aangeboden; een prima extra service. De mensen zijn steeds aardig en hulpvaardig & helpen je snel. Ze verdienen wat mij betreft dan ook een dikke pluim.

voldoende, een redelijke ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Tot en met de verkoop alles goed, alles wat ze wisrten werd over de auto verteld en wat ze niet wisten dat wisten ze dan ook niet. Bakje koffie, onderhandeling en een gezellig brabants praatje. Maar ook wat eerlijke nuchtere kritiek van mijn kant en dat niet om de boel af te kraken: Aan het einde van de garantieperiode bleek er toch wat mis te zijn met de door mij gekochte BMW met 6 maanden Bovag garantie: Startte slecht, netjes opgelost door er een nieuw gloeirelais in te zetten. Brandstofklepje ging niet open als je er op drukte, ook netjes opgelost door er een nieuw rubbertje in te zetten. Automatische versnellingsbak slipte enigzins rond de 1500 tpm, ze zeiden dat ze er nieuwe olie op gedaan hadden, maar ik merk geen verschil, bak slipt nog steeds. Volgens hun was er niets aan de hand en reed de auto 100% perfect. Ben er niet mee terug gegaan, want dan wordt het toch een welles-nietes verhaal. Ik kreeg ook geen bon van deze reparaties, of ik moest de reparaties zelf betalen, dan zou ik wel een bon krijgen, op zijn minst vreemd! Verder vond ik het vreemd dat mijn auto meerdere keren werd gebruikt als eigen vervoermiddel voor eigen zaken, te zien via mijn dashcam in de auto. Een proefrit oké, maar 4x? Iis dat nodig?? Verder staan de auto\'s er in de showroom er netjes gepoetst bij, maar de showroom zelf niet zo: Dode insecten en stof op de vensterbanken en stoffige bloemboeketten aan het plafond, opslag van kratten bier, oude koelkast, oud / leeg frisdrankauotmaat. Al met al een autobedrijf waar de eerste indruk goed van was, maar achteraf ben ik toch wat teleurgesteld en is de showroom voor verbetering vatbaar.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik was op zoek naar een auto voor de komende \"pekelperiode\" dit om mijn Cherokee XJ in zijn mooie staat te houden. Wegens een voorliefde voor de BMW 5 uit de E34 serie daarnaar op zoek gegaan. Na enkele bekeken te hebben bij diverse particulieren kwam ik uit bij een 518 bij van Mensvoort. Snelle en duidelijke communicatie via de mail. Op een zaterdag gaan kijken en snel tot een deal gekomen. Lekkere bak koffie en geen gezeur. Ging om een auto van maar een paar honderd euro maar werd gewoon opnieuw gekeurd, bij het constateren van een scheur in een inlaat slang werd er gelijk gezegd dat dit gefixt zou worden. Vandaag de auto opgehaald en alles was keurig voor elkaar. Zeldzame service in deze tijd, zeker als je kijkt naar het segment van de BMW. Echte aanrader. Fijne mensen daar!!

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Op 15-09-2014 een Volvo gekocht, mensen zijn erg vriendelijk en willen graag dat de klant zich thuis voelt,,(Bier was erg lekker met het warme weer).

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Onlangs audi tt gekocht. Vriendelijke benadering. Direct en open. Afgesproken punten netjes afgehandeld. Fijne auto!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vanaf het moment dat je binnenkomt weet je dat je te maken krijgt met mensen die een tevreden klant willen. Ik heb bij van Mensvoort een gebruikte audi a6 gekocht, op een dik uur rijden van mijn woonplaats. Het is dan belangrijk dat je een goed gevoel krijgt. Dit is bij van Mensvoort zeker het geval. De showroom staat vol nette goed onderhouden auto\'s tegen meer dan redelijke prijzen. Na mijn tweede bezoek heb ik de auto gekocht met een half jaar garantie. Na twee weken bleek de auto een moeilijk op te sporen mankement te hebben. Heel vervelend, maar vader en zoon hebben hier laten blijken hart voor hun zaak te hebben, en voor de klant. Het mankement is na veel zoekwerk verholpen en een vervolg garantie is geboden. De koffie en een leenauto staan altijd voor je klaar, alsmede een vriendelijke groet en een goed gesprek met een ieder. Ik mag rustig zeggen, ik ben als een koning behandeld en zal bij een volgende keer direkt weer een gesprek aangaan voor een volgende auto bij van Mensvoort. Chappeau....

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb een auto ingeruild voor een nagenoeg nieuwe tweedehands. Het was de gemoedelijkheid die mij direct opviel. Het gaf mij direct het vertrouwen de maken te hebben met een vader en zoon bedrijf waar je met gerust hart een auto kunt kopen. Ervaringen over service of deskundigheid heb ik dus niet op kunnen doen, maar we hebben zeker een goed gevoel van over gehouden van de transactie.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wij als bedrijf zijnde hebben bij dit autobedrijf een bedrijf bus gekocht! Echt helemaal top afgeleverd, naderhand een piepklein probleempje, de radio deed het niet, zonder enig probleem hebben ze er een andere ingezet, ik heb mijn garage gevonden dat is zeker!!

Over Autovakmeester