Auto was weer snel en goed gerepareerd.

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Prima bedrijf, duidelijk en vakkundig

Tijdens onderhoud en/of keuring worden we goed op de hoogte gehouden en duidelijke financiële afwikkeling.

Duurde even, maar werd wel geregeld

Auto neergezet ivm koelvloeistof motor Opel, ondanks drukte en ziekte bij Paul. Belde 2,5 dag later dat de auto klaar stond. Al met al aardig wat werk begreep ik, waardoor er ook een aardig bedrag stond te wachten. Dat laatste is geen issue, maar ik had wel graag even iets eerder gehoord wat en hoe.

Helemaal prima weer!

Dank voor de goede service!

Prima vaklui en geweldige service.

Laat ik mijzelf typeren als een beetje doorgeslagen liefhebber van youngtimers, Alles in en op de auto moet werken en er in de puntjes verzorgd uitzien. De Bi-Xenon lampunits van mijn BMW E60 van 2006, een 540, gaven door ouderdom (o.a. door slijtage van het glas en reflectoren) geen goede lichtopbrengst meer en ze zagen er bovendien ook gebruikt uit. Op mijn zoektocht naar een goede vervanging kwam ik uit op een website van LED Angel Eyes. (www. Xenonlamp.nl) Voor montage wezen zij mij door naar Automeester Van Rijn in Broek op Langedijk. Ik kende dit bedrijf nog niet, maar ben er heen gegaan voor advies. De eigenaar Paul van Rijn heeft mij het vertrouwen gegeven om de lampen te bestellen en voor montage zorg te dragen. Gelijk heb ik ook mijn voor- en achterbumpers laten opknappen. (herstellen en spuitwerk) Het resultaat was, dat mijn auto er nu weer als nieuw uitziet en dat de lampen een lichtopbrengst hebben, die ik niet voor mogelijk had gehouden. Ook toen er kort daarna een PDC sensor los zat, werd dit door Van Rijn keurig netjes zonder kosten gerepareerd. Ook service dus met een grote S. Met plezier heb ik daarom de rekening betaald, Autovakmeester van Rijn 5 sterren toegekend en deze review geschreven. Kees Dingler.

• Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires

Goeie garage

Vriendelijk, eerlijk, betaalbaar, afspraken zijn nagekomen. Fiets te leen gehad en bij het ophalen van de auto lag er een blik kerstkoekjes op de voorbank.....( zijn de kleine dingen die het doen)

Duidelijke communicatie, lekker direct.

Alles netjes , geen gesjoemel.

Erg. Goed

Good!!

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Autovakmeester Van Rijn gevraagd om een paar verbeteringen door te voeren aan onze auto ( verlichting en navigatie ); dat is naar volle tevredenheid uitgevoerd ( zoals we gewend zijn van Autovakmeester Van Rijn ).

super

kwalieteit en deskundig

Snelle service en kwalitatief prima uitvoering van eerkzaamheden. Verder een hartelijke ontvangst en er is veel inhoudelijke kennis aanwezig bij de monteurs.

• Reden bezoek Andere reden

Vakbekwaam familiebedrijf met een passie voor auto’s

Ik kwam voor nieuwe winterbanden, maar kreeg meteen ook allerlei advies over het onderhoud van de auto én bescherming van de lak tijdens de wintermaanden…top service!!!

• Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires

Betrouwbaar in woord en uitvoering.

Duidelijke afspraken, die worden nagekomen. Vakbekwaam, weet waarover het gaat.

Vriendelijk en professioneel

De koffie staat altijd klaar. Je wordt altijd vriendelijk geholpen en mijn auto is weer helemaal tiptop na een grote of kleine beurt.

Snelle service

bediening achterklep was stuk, deze is zo snel gemaakt dat ik er geen erg in had dat ik een paar dagen mijn achterklep niet gebruikt heb.

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Vriendelijk geholpen en auto loopt weer als een zonnetje.

Ook voor reparaties ga ik naar Van Rijn. Levert altijd keurig werk en komt afspraken na.

Fijne garage!

Mijn man (vorig jaar overleden), deed altijd veel zelf aan de auto, ik had er geen omkijken naar en heb er helemaal geen verstand van. Vorig jaar bij Garage van Rijn terecht gekomen, wat uitstekend is bevallen. Goede service, goed personeel.

Topbedrijf.

Goede service,eerlijk advies,alles op tijd,duidelijke uitleg.

Word altijd netjes en goed geholpen

• Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Vriendelijke eigenaar.Betrouwbare garage. Daar kan je je auto gerust voor onderhoud of reparatie naar toe brengen. Scherpe prijs.

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Vakkundig, vriendelijk en zeer goede service

Onvriendelijk en is niet bereid tegemoet te komen

Apk keuring en groot onderhoud ging niet goed omdat de motor bromde. Na een storing in de motor, binnen korte tijd, had hij geen tijd voor me. Vol is vol waren zijn woorden. Toen ik over garantie begon werd hij boos.

Ff apktje laten doen

Gekomen voor een apk en een beurtje, naar huis met een nieuwe carterpan. Gelukkig na een paar keer bellen en een reparatie aan de oude pan toch maar voor de nieuwe gekozen. Deze is keurig geplaatst en hierna was me wagentje weer top.

Perfect en snel

Herstel achter lampen

Uitstekend!

Echte betrokkenheid en net iets meer doen zonder dat ik dit hoef te vragen.

Grotendorst 8

1721 CW Broek op langedijk