Vakkundig, eerlijk en duidelijk.

Er wordt op een vriendelijke en duidelijke manier gecommuniceerd naar de klant. Intern wordt er goed gecommuniceerd aangezien iedereen op de hoogte is. Afspraken worden na gekomen. Kortom een betrouwbare garage, waar je een goed gevoel bij krijgt.

goede service en zeer klant vriendelijk

service is goed, goed bereikbaar.

Goede en nette service

Klantvriendelijke en vakkundige service

goede sevice en vriendelijk zeer tevreden

top service

Helemaal top!

Ik heb het hele proces van de aankoop van onze nieuwe auto als zeer prettig ervaren. Deskundig advies van alle betrokken. Er werd echt naar onze wensen geluisterd. We zijn blij met onze nieuwe auto en hopen op veel veilige kilometers. Ik kan van Lopik voor iedereen aanbevelen bij de aanschaf van een auto.

Service is altijd goed!

Service is altijd goed!

Super goede service!

Mijn allereerste autootje hier gekocht. Ik kon op de dag dat ik belde nog komen kijken en ook binnen een week vervolgens opgehaald. Tussendoor hebben ze nog binnen een dag het kentekenbewijs voor mij geregeld zodat ik alvast mijn parkeervergunning aan kon vragen. En bij het ophalen een super leuk pakketje met een fles wijn en wat borrelhapjes gekregen.

Top auto met zeer vriendelijk personeel

Mooie Mercedes CLA 45 gekocht. Vriendelijk personeel die antwoord had op alle vragen die ik had en daarnaast een mooi presentje gekregen. Aflevering was top met 4 nieuwe banden en APK. Auto voldoet goed.

Gastvrij, vriendelijk en servicegericht

Ik ben met bandenpech gestrand bij Auto Vakmeester Van Lopik en behandeld alsof ik hun beste klant was. Hun uiterst klantvriendelijke service was nog gratis ook. Waar maak je dat nog mee!

• Reden bezoek Andere reden

Recent een auto gekocht, zeer tevreden. Professioneel en uitstekende service!

Goede service en zeer klantvriendelijk!

Mijn auto gebracht voor een onderhoudsbeurt. Je wordt netjes op de hoogte gehouden bij bijzonderheden. En toen ik hem weer kwam ophalen, stond hij er schoon en stralend bij. Top service!

Uitstekende occasion en top service

Heb een prima gebruikte auto bij Autovakmeester van Lopik gekocht voor een schappelijke prijs. De bejegening was servicegericht. Autovakmeester van Lopik doet inderdaad wat is beloofd en was in het verkoopproces open, eerlijk en transparant

• Deskundigheid N.v.t.

word goed geholpen

je word goed geholpen zijn niet moeilijk en vriendelijk .

Deskundig en persoonlijk

Aanschaf occassion Advertentie internet was duidelijk en compleet met goede en duidelijke foto's, in showroom trof ik een auto aan die hier volledig aan voldeed. Verkoper was vriendelijke en deskundig. De vooraf gevraagde testrit gemaakt en overgegaan tot aankoop. De auto is zoals overeengekomen twee weken later opgehaald.

Top garage!

Bij Van Lopik geweest met een koppeling die het begeven had. Alles zeer netjes opgelost. Men had (zonder dat ik daarom gevraagd had) de vervangen onderdelen bewaard om mij na afloop uit te kunnen leggen wat vervangen was en waarom. Super netjes. Enthousiast, kundig team dat eer heeft in hun werk. Een voorbeeld voor velen: zo moet een garage zijn. Top!!

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Uitstekend!

Fijn bedrijf! Je word vriendelijk geholpen, en er word alle tijd voor je genomen. Goede prijs/kwaliteit verhouding. Ik zou dit bedrijf zeker aanraden.

Fijne garage

Occasion super netjes opgeleverd met garantie, apk, onderhoudsbeurt en goede poetsbeurt. Geen opdringerige verkopers maar eerlijk en klantvriendelijk.

Netjes en goed geholpen.

Klein bedrijf, communicatie was goed.

• Deskundigheid N.v.t.

Uitstekend geholpen bij autovakmeester van Lopik

Uitstekend geholpen bij autovakmeester van Lopik

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Duidelijke uitleg van de werkzaamheden, en zeer vriendelijk personeel.\r\n

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

• Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ben prima geholpen en alles is volgens afspraak verlopen.

perfect, zeker aan te bevelen

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf proffessioneel, klantgericht en vriendelijk!

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Top bedrijf! Goed geholpen en goede service. Kon de auto dezelfde dag nog meenemen.

Rivierdijk 383 3372 BT Hardinxveld giessendam

Over Autovakmeester