Helaas stonden wij met een platte accu toen we op het punt stonden met vakantie te gaan. Wim kwam meteen naar ons toe startte de auto en had meteen een nieuwe accu geregeld. Even naar de garage om de nieuwe erin te zetten en met iets meer dan een half uur oponthoud konden we toch vertrekken naar onze vakantiebestemming! Echt top!! Supersnelle service

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Superservice bij Autovakmeester van Lopik

Onze ingevoerde VW Golf is nu 4 jaar dus tijd voor de eerste APK keuring, daar bleek dat een koplamp een Engelse was dus werd hij daarop afgekeurd. De auto ongeveer 2,5 jaar geleden aangeschaft bij van Lopik. Toch een telefoontje eraan gewaagd, en in goed overleg de vervangende lamp (hel snel ook) vergoed gekregen. Dat noem ik superservice. Bedankt hiervoor! Het is dat we niet in de buurt wonen anders waren we vaste klant!

• Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Reden bezoek Andere reden

Vriendelijk

Goede contact en uitleg bij aanschaf auto

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

Auto aflevering uitmuntend zelf 's ge weldige presentie gekregen

Behulpzaam

Je wordt snel geholpen, ook tussendoor. Ook lastige, moeilijk te vinden, storingen worden verholpen al is het een tijdje zoeken.

Zeer vriendelijk en goede service

Onlangs een occasion gekocht via Van Lopik. Ik was erg tevreden over de service, duidelijke afspraken en prettige communicatie.

Eerlijk behandeld, auto netjes afgeleverd, TOP!

Verkoper komt vertrouwd over, had er gelijk al een goed gevoel bij. Fijne vriendelijke mensen.

• Deskundigheid N.v.t.

Super goed geholpen door een deskundige vakmeester!

Je wordt super geholpen, er wordt gekeken naar wat je wilt en wat er mogelijk is.

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

Vriendelijke werknemers en zeer goede service

Per mail had ik contact opgenomen waarna er zeer spoedige en eerlijke reactie volgde over een auto waarin we geïnteresseerd waren. We troffen zeer vriendelijke en open werknemers waar we ma een kop koffie snel de deal rond konden maken. Zonder extra kosten met afleverpakketten. Binnen een paar dagen was de auto ook helemaal klaar en gepoetst waarna we nu in het bezit zijn van onze droomauto.

Persoonlijk en eerlijk contact

Ik was toe aan een andere auto en werd door een vriend gewezen op hun aanbod van auto's. Een vriendelijke kleine garage die hun zaken goed op orde hebben, dat zie je ook terug in de goed onderhouden website en de showroom. Prettig en eerlijk gesprek gehad over een auto en na 2 testritjes kwamen we snel tot een deal. Auto is heel netjes opgeleverd en het cadeau in de vorm van een wijn met nootjes en kaas maakte het ophalen van de auto helemaal af.

Fijn geholpen, goede service

Fijn geholpen en een goede/snelle service

Goede garage

Fijne omgang en een nette afhandeling van het kopen en verkopen. Erg blij met mijn nieuwe auto tot nu toe.

Fijne mensen die áltijd voor me klaar staan als het nodig is!

Ik kom al jaren bij v. Lopik voor zowel aanschaf als ook onderhoud aan onze auto’s en als zij blijven zoals ze nu zijn gaat dat voorlopig niet veranderen!

aangenaam gesprek, goede service

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

Heel fijn een tweedehands auto kunnen kopen. Goede service, eerlijk, goede uitleg. Gewoon super!!

Vriendelijk personeel, wat een goede en fijne service. Het voelt vertrouwd en geen verkoop trucjes/en praatjes.

Zeer goede service

Vriendelijk, vakkundig em komt met gepaste oplossingen. Goede prijs/kwaliteit verhouding. Kortom hele fijne service, ik ben blij dat ik hier terecht ben gekomen.

werd meteen goed geholpen, goede service.

• Reden bezoek Andere reden

betrouwbaar gevoel belangrijk voor mij!

ben geen frequente auto-koper en heb er niet veel verstand van. Ga dus op het gevoel af, en garage ‘van Lopik’ gaf me dat gevoel. Auto zag er goed uit, werd netjes ontvangen, en op mijn vragen werd uitgebreider ingegaan en nagekeken dan ik vroeg. Ook geen verkapte extra kosten bij (extra) garantie en overschrijving. Daardoor groeide het vertrouwen. Afwikkeling bij overschrijving netjes uitgelegd. Met 6mnd. BOVAG garantie ging ik met een goed gevoel met m’n gekochte wagen de deur uit.

Klantvriendelijk, en een zeer goede service

Onderweg naar mijn werk helaas pech. Ik bel naar de autogarage en binnen zeer korte tijd staan ze naast me om te helpen. Auto netjes gerepareerd. Ik kan weer naar mijn werk.!! Top service Bedankt Autovakmeester van Lopik

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Goede, professionele en klantvriendelijke service!

Vriendelijke en klantgerichte service. De auto’s zijn heel goed onderhouden. Top!

Persoonlijk en professioneel

Zeer vriendelijk geholpen en duidelijke uitleg zonder poespas. Daar houden we van.

Vakkundig, eerlijk en duidelijk.

Er wordt op een vriendelijke en duidelijke manier gecommuniceerd naar de klant. Intern wordt er goed gecommuniceerd aangezien iedereen op de hoogte is. Afspraken worden na gekomen. Kortom een betrouwbare garage, waar je een goed gevoel bij krijgt.

goede service en zeer klant vriendelijk

service is goed, goed bereikbaar.

Over Autovakmeester