Hebben de auto als extra service netjes thuis gebracht.

Goede service, klantvriendelijk

Goede service, klantvriendelijk

Prima geholpen

Altijd de zelfde service niks op aan te merken.

Klantvriendelijk en betrouwbaar

Lastig om betrouwbare garage te vinden maar via via bij automeester gekomen. Ik heb het gevoel dat mijn auto weer in top staat is gebracht. Toch een auto uit 2005. Welk 3 jaar niet meer in onderhoud geweest was. Ik zelf heb 0 verstand van auto's en wil alleen betrouwbaar kunnen rijden

Super fijne garage

Hier een tweede hands auto gekocht heel fijn geholpen en een hele goede service top garage

Goede service en goede prijzen.

Afspraken die gemaakt zijn worden gehouden. Indien er extra dingen nodig zijn wordt er contact over opgenomen.

Worden alijd Snel geholpen.

Problemen worden netjes opgelost. Als er onderhoud en keuring gedaan wordt (daar ik zelf niet deskundig ben) is het een kwestie van vertrouwen....de reparaties en het vernieuwen van onderdelen,geef ik dus uit handen,en ga er vanuit dat dingen nodig zijn en correct gebeuren.

Vriendelijk en bekwaam

Elke keer als ik onderhoud of APK voor mijn auto nodig heb krijg ik de beste service. Al meer dan 5 jaar ben ik een tevreden klant!!

He-le-maal goed!

Snelle en vriendelijke service aan de balie, rustige omgeving en klaar terwijl u wacht voor een prima prijs. Tot volgend jaar Van Dompzelaar!

Gewoon altijd naar tevredenheid!

Zij hebben of bedenken altijd een oplossing en maken tijd. Prijzen zijn goed. Thnxs

Echt een aanrader!!

Al vaker auto’s aangeschaft via dit bedrijf. Een persoonlijke benadering en een fijne service.

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

Vriendelijk en bekwaam

APK keuring gehad. Ze bellen als ze ermee bezig zijn over wat er moet gebeuren en hoeveel dat ongeveer gaat kosten. Dus geen onverwachte rekening achteraf. Vriendelijk personeel. We komen de volgende keer weer.

mijn ervaring is goed . ze waren wel iets te druk want paar kleine dingen in computer auto instelling waren niet geregeld heb ik zelf gedaan maar voordeel je leerd je auto kennen. Keurig leen auto mee gehad. Auto doet het weer perfect.

• Reden bezoek Andere reden

Zoals altijd, super services

Altijd prettig om de auto daar te brengen

Zoals gebruikelijk - uitstekend

snel - vakkundig - vriendelijk

Vriendelijk, duidelijk, deskundig

Mijn auto is vakkundig nagekeken, de reparaties netjes gespecificeerd en uitgevoerd. Ik werd vriendelijke geholpen. Alle vragen die ik had werden vriendelijke en duidelijk beantwoord.

Naast vakmeester, ook op gebied van service en ontzorging van de klant top geregeld

Accu van de auto kapot, één telefoontje en dezelfde dag nog kwamen ze de auto ophalen en brachten deze gerepareerd en wel terug. Top services

Aanrijden en vlot geholpen

Aanrijden en vlot geholpen met olie en lampen achterlicht te vervangen.

• Deskundigheid N.v.t.
  • Reden bezoek Andere reden

Top bedrijf!

Altijd vriendelijk, denken altijd met je mee en zijn duidelijk in wat er moet gebeuren of gebeurd is. Prettige garage waar ik graag mijn auto in onderhoud heb!

Altijd goede en snelle service

Raad dit bedrijf zeker aan!

Altijd een goede service!

Hier is altijd een goed welkom, of je voor informatie van een te kopen auto of gewoon voor een APK-keuring komt.

Alles volgens afspraak uitgevoerd

Goede service en telefonisch overleg als er onverwachte dingen worden gevonden

Gewoon hartstikke goed !

Een super fijne , betrouwbare garage!

Zeer goeie autogarage

Na lang te hebben getwijfeld toch een nieuwe auto auto aangeschaft. Een renault megane estate is het geworden. Helaas na een week liep de auto warm en het olieverbruik was heel hoog. Contact opgenomen en ik moest het in de gaten gaan houden. Het werd alleen maar erger, uiteindelijk is er een nieuwe revisie moter en een nieuwe koppeling ingezet. Voor mij balen maar ook zeker voor van Domzelaar balen, ze hebben het uitstekend opgelost en de auto rijdt weer super. Dikke pluim dus voor dit autobedrijf, echt top!

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

Erg klantvriendelijk en behulpzaam

Ik had problemen met de verwarming van mijn auto. Ik zonder afspraak naar binnen gelopen en het probleem voorgelegd. Ze namen de moeite om direct naar een mogelijke oorzaak te kijken, na een half uur kwamen met een diagnose en konden we een afspraak inplannen om het verder uit te zoeken. Erg tevreden!

De Limiet 7

4131NR Vianen ut