snel, vriendelijk, vakkundig

snel, vriendelijk, vakkundig

uitstekend

Combinatie van kwaliteit, t.w. de deskundigheid en service, en prijs is als uitstekend te beoordelen.

Prima weer

Ondanks dat ik geen leuke boodschap te horen kreeg (ik kwam voor een kleine beurt) waarbij uiteindelijk bleek dat de roetfilter van mijn auto of gereinigd moest worden (+-800,-) of moest worden vervangen (+- 1.300,) ben ik goed geadviseerd. Collega's onderling zijn zelfs met elkaar in gesprek gegaan wat het beste was voor mijn auto. Uiteindelijk zijn we voor reinigen gegaan. Ik kreeg en leenauto mee. Enige opmerkinkje is dat de sleutel die ik mee kreeg uit de houder viel (het zal met plakband aan elkaar) waardoor ik de leenauto niet meer startend kreeg. Na wat priegelwerk heb ik het weer in elkaar gekregen.

Super bedrijf

Ik had een klein probleem ,maar toen ik belde kwamen ze direct de andere dag al ,de auto halen.ik kreeg een leenauto. de andere dag had ik mijn auto al weer terug.

Hele goede service en klantvriendelijkheid

Deze garage doet net dat beetje extra haar best waardoor ik er graag een afspraak maak!

Hele goede service altijd!!

Uitstekende service! Personeel is vakbekwaam en vriendelijk!

Klantvriendelijk en oplossingsgericht

Fijn dat je gelijk terecht kan. Ze proberen het ook gelijk op te lossen. Lukt niet altijd maar zoeken ze wel mee na een oplossing.

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Vriendelijke aardige mensen. Je voelt je op je gemak als klant zijnde.

Redelijk goed

Positief, met een kleine kanttekening

De ervaring met het personeel van Van Dompzelaar is zeer positief. Aardige, flexibele en oplossingsgerichte medewerkers. Bovendien hebben zij ondanks dat de garantie van onze occasion net was verlopen goed meegedacht hoe ze het voor ons zo goed mogelijk konden regelen, incl. korting op een aantal reparaties. Ook het ophalen van de auto en het naar de werkplaats brengen ging soepel en zonder gedoe. Jammer is natuurlijk wel dat onze auto net na afloop van de Bovag garantie een aantal gebreken ging vertonen die echt moesten worden opgelost. Kan gebeuren kun je zeggen, maar het is toch jammer dat het zo snel ging. Zeker t.a.v. de distributieketting is het jammer dat dit zo snel aan de orde was. T.a.v. de doorgebeten bougiekabel door een steenmarter kan Van Dompzelaar natuurlijk niks doen, behalve het repareren. Kortom, goede service, maar wel jammer dat er al snel iets mis was met de auto.

Goede eerlijke garage

Heel tevreden, nette kosten, goed overleg als er extra kosten kunnen komen, en goed meedenken met een betaalbare oplossing.

Bandenwissel

Winter naar zomerbanden

• Reden bezoek Andere reden

Fijne garage, vertrouw ze ook gewoon

Altijd goed bij van Dompzelaar!

Goede service en klantvriendelijkheid!

Altijd prima

Ik kom hier inmiddels met onze derde auto, ervaring is tot nu toe altijd prima geweest. Gebreken die waren gevonden bij de keuring konden dezelfde dag nog verholpen worden. Ook fijn dat je een leenauto kunt krijgen.

Snelle service en terugkoppeling

De bandenwissel ging weer zeer soepel. Top.

Top werk - top service

Wederom alle lof voor de onovertroffen werkwijze.

Goed Bedrijf

Altijd vriendelijk geholpen door personeel en Monteurs

• Reden bezoek Andere reden

Zeer behulpzaam meedenkend netjes en correct

Goed bedrijf. Houd je keurig op de hoogte altijd een leen auto beschikbaar. Keurig en correct tegen een eerlijke prijs. Zeker aan te bevelen.

Goed. Mijn auto rijdt weer top!

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

De service is volledig afgestemd op mijn wensen.

zie boven

Service met een hoofdletter

Auto word pas afgeleverd als echt alles perfect is. En ook nog een prachtige bos bloemen erbij voor de vrouw!

Deskundig, meedenkend en flexibel

Al jaren een prima ervaring met dit keurige bedrijf. Afspraken worden nagekomen, deskundig onderhoud en een plezierige manier van omgaan met de klant. Dit bedrijf is een aanrader met ook nog eens een uitstekende prijs/prestatieverhouding !

Super bedrijf altijd netjes geholpen

• Reden bezoek N.v.t.

Zoals altijd top geholpen!

Als hun werk het toelaat maken ze meteen tijd voor je probleem. Zo niet ,doen ze het zo snel mogelijk en altijd naar volledige tevredenheid.

De Limiet 7 4131NR Vianen ut

Over Autovakmeester