snel duidelijk en goed

goed ervaring en garage in de buurt van werk

• Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires

altijd snel geholpen

Goeie garage .. Staan altijd gelijk klaar . Top ! Groet Ed

Nvt

Je word gebeld al er wat extras gedaan moet worden

zeer goed

Goed advies en netjes gewerkt.

Afspraken worden goed nagekomen, als er meer gedaan moet worden word je daarover gebeld.

Goede Service en afhandeling garantie

Ook de garantieklus wordt netjes en spoedig afgehandeld ben zeer tevreden en te spreken hierover. Ga zo door

snelle service

ondanks dat het moeilijk zou zijn de reparatie in een dag te fiksen, is dit gelukt. De zaak is langer open gebleven zodat ik de auto dezelfde dag nog kon ophalen

Warm, hartelijk, goede service&kwaliteit

Ik kom inmiddels al ruim 10 jaar bij deze garage. Voor een “nieuwe” auto en al het onderhoudt. Ik ben inmiddels al 10 jaar een zeer tevreden klant! Voor mij nooit geen andere garage meer.

Goed!

De heren zijn altijd even vriendelijk. Je krijgt op tijd informatie als er wat met je auto is. Ze overleggen! Goed gevoel!

Top service

Top service, reparatie was goed en snel gemaakt

Uitstekende service!

Had een lekke voorband, kon meteen terecht. Terwijl ik een kopje koffie kreeg aangeboden werd intussen mijn lekke band gerepareerd. En dat voor 3 tientjes. Van Dompzelaar: tot de volgende keer!

Prima!

Prima!

Super snelle en goede service.

Mijn probleem kon dezelfde dag nog worden verholpen, binnen een paar uur was het opgelost en kon ik weer veilig de weg op. Top service!

zeer tevreden

klantvriendelijk staan je met al je vragen netjes te woord. We worden altijd eerst gebeld voor ze stappen moeten nemen. Als er iets met de auto is gaan we altijd naar van Dompzelaar.

Goed geholpen en meegedacht.

super

zeer snelle service.

uitstekend

zeer service gericht, klantvriendelijk, snelle hulp.

Goed en snel geholpen

Ook voor kleine akkefietjes met storingslampjes kan ik telkens direct bij mijn garage terecht. Heel fijne service!

Een directe en correcte service

De medewerkers heeft mij up to date gehouden met de staat van mijn auto, zo wist ik altijd waar ik aan toe was en hoe veel dit zal gaan kosten. Duidelijke communicatie en top service

Altijd tevreden.

Komen afspraken na. We kunnen altijd snel terecht.

Een klant van ons zocht een andere auto en die hebben we gevonden bij van Dompzelaar. de klant mocht tijdens de proefrit naar ons rijden om de auto te controleren of dit een goede auto is waar de klant weer de komende jaren met plezier in kan rijden. We zijn een nette prijs overeen gekomen waardoor wij hem voor de klant netjes klaar konden maken en afleveren.

Super tevreden

Was daar me lampen van de achter licht was kapot en gelijk gevraagd om de olie pijl naar te kijken geen probleem er moes olie bij 1 liter ik was zeer te vrede kom zeker terug ben nu op zoek naar een automaat dus ik hoop dat jullie voor mij kunnen kijken hoge auto met alles er op en aan plus automaat graag hoor ik van jullie Gr een te vrede klant

Top bedrijf

Fijn bedrijf mooie goede auto's voor een betaalbare prijs , vriendelijk personeel en correcte afwerking .

snelle probleemoplossing tegen zeer goede (goedkope) prijs

altijd denken ze bij garage van Dompzelaar met je mee en proberen ze het goedkoop te houden voor de klant.

Over Autovakmeester

Autovakmeester is een landelijk- en merkonafhankelijk netwerk van BOVAG-garagebedrijven die betaalbare A-kwaliteit leveren en service verlenen, die u bijblijft. Bij ons is de vakman nog een meester in zijn vak. Een professionele alleskunner die doet wat hij belooft. Open, eerlijk en transparant. Een vertrouwd gezicht uit de buurt, die u en uw auto persoonlijk kent. Die zijn kwaliteit en meesterschap aantoont met 24 maanden garantie op onderdelen en reparaties. Die betrouwbaarheid wilt u toch ook?! Kies daarom voor een Autovakmeester bij u in de buurt.