goed en vlot geholpen

Ook met een klein probleem wordt je vlot geholpen. Kan het net even niet dan wordt er samen naar een oplossing gezocht. Eerlijk en helder advies.

• Reden bezoek N.v.t.

Autovakmeester Jeeninga staat altijd klaar om optimaal service te verlenen!

Autoschade? Onderhoudsbeurt? Bandenwissel? APK-keuring? Wat er ook maar aan de hand is met je voertuig, het wordt geregeld bij Autovakmeester Jeeninga. Goede communicatie, nette afhandeling en normale prijzen, waar vindt je dat nog?

alles prima,goede service.

goede service, kundig personeel

Servicegericht

Op een laat tijdstip op zaterdag service geleverd met het repareren van de remmen.

Heel goed alles ging naar planning

Heel goed alles ging naar planning

correct en vriendelijk geholpen

Prima service en deskundig personeel

Prima bedrijf

Vriendelijke en goede service

Prettige omgang met de cliënt en kundig personeel

• Reden bezoek Andere reden

Wat ze zeggen doen ze

Wij komen al jaren met onze auto’s bij Jeeninga , elke keer worden we vriendelijk behandeld en is de service prima.

Wij hebben tot nu toe prima ervaringen met t bedrijf. Ook telefonische vragen correct beantwoord. Vervanging zomer en of winterbanden goed afgehandeld. Wat betr. zgn. “Grote beurt” ook deze laatste is na opmerking uwerzijds na telefonisch overleg uitstekend afgehandeld. Ik kan niet anders zeggen: uitstekend

Zeer vriendelijk en vakkundig

Zeer vriendelijk vakkundig en schappelijk

Geweldige garage, goede service

Ik word altijd goed geholpen, snelle service.

Supper goed

Supper goed

• Reden bezoek N.v.t.

Geweldige, toegewijde man en vrouw

Heel fijn ontvangen bij proefrit en aankoop van auto. Na 3 1/2 uur komen aanrijden uit Limburg, voelde het meteen goed. Geven je alle tijd om tot een keuze te komen en heel eerlijk en open over zaken gesproken. Bij thuiskomst bleek dat onze beurs nog in oude auto lag. Geen probleem, aangetekend opgestuurd en correct ontvangen. GEWELDIG !!

Goede service!

2e hands auto gekocht. Bleek toch wat aan te mankeren maar dit werd netjes opgelost. Wij zijn zeer tevreden! :)

nieuwe garage , direct goed !

Via google en de revieuws bij deze garage terecht gekomen, direct goede service en snel geholpen met het probleem van mijn Skoda, flexibliteit van personeel is goed te noemen aangezien ik de leenauto langer nodig had en dit geen probleem was.

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Bedrijf dat met je meedenkt. Persoonlijk en betrouwbaar.

Zeer goede service tegen een eerlijke prijs

Zeer goede service tegen een redelijke prijs. Komen afspraken na, indien Jeeninga onverwachte dingen/kosten tegenkomt dan wordt eerst overlegt met de klant. Een eerlijk en persoonlijk bedrijf, kortom een aanrader

Uitstekende garage met goede service

Ik kom nu al een aantal jaren bij deze garage voor apk en tussentijds onderhoud. Altijd goed en snel geholpen. En tegen een uiterst scherpe prijs. Mag zich met recht Vakgarage noemen.

Geweldige service

Direct reactie op hulpvraag, denkt mee, snelle reparatie

Uitstekende service TOP.

Uitstekende service en kwaliteit.

Ik heb alleen maar uitstekende ervaringen met Jeeninga

Zolang Jeeninga bestaat, is mijn auto bij hem in onderhoud. Uiterst vriendelijk, denkt mee, indien nodig wordt er met mij overlegd en verder alles wat hiernaast wordt opgenoemd over een autovakmeester.

Geweldige service!!

Na aanschaf van niet een al te dure occasion, zonder garantie, bleek er toch een behoorlijk defect aan het display te zijn. Auto teruggebracht, leenauto meegekregen en na een week auto gerepareerd. Jeeninga vond dat het toch op zijn kosten gerepareerd moest worden!! Dit soort service zie je maar zelden meer. Geweldig!! Super blij! Top garage dus. Marianne Verkerk

Heb in het voorjaar een auto gekocht voor mijn dochter Met het hete weer is de accu Stuk gegaan heb voor mijn dochter een nieuwe accu geplaatst en daarna Jeeninga gebeld de accu valt niet onder garantie maar is toch vergoed een dikke 10 voor dit bedrijf

Over Autovakmeester