perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik kom hier al 50 jaar, meer dan uitstekend.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wij hebben onze auto gekocht bij dit topbedrijf. Toen we onze distributieriem kwamen vervangen, kregen we een gratis leenauto mee. Ik grapte of we een luxe cabrio mee zou krijgen, waarop gereageerd werd met: \"Wil je een cabrio rijden? Nou, dat kan hoor!\" waarna we een supertoffe knalrode Mazda MX-5 uit 1990 meekregen! Superleuke verrassing, we hebben een topdag gehad, de hele dag rondgereden, kop in de zon, haren in de wind. \r\n\r\nZo\'n garage, met mensen met passie voor wat ze doen en zo\'n klantvriendelijke houding, volgens mij vind je die niet vaak. Aanrader dus!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf We zijn al jaren klant bij De Soester en hebben al onze auto\'s hier gekocht. Je krijgt waar voor je geld en, belangrijker, is er wat of je hebt een vraag ze staan altijd voor je klaar! Ik vind dit een top service en daarom een top bedrijf.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Mijn ervaringen bij De Soester zijn top!\r\nIk kocht er een leuke Chevrolet en werd uitstekend geholpen. Ben heel blij met de prijs/kwaliteit van de auto, geen onverwachte problemen.... ik kan deze garage iedereen aanraden!!

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Uitermate behulpzaam en vriendelijke medewerkers. Mijn airbag module van de Matiz (1998) heb ik laten uitlezen en gereset. Het bleek dat deze module weer in de fout ging. Na vele reparaties (zelf) wel 4x terug geweest om uit te laten lezen. Zonder problemen en zonder extra kosten werd ik weer geholpen. Een grote pluim voor dit bedrijf.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf een leuk en gezellig familie bedrijf met goeie service. ik raad t iedereen aan!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer goede service en goed geholpen en zeer vriendelijk tegen de klanten

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wat een Service en wat een vriendelijke mensen !!\r\nEr moest een grote reparatie aan mijn auto gedaan worden.\r\nVan te voren alles doorgesproken en er werd met je meegedacht, wat heel erg belangrijk is. \r\nMijn auto reed niet meer maar ze hebben hem netjes voor de deur opgehaald en weer teruggebracht (als service) alhoewel het niet naast de deur was.\r\nZe hebben zelfs wat beschadigingen bijgewerkt als service.\r\nIk ben zo ontzettend tevreden en beveel deze garage dan ook bij iedereen aan.\r\nIk ben al jâren klant en hoop nog jaren klant te blijven..\r\nFijn om bij een garage te lopen waar je 100% vertrouwen in hebt.\r\nDikke pluim allemaal\r\n\r\n

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Klein mankement wordt gelijk verholpen, \"klaar terwijl U wacht\" voor een zeer klantvriendelijke prijs.\r\nTop garage, ontzettend aardige mensen!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Advies gezocht wegens defect portierslot.Chef heeft op basis van een aanname (op goed geluk...) slot van buitenaf gesmeerd, gratis! Het had niet meteen effect, maar bleek uiteindelijk goed te werken. Klasse!

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf De Soester familie uitstekende service en vriendelijk. Staat altijd voor mij klaar, erg gezellig. Zelfs voor een kapot lampje kan ik zonder afspraak terecht.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Een familiebedrijf als geen ander met een service die uitstekend is! Vriendelijkheid, deskundigheid en correctheid met een hartelijkheid die je nog zelden meemaakt. Wij hebben onze auto hier zonder lang nadenken en met het volste vertrouwen gekocht. Een absolute aanrader en wij komen er, als derde generatie klanten, zeer graag! \r\n\r\nZonder twijfel, rechtstreeks naar De Soester!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wat een super bedrijf. Een chevrolet captiva gekocht bij een ander autobedrijf. Binnen 2 weken koppeling kapot. Naar garage de Soester voor de reparatie deze deed een keurige prijsopgaaf vooraf, en vertelde hierbij de ``de man`` uren scherp zijn weggezet op 6 uren werk. maar mocht er meer werk in komen dat hij deze voor zijn rekening nam. En of er meer werk aan kwam het dubbelmassa vliegwiel moest ook vervangen, samen met een motorsteun welke gescheurd was en een draagrubber. Maar zoals afspraak rekende garage soester alleen hiervoor de kosten voor de onderdelen. Wat een service en fijn om een eerlijk autobedrijf te hebben gevonden in `` garage de soester``!! Hier blijf ik met veel plezier en vertrouwen komen !

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Het zijn vriendelijke mensen en ik word altijd prima geholpen.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Gedurende dertien jaar tot volle tevredenheid klant van \"de soester\".

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Een betrokken familiebedrijf dat al 60 jaar bestaat. Een bedrijf met persoonlijke aandacht en prima service. Zo waren wij laatst verrast dat als service de deuken uit de auto waren gehaald bij een grote onderhoudsbeurt en APK van onze Spark! Ondanks dat het niet helemaal naast de deur ligt komen wij er steeds terug.\r\n\r\n

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Voor het eerst naar de Soester. Veel over gehoord. was benieuwd. Is me erg goed bevallen. Vriendelijke mensen, heldere afspraken. en een goede prijs kwaliteit verhouding. omdat er geen historie was eerst beginnen met een kleine onderhoudsbeurt. Geeft een goed gevoel. Het zijn de kleine dingen die het hem doen. Na reparatie even laten zien wat ze hebben gedaan en welke onderdelen ze hebben vervangen. Hier kom ik bij terug.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Mijn auto wilde niet meer starten vanwege een kapotte startmotor. De Soester heeft mijn auto opgehaald en gerepareerd weer voor de deur gezet. En dat alles helemaal gratis!

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Na meer dan 10 jaar weer bij de Soester langs geweest. Wat een weerzien was dat! Dit was thuis komen, nog altijd die vriendelijkheid, de service en het reële verhaal, wat de werkzaamheden aan de auto betreft. Dit bedrijf heeft ook in 2016 nog dezelfde klantgerichtheid, die je tegenwoordig zo vaak mist. Mijn Renault, van 10 jaar oud, rijdt weer als een zonnetje. En volgend jaar zien jullie mij weer terug. Van mij krijgen jullie een dikke 10. Groetjes Marlies

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ook gisteren weer een jaarlijkse beurt laten doen bij De Soester. Dat wordt altijd prima gedaan, ook als ik een keer tussendoor kom (b.v. voor een lekke band of een lamp die stuk is) wordt dit probleem direct opgelost en kan ik daar op wachten. En bij het jaarlijkse onderhoud leggen ze altijd keurig uit wat gedaan is. Ik ben al sinds 1992 bij De Soester en heb nooit klachten en de service is altijk uitstekend

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Altijd goede service en klantvriendelijk. Voor reparatie en onderhoud als gebreken duurder uitvalen dan geplent door onvoorziene gebreeken dan bellen ze altijd eerst op voor dat ze tot reparatie overgaan. Zo kom je niet voor verrassingen te staan .

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ook vandaag weer een prima ervaring met de Soester. Even tusendoor wordt mijn probleem direct opgelost. En bij het reguliere onderhoud heb ik nooit enige twijfel of de gemaakte kosten wel noodzakelijk zijn. Dat is een kwestie van vertrouwen en dat heeft de Soester in de loop van de jaren bij mij verdiend.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Al jaren goede ervaringen bij \'de Soester\'. Laatst rare brandlucht aan/in de auto. Snel naar Autobedrijf de Soester. Meteen werd er iemand vrij gemaakt om het probleem te bekijken. Weer supersnel \'op weg\' geholpen. Bedankt en onze complimenten voor de fantastische service! Echt een aanrader, groots in kleinschaligheid! (ze kennen elke klant) Dus als je het over service hebt...... De Soester: betrouwbaar, eerlijk, klantvriendelijk en service gericht!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf zeer klantvriendelijk en servicegericht familiebedrijf waar de klant ook nog echt klant is,daar zijn er niet veel meer van!

Kostverlorenweg 1

3762 EM Soest