Snel, vriendelijk en kundig, gewoon goed al 20 jaar

Gewoon goed tegen een normale prijs, goede service en garantie. Een fijne garage, reeds jaren klant.

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Heb daar een auto gekocht

Gezellige mensen een altijd klaar voor een praatje Ben vrijdag nog voor een wintercheck geweest

Vriendelijk goede service en zeer helder in de uitleg van het onderhoud aan de auto

Top garage!

Wij zijn zeer tevreden over De Soester. Wij hebben de auto hier gekocht en ook in onderhoud. De Soester is betrouwbaar, vakkundig en blinkt uit in klantgerichtheid.

Subliem

Goede raad, snelle bestelling onderdelen, goede service installatie-, reparatie-, afstelling- werkzaamheden Gastvrijheid, flexibiliteit, prijs kwaliteit, vakmanschap etc. Al met al een goed familie bedrijf

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

Al meer dan 40 jaar tevreden lid van hun autofamilie

Altijd goede, eerlijke service en een prettig contact!!!

Geweldige garage

Na enkele jaren weer terug bij de Soester, waarom heb ik zo lang gewacht? Het was thuiskomen! Ik maak nu de derde generatie mee en ook deze heeft het helemaal: de kennis, de klantgerichtheid en de vriendelijkheid. Dus niet alleen de auto wordt in de watten gelegd, maar er wordt altijd met de klant meegedacht bij het oplossen van eventuele reparaties en bij de aankoop van mijn 2de handse Kia Venga. TOP BEDRIJF

Vriendelijk en een vertrouwd adres

Al jaren komen wij bij deze garage. Vriendelijk en hulpvaardig.

• Service N.v.t.
  • Deskundigheid N.v.t.
  • Reden bezoek N.v.t.

Uitstekend, deskundig en vriendelijk

Lange tevreden ervaring met de Soester, problemen worden duidelijk uitgelegd en tegen een voordelig tarief verholpen. De technici hebben verstand van zaken. Bovendien geniet ik ieder bezoek weer van de vriendelijkheid van het personeel onder het genot van een verse kopje koffie en de koekjes.

Goede vriendelijke service.

Duidelijk, vriendelijk.

• Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires

Uitsteken

Ik wordt niet als een nummer behandeld

Zoals altijd, prima.

Altijd meedenken aan goedkope goede oplossingen, vriendelijk en deskundig en betrouwbaar

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

De auto-garage die je vertrouwen geeft.

Ik kan kort zijn. Dit zijn de mensen die verstand van zaken hebben, met recht autovakmeesters!! Dit bedrijf is gewoon TOP!!!!

Een mooi familiebedrijf waar ik vakkundig word geholpen en prijs/ kwaliteitsverhouding is uitstekend

Ik ben al ruim 30 jaar klant en zeer tevreden. Ik kan altijd even bellen om te overleggen en het vakkundige en klantvriendelijke personeel staat gelijk voor mij klaar. Een mooi familiebedrijf waar ik goed geholpen word en de prijs/ kwaliteitsverhouding is uitstekend.

Super service!

Duidelijke uitleg over wat er aan de hand is door foto's van mankement dus ook voor een leek te zien en begrijpen. Meedenkend en vriendelijk, ik zeg top!

Buitengewoon vriendelijk

En deskundig, vlug geholpen. Enigste min puntje kreeg om 8.30 geen koffie aangeboden.

• Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires

Fantastische service

Ik ben in het bezit van een prachtige occasion van Autovakmeester De Soester. Omdat ik dacht een technisch probleempje te hebben, heb ik hen om advies gevraagd. Dezelde dag hebben ze de auto bij mij thuis bekeken en voor de zekerheid meegenomen. De volgende dag was mijn auto kosteloos gerepareerd. Ik wist niet deze service nog bestaat in Nederland. Top!

• Reden bezoek Andere reden

Geweldige garage.

KLantvriendelijk, mooi familiebedrijf, staan altijd klaar voor je en goede service. Ik kom hier al ruim 30 jaar. Top bedrijf.

• Reden bezoek Andere reden

Altijd eerlijk en vakkundig geholpen

Geweldige service. Altijd eerlijk en goed advies, als er onverwachte zaken zijn wordt dit vooraf overlegd en duidelijke uitleg (zelfs met foto’s) wat er is gedaan aan de auto. Al een aantal keer zijn kleine reparaties of controles gratis gedaan. Top!

• Reden bezoek N.v.t.

Top garage

Eerlijk, vakkundig, betrouwbaar. Alles gaat in overleg, zodat je nooit voor verrassingen komt te staan.

Fantastisch! Fijn familie bedrijf!

Ik ben een trouwe klant, jarenlang goede en fijne ervaring! Mijn auto wordt altijd goed onderhouden. Fijne mensen. Bij kleinigheidjes word ik altijd tussendoor geholpen. Ze zoeken altijd naar bijpassend oplossing en het voordeligst. Ik raad het iedereen aan.

Fantastisch bedrijf

Ik word altijd snel en professioneel geholpen. Altijd vriendelijk personeel.

Kan niet anders zeggen, dat het weer top is!

Een prettige behandeling aan de balie. Niets is teveel. Klachten worden serieus genomen en de service van halen en/of brengen. Ik ben nog maar een paar jaar klant en hoop dit voor de komende jaren te houden zo.

Kostverlorenweg 1 3762 EM Soest

Over Autovakmeester