Superrr!

Het is een heel fijn familiebedrijf waar je goed geholpen word. Denken mee en helpen waar ze kunnen! We worden hier altijd fijn ontvangen nooit problemen gehad dus een dikke aanrader. Een fijne sfeer en lieve gastvrije mensen!

Prima en vriendelijke service

Ik ben goed geholpen. Extra probleem werd gelijk mee genomen. Altijd een gemoedelijke sfeer bij de Soester!

Betrouwbaar, transparant en bijzonder behulpzaam

Bij De Soester worden we altijd geweldig geholpen. Ook als er spontaan iets mis is staan ze gelijk voor je klaar. Bij onderhoud of reparaties wordt altijd duidelijk en transparant gecommuniceerd en wordt de tijd genomen om uit te leggen wat er aan de hand is. Kortom: we zijn enorm blij met De Soester!

Hartelijk

Wanneer er iets gerepareerd moet worden, is er ook een duidelijk uitleg waarom en hoe En goede raad is duur en waardevol wanneer je iets wilt aanschaffen. Na installatie van nieuwe onderdelen laat het ook zien dat het met vakmanschap wordt gedaan

Zeer deskundig en vriendelijk!

Ze luisteren goed naar je en gaan heel deskundig aan het werk!

Gemoedelijk

Goede service en duidelijke communicatie. Een garage die gaat voor kwaliteit.

Ik kwam voor een bandenwissel, en vroeg ook of er ergens naar gekeken kon worden. Daar werden geen kosten voor berekend, hoort bij de service. Top!

heel vriendelijk, behulpzaam, netjes,

Kwalitatief goed onderhoud goede service

Ik heb mijn Hyundai nu 6 jaar in onderhoud bij de Soester. En hoewel de auto inmiddels 14 jaar oud is houden ze hem in topconditie. Je merkt dat ze echt verstand hebben van dit soort Aziatische auto’s. Daarnaast maken ze een reële afweging van kosten en noodzaak, bellen altijd van te voren als er iets bijzonders is en zijn vriendelijk en klantgericht. Als er iets is maken ze tijd voor je. Zeer tevreden!

Vriendelijk personeel en behulpzaam.

Zoals wij gewend zijn van De Soester.

Jarenlange zeer goede ervaring met De Soester. Een familiebedrijf van grote klasse. Hier staat de klant bovenaan.

Vakkundig en vertrouwd!

Ben al jaren vaste klant en heb sinds het eerste begin een vertrouwd gevoel als ik hun bezoek. Heb er meerdere auto's gekocht welke ook bij hun in onderhoud zijn gebleven. Het is een familie bedrijf waar ook de klant zich familie voelt. Kan mij niet voorstellen dat ik na alle mindere ervaringen bij andere garages ooit nog van garage zal veranderen. De Soester is een begrip en kan ik iedereen aanbevelen. TOP!

servicegericht, vriendelijk, meedenkend

altijd vriendelijk personeel. er word vantevoren doorgegeven wat het gaat kosten en er wordt altijd meegedacht. kortom; Toppers

Vriendelijk, behulpzaam, betrokken

Zo kan ik nog wel even doorgaan. Toppie

Werd uitstekend en snel geholpen

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Weer zorgvuldig uitgevoerde service, zulke vriendelijke en behulpzame mensen. Wij hadden spullen in de leenauto laten liggen en ook dat werd weer zo plezierig opgelost. We komen hier beslist weer terug voor service volgend jaar, zelfs nu we naar Den Haag zijn verhuisd.

Service staat hoog in het vaandel

Heeft u een probleem met uw auto, 1 belletje en men staat direct voor u klaar.

De beste van

Na veeKIA Venga bij hen gekocht. Garage op basis van aanbeveling gekozen. Geen seconde spijt. Super service, altijd vriendelijk, staan altijd klaar. Vlak voor mijn vakantie airco probleem. Direct geholpen. Zodat gekoeld op vakantie kon gaan. Ik wil geen andere.

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

Topbedrijf

Vriendelijk, echte vakmensen. Geweldige service.

Vriendelijke service

Erg soepel verloop van de koop, goede auto

Goede en betrouwbare garage

Auto in onderhoud bij deze vakmensen. Eerlijk advies en goede service. Gewoon een zoals een Autobedrijf hoort te zijn

Geweldige dienstverlening!

Denkt mee met de klant en heeft service en klantvriendelijkheid in hoog vaandel staan.

Bij de Soester doen ze altijd net dat stapje extra!

Ik kwam langs voor een simpele check van vloeistoffen, maar de lampen bleken ook aan vervanging toe. Bij Jorg en zijn team geen afspraken voor later, nee hoor, het wordt direct opgelost zodat je weer veilig de weg op kunt. En dat is natuurlijk het belangrijkste!

Zeer goede garage

Auto voor een grote beurt geweest , we werden weer zeer vriendelijk geholpen ,we zijn al jaren klant , altijd goede service . Groetjes Els en Kees Vink

Perfecte service

Had lekke band bij mij op de parkeerplaats Gebeld en 1o min later waren ze er al Band gewisseld Ik kon mijn boodschappen gaan doen met de auto Uur later kon ik bij de garage mijn geplakte band weer omwisselen Perfecte service

Over Autovakmeester