perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf De perfecte garage! Uitermate betrouwbaar. Zeer deskundig. Altijd behulpzaam. \r\nZe staan altijd voor je klaar en zijn altijd vriendelijk. Kortom niets dan lof!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Al 15 jaar ben ik bij deze garage. Ondanks dat de garage niet bij me in de buurt is is het de moeite waard om hier mijn 16 jaar oude Volvo in onderhoud te hebben. Heel prettige omgang, hulpvaardig en meedenkend in de beste oplossing

• Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Altijd goed advies, goede service en een redelijke prijs.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Fantastisch Preuter, dat de volkswagen van mijn zoon uit Noorwegen direct geholpen kon worden met de reparatie aan de Airco. En het was al zo bloedheet... :) \r\nBedankt!\r\n

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Informatie ingewonnen over occasion. Open en eerlijk gesprek over in hoeverre die auto iets voor mij zou kunnen zijn. Hoge mate van meedenken met de klant, geen push-verhalen, geen blabla. Uiteindelijk is de auto het niet geworden maar ik vind dit erg prettig, complimenten want dat kom je heel vaak heel anders tegen!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf super geholpen, staan altijd voor je klaar.\r\n\r\nSnelle goeie afhandeling

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Sinds de opening van de vestiging in Gorssel is onze auto daar in volledig onderhoud. Tot volle tevredenheid en veel beter dan bij de ealer.\r\nNu ook kennis gemaakt (ivm plaatschade) met het team in Epse.\r\nAlles prima verzorgd t/m de schaderegeling.Uitstekende service en een behandeling die vertrouwen geeft.\r\nVeel waardering en een grote pluim voor Martin Preuter en zijn team.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Een echt goede service

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Mijn koppeling heeft het begeven, de auto gebracht en binnen twee dagen gerepareerd. Helemaal top!!!

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Als expats hadden we bij terugkeer in NL voor wat betreft invoer van onze auto´s een en ander te regelen.\r\nGelukkig hadden we in onze woonplaats autobedrijf Preuter tot onze beschikking, die ons met raad en daad terzijde stond.\r\nOok een eerste inspectiebeurt van de auto´s werd vakkundig en zéér klantvriendelijk uitgevoerd.\r\nMijn vrouw en ik zijn erg tevreden dat in onze buurt autobedrijf Preuter gevestigd is, die - en dat is gebleken - zeer professioneel de onderhoudsbeurten van onze auto´s óók in de toekomst zal verzorgen.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Jong weduwe geworden (8 jaar geleden) maar de Fa. Preuter uit Epse neemt mij ALTIJD ALLE ZORGEN m.b.t. mijn Peugeot uit handen! Vanmiddag (15/01/13) opeens door het extreme weer een lege accu. Door de Pechhulp zo goed mogelijk opgeladen met het advies de accu z.s.m. te laten vervangen! \"Mogelijk weer snel problemen\" luidde de prognose. Ik kon meteen bij Martin terecht (gebeld om 16.45u). Men zou evt. \"even\" op mij wachten nà sluitingstijd werkplaats (17.00u). Door enorme files pas om 17.30u in Epse. Geen probleem volgens Martin Preuter. Daarna direct door MARTIN en ARNO de accu vervangen! KANJERS; GROTE KLASSE! Voor mij weer een hele vervelende zorg minder! Dit is èchte SERVICE; GEEN WOORDEN MAAR DADEN!Hier komen klanten voor; altijd het vertrouwen dat Preuter voor je klaar staat!!! Van mij (zie PROGR. RADAR)EEN HELE WARME DOUCHE!!!!! Opnieuw veel dank!!! Hanna van Tol-Langevoort

Over Autovakmeester