professioneel en klantvriendelijk

Wij hebben onze vw sportsvan tdi ingeruild tegen een sportsvan 1.0 tsi van 2018. De auto ruikt als een nieuwe en rijd als nieuw omdat er maar 12.000 op de teller stond. Nononense plattelands vakgarage met een service die wij lang niet meer zijn tegengekomen. Dit soort garages ben ik in Noordholland nog niet tegengekomen. Jammer dat wij ver weg wonen, want anders hadden wij onze sportsvan graag in onderhoud bij Groenouwe. Alles klopt hier vandaar onze hoge beoordeling. Een aanrader !

Al jaren gewoon goed

Altijd als ik kom met wat dan ook voor vraag, of probleem altijd een willig oor en een oplossing

Goede betrouwbare service.

Goede service, betrouwbaar, betaalbaar. gewoon top.

Fijne garage waar jij je als klant belangrijk voelt.

Eerlijk, betrouwbaar en behulpzaam vriendelijk personeel!

Eerlijk en betrouwbaar

Een plezierig bedrijf met eerlijk en betrouwbaar advies en prima service. Altijd goed bereikbaar en komen afspraken na !

Zeer prettig en toch lekker gewoon.

Ik kende al lang de naam als goed bedrijf, en daar is niets te veel over gezegd nu ik er zelf onlangs een 2e hands Polo gekocht hebt. Een bedrijf waar je meteen vertrouwt voelt.

• Service N.v.t.

Gewoonweg geweldig

Hulp bij alles onze auto kon de weg niet meer op meteen een leenauto en geweldige adviesen bij aanschaf andere auto

We werden prettig geholpen.

Ze hadden de tijd voor ons en we werden prettig geholpen. Jammer dat we bijna niet konden onderhandelen!!!

• Deskundigheid N.v.t.

In de loop der jaren meerdere auto's gekocht voor familie en bedrijf, prima zaak

Prettige garage, persoonlijke aandacht en contact

Betrouwbaar, eerlijk, kwaliteit.

We zijn al ruim 30 jaar bij garage Groenouwe. Betrouwbaarheid, eerlijkheid, kwaliteit. Vertrouwen in de mensen, vertrouwen in de auto. Precies wat je nodig hebt.

Een bedrijf met een hart

Prima service, duidelijke communicatie.. We hebben niet alleen professioneel uitstekende service gehad, maar ook is het een bedrijf met een hart. Bedankt voor de goede diensten.

Klantgericht

Klantgerichtheid is een belangrijk motto van dit mooie familiebedrijf. Zo komt het in ieder geval tot ons over. Of het nu gaat om afstemming rond onderhoud of de advisering bij de zoektocht en aanschaf van een andere auto. Er wordt volop de tijd genomen voor advies en uitleg. Mooi om te zien de passie van de familie Groenouwe, als ook hoe dat doorwerkt bij het personeel.

super service

bijna nieuwe V90 gekocht, 9 mnd oud. nagekeken, alle rust uitleg over diverse functies / board computer netjes schoongemaakt, van binnen en buiten goede begeleiding

Zeer positieve ervaring met deze vriendelijke en heel vakbekwame mensen!

Zat al 2 weken met een Opel Corsa die ineens niet meer wilde starten. Leek erop dat de startonderbreker was geactiveerd en dat was einde verhaal. Niet meer aan de praat te krijgen! Ermee naar Opel dealer geweest en die meldde dat een computer-uitlezing aangaf dat er "geen communicatie" was. Zij belden met ACTronics in Almelo en kregen advies om 4 tot 5 componenten uit te bouwen waaronder 2 computers en om die met de startonderbrekerring plus de sleutels naar ACT op te sturen dan zouden zij alle componenten checken en eventueel repareren. Maar dat ging 150,- euro per component kosten ex BTW en dan kwamen alle in-en uitbouwkosten van deze componenten er nog bij plus de eerste garagekosten voor uitlezen computer, etc. In totaal verwachtte de dealer dat het wel rond de euro 700,- kon gaan kosten! en dat voor een 13 jaar oude Corsa met inmiddels al 266.000 km op de teller.... Toen zelf op Internet gezocht wat de alternatieven waren en kwam uiteindelijk op een GMTO site welk bedrijf aangaf dat zij car-electronica specialisten opleidt plus een eigen kennisdatabase heeft waaruit de aangesloten specialisten kunnen putten. Zij hadden een lijst met diagnose-specialisten bij ons (Holten) in de buurt en 1 daarvan was garage Groenouwe. Dus meteen een bezoek geregeld en met de mensen gesproken over mijn probleem en of zij dat dachten te kunnen verhelpen. Men was daarover meteen heel positief en wilde eigenlijk al meteen aan de gang gaan! De auto (in derde week stilstand) naar hen toe gesleept en ca. 2 dagen later krijg ik al een telefoontje dat het probleem is gevonden en ook al verholpen: de auto doet het weer en kan opgehaald! Bleek een draadbreuk in een kabeltje te zijn, waardoor verschillende componenten van het auto-electronicasysteem niet meer met elkaar konden praten. Eigenlijk dus een heel klein oorzaakje met grote gevolgen! En Groenouwe wist het gelukkig heel goed en snel op te lossen. Deze vakmensen zijn een grote aanrader bij electronicaproblemen!!

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Altijd Goed!

Mijn ervaring is altijd word je supergoed geholpen, door vriendelijk personeel. ze weten echt waar ze het over hebben, dus zeer aan te bevelen!! Hennie Kappert Gorssel.

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Fijn bedrijf

Al > 30 jaar zijn we klant bij Groenouwe, dat zegt genoeg. Altijd vriendelijke ontvangst en vakkundige service en advies. We rijden er graag een "eindje voor om"

Uitstekende deskundige vriendelijke vakmensen

We waren al tijden op zoek naar een camper. Bij toeval kwamen we op de site van Groenouwe, ,,toeval bestaat niet,, We zijn zeer naar tevredenheid geholpen voor- en ingelicht , en een prachtige camper staat nu bij ons in de garage waar we naar alle waarschijnlijkheid heel veel plezier mee zullen hebben.

• Prijs/kwaliteit N.v.t.

Een prima vak garage om een auto aan te schaffen en te onderhouden.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prachtig bedrijf , goede service, deskundige mensen,komt afspraken goed na, menselijk, aanrader.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Een mooie Seat Leon gekocht. Fijne service, eerlijk bedrijf. Hebben er in de familie goede ervaringen mee.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Fijn bedrijf, geen opdringerigheid en gladde praatjes, heb vertrouwen in beloofde kwaliteit kortom prima ervaring bij de onlangs aangekochte auto.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf We zijn reeds 10 jaar tevreden klant. Vandaag een bijna nieuwe Q3 opgehaald (onze 3e Audi). Compliment aan het team voor netheid, zorgvuldigheid van aflevering en ook vindingrijkheid voor bepaalde wensen!

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ervaring met de aanschaf van een gebruikte Golf Sportsvan

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Het zal ongeveer 40 jaar geleden zijn toen ik met problemen aan mijn eerste auto (Renault 12) en op aanraden van mijn schoonouders naar Groenouwe ging. Toen ik daar kwam zag ik een auto op de brug en twee mannen daaronder die in discussie waren kennelijk over wat de auto mankeerde. Een van de mannen stak zijn arm omhoog die tot aan zijn elleboog verdween in de motor (?). Hij haalde zijn arm weer omlaag en zei iets \"Hier mojj zelf maor vuelen\" of iets wat daar op leek. De andere man stak ook zijn arm in het diepste van die auto, keek die andere aan en knikte en zei; Gaddakke ie hep geliek\". Toen wist ik dat deze man \"echt\"verstand van auto\'s had. Op dat moment zag hij mij veegde zijn handen af en zei: Goeiemiddag, ik ben Harry, wahkank veur je doene?\r\nIn het feit dat we bijna veertig jaar klant zijn is eigenlijk alles gezegd. \r\n

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Voortreffelijke begeleiding bij aankoopproces van een Volkswagen Golf occasion

Gorsselseweg 14

7437 BE Bathem