Eerlijk en correct

Super geholpen geen gladde praatjes eerlijk en correct geholpen. Super blij met mijn Audi Q2

vriendelijk bedrijf dat meedenkt met de klant

3 weken geleden een VW Tiguan gekocht. Heb in alle rust een proefrit gemaakt en heb er daarna even een weekendje over nagedacht. Er werd niets opgedrongen. Bij aflevering werd alle tijd genomen, de auto stond binnen prachtig te glimmen voor ons. Alles aan de auto werd uitgelegd, hier werd echt de tijd voor genomen. Kortom, tot op heden meer dan tevreden, ik hoop op veel plezierige kilometers en kom zeker weer terug bij deze garage.

mijn ervaring is na 35jaar nog steeds opperbest

Opperbest vanwege de altijd vriendelijke , professionele benadering van de klant en ,minstens zo belangrijk zo niet belangrijker zeer vakkundig personeel.Dus achter de balie als ook op de werkvloer.! Al met al verdienen ze wat mij betreft de hoofdprijs!

Jarenlang uitstekende ervaring

Ik kom al 24 jaar bij dit autobedrijf en heb er inmiddels al vier keer een (nieuwe) auto gekocht. Telkens ben ik onder de indruk van hun deskundigheid, brede kennis, enthousiasme en hartelijkheid

Al jaren klant, topbedrijf!

Bij Groenouwe inmiddels meerdere auto's gekocht en jaren klant in de werkplaats. Altijd goed geholpen. Gewoon een goede garage, aanrader!

Hoge uurloon bij reparatie

De reparatie heeft lang geduurd en daardoor viel de factuur pittig uit. Bij mijn eigen garage had ik aanzienlijk minder betaald.

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Dank voor uw review. Echter zijn wij verbaasd over uw reactie. Uw probleem was dat uw koelkast niet werkte op gas. Dan gaan wij eerst een diagnose stellen om er achter te komen wat het probleem is. Het probleem was de brander. Bij de meeste campers kun je daar gemakkelijk bij. Helaas bij uw camper niet. Dus dat kost tijd. Alles met elkaar kostte dit 1,5 uur. Dat vinden wij niet raar. U gaf in ons telefoongesprek aan dat uw eigen garage de helft van het uurloon rekende als ons. Daar kunnen wij echter geen kwaliteit voor leveren. Kortom wij staan geheel achter hetgeen wat we voor u gerepareerd hebben.

service zoals service moet zijn!

Vandaag precies mijn Golf Sportsvan één jaar in mijn bezit en ook deze week twee jaar oud. Ik vond dat ze een navigatie update verdiende, zelf lukte het niet, bij Groenouwe in tien minuten geregeld en zonder kosten. Chapeau.

• Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires

Ouderwets servicegericht!

Onlangs bij Groenouwe een VW Golf 7 variant gekocht. Uitstekend geholpen door Harmen. De communicatie was goed en alle afspraken zijn netjes nagekomen. Ook de inruil van de oude auto verliep prettig met een realistische inruilprijs.

Goede service, prettig en zeer behulpzaam geholpen!

doordat er aan aan onze "oude" auto een dure reparatie in aantocht zat te komen, samen met het verkoopteam gaan kijken en rekenen zonder aandringen af het niet verstandig was een nieuwe auto te gaan aanschaffen. We hebben nu een prachtige auto gekocht waar we heel blij mee zijn. Hopelijk hebben wij met deze auto weer net zoveel prettige en veilige kilometers in het vooruitzicht!

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

Uitstekende service, bijzonder vriendelijk & mooie occasion gekocht

Een maand geleden heb ik bij Groenouwe een jonge Skoda Octavia Break gekocht en mijn oude Peugeot ingeruild. Ik had de auto gevonden op Marktplaats en ben zeer vriendelijk en deskundig geholpen vanaf mijn eerste telefoontje. Dat was ook wel fijn want ik moest er voor uit Haarlem komen. Vader en zoon Groenouwe hebben me meer geleerd over de nieuwe trekhaak die erop moest komen dan ik ooit geweten heb. Mijn nieuwe auto is perfect; voor de oude hebben ze een nette prijs geboden. Beurt, schoonmaken, keuring & APK: allemaal perfect. Als Bathmen geen 140 km bij Haarlem vandaan zou liggen zou ik mijn onderhoud ZEKER bij Groenouwe laten doen. Absolute aanrader!

goede service

Mijn auto ingeruild voor een andere, daar het voor ons twee uur rijden is stond de aangeschafte auto netjes volgens afspraak klaar wachtend op mijn inruiler waar op mijn verzoek de winterbanden nog van gewisseld moesten worden. Allemaal geen probleem echter een maand na aanschaf van de auto kwam ik met pech te staan, na overleg met Groenouwe omdat 180 kilometer naar Bathmen wel ver was mocht ik mijn auto onder garantie laten repareren bij een auto vak meester garage bij mij in de buurt grote klasse.

Nette en keurige garage

Lekker op ons gemak kunnen kijken , vriendelijk personeel

• Reden bezoek Andere reden

Net bedrijf

Net bedrijf eerlijk en verkopen goeie auto.s

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

Uitstekende service, betrouwbaar en geen poespas

Een auto verkopen kan iedereen, maar bij Groenouwe koop je een eerlijke auto zonder gladde praatjes. Je krijgt ruimschoots de tijd en aandacht, een eerlijk verhaal en échte zekerheid. Je auto krijgt een grote en volledige afleverbeurt om te zorgen dat je zorgeloos de weg op gaat. Ze kijken nét even verder dan andere autobedrijven, en voorkomen daarmee onverwachte kosten of verassingen. Mocht er toch iets gebeuren, staan ze voor je klaar.

Zeer goed geholpen!!

Zeer prettig en goed geholpen!

Lekker gewoon, vakmanschap, vriendelijk en betrouwbaar.

Al jaren klant bij deze garage, geen enkele reden kunnen bedenken om naar een andere garage te gaan. Gewoon alles TOP!

Goede Service, Professioneel en klantvriendelijk.

Sinds twee maanden eigenaar van occaision t-Roc. Geen verkooppraatjes. Denk er rustig over na. Mooie auto, vriendelijk geholpen en perfect afgeleverd.

Geweldige garage met kennis van zaken

Er wordt rustig de tijd genomen, voor een proefrit geen aparte afspraak nodig. De aangeschafte auto wordt volledig nagekeken en uitstekend verzorgd voordat hij wordt afgeleverd. Niets geen poespas, gewoon een eerlijk verhaal.

Fantastisch!

Ik ben zeer goed geholpen.

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

Vanaf het 1e moment een goed contact, goed luisteren , niet opdringerig, maar vooral een eerlijk en open antwoord. Vertrouwen opbouwen tijdens het gesprek was het meest belangrijke!

Een betere garage nog niet tegen gekomen..!!

Uitstekende service en een eerlijk verhaal.

no nonsense,eerlijk, betrouwbaar, prettige deskundige vaklieden

vandaag rijden wij precies een maand in onze Golf Sportsvan automaat, mede door het deskundige advies voor een automaat gekozen, absoluut geen spijt. Zij hebben deze Sportsvan voor mij gezocht en gevonden (1 jaar en 11000km). Net voor de aflevering ging mijn reeds ingeruilde auto kapot, kreeg direct een leenauto ter beschikking en de reparatie van mijn al ingeruilde auto nam Groenouwe voor zijn rekening. CHAPEAU

Men denkt mee en wil niet kost wat kost verkopen

Men heeft aandacht voor wat de klant wil, neemt de tijd voor je. Dat maakt dat je er met een goed gevoel vertrekt, wetend dat ze klaar staan als er toch nog iets is.

professioneel en klantvriendelijk

Wij hebben onze vw sportsvan tdi ingeruild tegen een sportsvan 1.0 tsi van 2018. De auto ruikt als een nieuwe en rijd als nieuw omdat er maar 12.000 op de teller stond. Nononense plattelands vakgarage met een service die wij lang niet meer zijn tegengekomen. Dit soort garages ben ik in Noordholland nog niet tegengekomen. Jammer dat wij ver weg wonen, want anders hadden wij onze sportsvan graag in onderhoud bij Groenouwe. Alles klopt hier vandaar onze hoge beoordeling. Een aanrader !

Al jaren gewoon goed

Altijd als ik kom met wat dan ook voor vraag, of probleem altijd een willig oor en een oplossing

Gorsselseweg 14 7437 BE Bathem

Over Autovakmeester