Goed en deskundig

Deskundig personeel, goede service. Vertrouwd adres.

Topgarage!!!

Topservice! Topvriendelijk! Topbehulpzaam! Topdeskundig! Echt geweldig!!! Hebben ons enorm geholpen met de auto van mijn moeder, het afhandelen van de schade met de verzekering en het zoeken naar een nieuwe auto. Ze hebben ons echt ontzorgd.

Grandioos

Wat een grandioze service. Vol vertrouwen onze auto gekocht. Er werd met ons mee gedacht, naar onze wensen geluisterd en veel sneller dan verwacht de auto rijklaar gemaakt. Echt een aanrader!

Degelijk, betrouwbaar, service-gericht!

Gemakkelijk en snel toegankelijk, meteen meedenkend en oplossingsgericht, Kwaliteit van onderhoud en reparaties is hoog. Pragmatisch en denkend in het belang van de klant: duurste oplossing hoeft niet altijd de beste te zijn. Degelijk familiebedrijf waarvan de tweede generatie even toegewijd is als de eerste! Daardoor heel prettig in het contact!

Meedenkend, hulpvaardig en flexibel

Altijd bereid mee te denken in oplossingen, daarbij gebruik makend van gedegen vakinhoudelijke kennis en een ‘soepel’ planningsschema.

Vriendelijk echt een familie bedrijf met persoonlijke aandacht.

Klantvriendelijk / Behulpzaam

Prima hulp bij aan- en verkoop auto. Alle tijd voor uitleg en vragen. Vriendelijke ontvangst.

Goed geholpen, eerlijk advies en inruilbod.

Top bedrijf

Vriendelijk geholpen met een klik Auto netjes afgeleverd

Top bedrijf

Goede service en afspraken

Prima service en prettige kennismaking

Ik was wel een beetje teleurgesteld over de lakbeschadigingen ( steenslag ) op de wagen. Ook zitten her en der kleine beschadigingen aan de lak. Dit was mij tijdens het eerste bezoek niet opgevallen. Ook aan het interieur viel mij op dat wagen er niet 100% schoon/fris uitzag. Hier en daar nog vlekken van de vorige eigenaar en plakkerig stof op oa het kunststof en de lamellen. Ik had dus wat meer zorgvuldigheid verwacht voor de prijs die ik heb betaald voor deze occasion.

Super service

Kleinschalige vakgarage. Persoonlijk contact is erg prettig. Deskundig advies bij aanschaf nieuwe auto.

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

Super service, flexibel en een zeer nette prijs!

Op vakantie een probleem met de koeling, koelvloeistof lekt weg, dus gevaar van oververhitting. ‘S ochtend een belletje:”kom maar langs, eind vd dag is ie we klaar”. Dat op voorhand al aangeven, super. Een leenfiets kreeg ik op verzoek mee. Inderdaad, eind van de dag een belletje “auto staat klaar” Ik kreeg de kapotte thermostaat klep te zien, uitleg hoe het zat en de rekening, wat een meevaller Wanneer ik weer een probleem heb met onze wagen, hoop ik dat ik hier in de buurt ben. Deze service heb ik lange tijd niet gezieN. Een beetje omrijden zeker de moeite waard.

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Gewoon goed !

Al lange tijd in onderhoud bij Garage Groenouwe. Altijd goed en deskundig geholpen. Aanrader !

prima geholpen met zoektocht naar nieuwe auto

Goede adviezen, erg klantvriendelijk en zeer goed geholpen met de zoektocht aan een andere auto.

Top autobedrijf

Keurige Skoda gekocht. Duidelijk advies, prima service en fijne klant houding. Skoda is netjes voorzien van onderhoud en rijklaar opgeleverd.

Ronduit perfect

Camper gehuurd. Duidelijke instructies gekregen. Vriendelijk en goede service. Dag van terugbrengen ook het restant borg ontvangen. In een woord geweldig. Wij raden deze verhuurder aan!!

• Reden bezoek Andere reden

Van aankoop tot aflevering en uitleg top

Een ronde langs de tekoop staande auto's. Heeft geresulteerd in aankoop van onze mooie Golf Sportvan. Vanaf begin tot aan de aflevering top geregeld. Goede uitleg! Nog wat kleine dingetjes,kwamen wij de vlgd dag even terug. Alles is gelijk geregeld. Echt Super Fijn.

Betrouwbaar bedrijf

Garage Groenouwe is een betrouwbare bedrijf met een fijne (en snelle) service. Ze denken graag met je mee in oplossingen. Prettig in contact, vriendelijke vakmensen, veel kennis en ervaring! Redenen waardoor we al jaren klant zijn en hopelijk nog vele jaren mogen zijn.

Fijn familiebedrijf met goede service

Tijdens de proefrit en bij het ophalen van de auto, goede uitleg over de vele mogelijkheden van de auto. Namen hier uitgebreid de tijd voor. Daarnaast dachten ze goed met ons mee wat betreft onze wensen. Kortom goed betrouwbaar bedrijf. Gaf ons een goed gevoel.

Top garage.

Inmiddels 10 jaar klant hier voor onderhoud en aanschaf auto's. Na een opdracht om voor ons een auto te zoeken, werden we na 3 dagen gebeld dat ze wat gevonden hadden. Afgelopen donderdag deze opgehaald en na de nodige uitleg van de diverse functies tevreden naar huis gereden.

Degelijk en vakkundige service

Bij Garage Groenouwe een V.W. T-roc gekocht. De auto werd tot in de puntjes afgeleverd en men nam alle tijd om alles uit te leggen. De garage straalt gedegen vakmanschap uit. Ik hoop nog jaren plezier te hebben van m'n auto, maar als het zover is dat ik een andere zoek dan is deze garage zeker één van de éérste waar ik ga kijken.

Goede service! Occasion gekocht en netjes afgeleverd.

Goede service! Occasion gekocht en netjes afgeleverd

Zeer tevreden!

Ik kwam bij Groenouwe met het oog op een auto die voor mij niet geschikt was, er werd met alle geduld geluisterd naar mijn wensen en verschillende opties werden aangedragen. Er werd eerlijk geadviseerd en ik ben onwijs blij met mijn gekochte VW Polo! Bij het ophalen van de auto zag deze er super netjes uit van binnen en buiten. Er werd alle tijd genomen om de auto van voor tot achter uit te leggen, communicatie verliep heel fijn. Een voor ons onbekende garage staat bij ons nu bekend als een betrouwbaar en fijn bedrijf. Bert-Jan en garage Groenouwe, heel erg bedankt!

no nonsens bedrijf.

goed geholpen bij onze zoektocht naar een 2e auto. eerlijk advies en een betrouwbaar adres. Wij zijn blij met onze VW up.

Over Autovakmeester