Er wordt bijzonder servicegericht en vakkundig gewerkt.

Even telefonisch contact met Arnold ivm een geluidje bij het rechter achterwiel. Ondanks de drukte kon ik toch twee dagen later (op mijn verzoek) terecht. Bleek het van versleten remblokken te komen. Direct werden nieuwe remblokken besteld, welke diezelfde middag nog geleverd werden. Kon aan het einde van de dag de auto, voorzien van de nieuwe remblokken, weer ophalen. Toch fijn als je weet dat de remmen weer in goede staat zijn en je de week daarop naar de bergen gaat.

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Persoonlijke service en top kwaliteit

Vakmanschap en persoonlijk

Top garage! Ik woon niet in de buurt van de garage maar ik rij graag een stukje om voor kwaliteit. Sinds 2014 breng ik mijn auto hier naartoe. Er wordt met veel vakmanschap en ervaring gewerkt. Er wordt mee gedacht en overlegd bij onvoorziene reparaties.

Ik kom al een paar jaar bij Arnold en hij is super aardig. Helpt mij altijd graag en weet wat hij doet.

Super !!!!

Al ruim 30 jaar klant, en zeer tevreden!

Perfecte en betrouwbare garage .

!3 jaar met onze Alfa 156 in onderhoud geweest bij Arnold Hus ter volle tevredenheid ,staat altijd voor je klaar ook voor kleinigheden , nu heb ik een Renault Clio en ook daar ben ik vol tevreden over met het onderhoud , dus met andere woorden , zoek je een top garage dan vind je die in Winkel bij , Autovakmeester Arnold Hus in Winkel .

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Arnold is een top monteur die naast het repareren en onderhouden van autos ook nog eens op een zeer klantvriendelijke manier zijn bedrijf leid. \r\nWij zijn er ongeveer 15 jaar geleden terecht gekomen vanwege zijn specialisme in Italiaanse autos en na al die jaren nog steeds een tevreden klant. \r\nKortom: een echte aanrader !!

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik ben denk ik al 10 jaar klant bij Arnold ben, dat is gekomen omdat ik met mijn alfa156 een nieuwe distributie riem moest na info bij de dealer schrok ik van de prijzen. toen Arnold gebeld dat scheelde de helft daarna zijn al mijn opvolgende auto\'s in onderhoud geweest naar alle tevredenheid Arnold zal je altijd eerlijk advies geven tegen schappelijke prijzen ondertussen zijn mijn zonen ook klant bij Arnold met diverse merken Arnold repareert alles maar zijn passie voor Alfa is geweldig.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf In 2009 kwam ik in Kolhorn wonen, mijn toenmalige auto was een Fiat Croma JTD ( geweldige wagen overigens)\r\nOmdat Arnold Alfa specialist is en de motor in mijn wagen ook door alfa wordt gebruikt ben ik bij hem klant geworden. Arnold en Lucky zijn fantastische monteurs die voor elk probleem een betaalbare oplossing weten. Wij hebben op dit moment 2 auto\'s bij hem in onderhoud met volle tevredenheid! Kortom dit is een aanrader!!!

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wij hebben gedurende 10 jaar onze alfa 156 bij Arnold in onderhoud gehad.\r\nAls gevolg van het rijden van een auto van de zaak is onze 156 er uit geraakt.\r\nWel kan ik zeggen dat het onderhoud en de service van Arnold ons tot op heden, 2 jaar nadien nog steeds bij is gebleven. Als we weer Alfa gaan rijden zal deze bij Arnold vandaan komen en weer in onderhoud gaan. \r\n\r\nIngrid en Caspar

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vanaf het állereerste moment dat ik Alfa Romeo-bezitter werd (2004), kwam ik naar aanleiding van een tip uit Alfa Romeo-kringen voor onderhoud bij Arnold (en Lucky en Lida) terecht. Over elk contact, bij iedere gelegenheid, tot op de dag van vandaag, valt me de vakbekwame rust op waarmee Arnold als uiterst betrouwbare, deskundige professional te werk gaat. Het vertrouwen in het vakmanschap van Arnold is bij mij \"blindelings\". Hij heeft me nooit teleurgesteld. Sterker nog: hij verrast me nog regelmatig met oplossingen. Daarnaast proef je aan alles dat Arnold een liefhebber is van zijn beroep. Of heeft hij van zijn hobby heel succesvol zijn beroep gemaakt? Het heeft er alle schijn van dat \'t laatste het geval is... De zorgvuldigheid waarmee hij ook omgaat met de auto\'s van zijn klanten is spreekwoordelijk. Zijn vakmanschap komt - zoals ik het zie - ook tot uiting in het feit dat klanten met heel veel verschillende en niet zelden zeer unieke en vaak ook waardevolle klassiekers hun \"heilige koe\" aan de zorgen van Arnold toevertrouwen. Wat zou ik moeten zonder Arnold?

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Een zeer kundig bedrijf waar ik mijn Alfa Romeo graag achterlaat. Arnold heeft zeer veel kennis van Alfa, denkt goed mee als er onderdelen niet meer leverbaar zijn. Daarnaast zijn de prijzen schappelijk. Kortom, heb je een Alfa Romeo en woon je in Noord-Holland dan is dit HET adres!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik ben al 10 jaar vaste klant bij AD Goedhart. Sterke punten zijn: Uitstekende service, goed kwaliteit reparaties, altijd een eerlijk advies en als er onverwachte kosten zijn wordt er altijd vooraf geïnformeerd. Arnold Hus is in mijn optiek een zeer kundig vakman die je 100% kunt vertrouwen!

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Grote deskundigheid van het merk Alfa Romeo

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf De service altijd snel en goed is.

Zandruiter 21

1731 LJ Winkel