Vriendelijke service en er wordt met je meegedacht.

Vriendelijke service en er wordt met je meegedacht. Goede communicatie over gang van zaken. Alles snel geregeld.

Fantastisch.

Auto voor vakantie beurt naar de garage. Ik werd correct te woord gestaan en de service punten werden door gesproken. Dezelfde dag na een telefoontje kon ik de auto weer ophalen. De factuur werd met mij door gesproken en daar waar nodig toegelicht.

Kordaat gerepareerd

Ophalen en brengen met een duidelijke oplossing van het probleem.

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

professioneel familiebedrijf met oog voor de klant

vakmensen met jarenlange ervaring. Klein bedrijf, met een bijna persoonlijke band met de klant en oog voor diens belangen. Prettige en klantvriendelijke aanpak

No nonsense vakgarage

Personeel is vriendelijk en heeft verstand van zaken. Je krijgt een eerlijk advies wanneer er iets is en problemen worden goed opgelost.

Fijn en klantvriendelijk bedrijf

APK auto. Prima afgehandeld.

Alles super geregeld

Erg tevreden hoe ik als klant daar altijd te woord wordt gestaan , en de prettige omgang en het nakomen van afspraken.

Prima service en vakmanschap

De service is van het begin tot het einde meer dan prima. En de vakkennis is ook top. Dat maakt Autovakmeester van Doorn tot een zeer betrouwbare en super fijn garagebedrijf waar ik graag een eindje voor rij.

Superfijne service!

Staan altijd staan voor de klant!

Klantvriendelijk en netjes.

Prima ervaring.

• Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires

Was super

Ik had een storing in mijn Volvo en ondanks dat ik geen afspraak had werd ik dezelfde dag geholpen. Ze hadden ook gelijk de AK uitgevoerd.

Uitstekende service en vakmanschap

Vriendelijke medewerkers en uitstekend vakmanschap. Mensen weten waar ze over praten en doen eerlijk zaken. Dit kom ik bij anderen (concurenten) vaak niet tegen. Top bedrijf wat mij betreft

Meteen geholpen

Ik werd meteen geholpen en er werd koffie aangeboden.

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Je kunt er altijd gelijk terecht als je belt met mankementen aan auto.

Zeer klant vriendelijk

Heb een auto gekocht bij deze familie Autobedrijf Waar ze zeer klantvriendelijk en goeie service bieden. Ze nemen de tijd voor al je vragen die je heb en komen afspraken na en zijn heel open, toegankelijk en eerlijk. Kreeg zelfs bij aankoop van een auto een heerlijke taart mee van de lokale bakker met een mooie afbeelding van mijn kenteken op de taart wat heel attent en aardig is! Kan van Doorn zeker aanraden!

prijs prestatie verhouding niet goed

Slot vervangen maar niet alle onderdelen zijn terug geplaatst. Zo heb ik een rubber plaatje op de bij rijdersstoel gevonden wat tussen het slot en de stuurkast had moeten zitten

Prima snelle service

Ik werd heel snel geholpen (ondanks dat de onderdelen besteld moesten worden) en montage daarvan was ook snel en vakkundig gebeurd.

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Snel een afspraak kunnen maken en professioneel geholpen

Mijn auto gaf een foutmelding op de bandenspanning en het was niet duidelijk wat er aan de hand was. Ik kon direct langskomen en de garage heeft direct het probleem opgelost. Ik werd snel daarna gebeld dat de auto weer gehaald kon worden. Top service.

Erg goede service. Prettig contact

Contact verloopt altijd zeer prettig

Top Service

Erg vriendelijke en behulpzame mensen. Alles wordt eerst netjes overlegt voordat het gemaakt word. Zeer goede prijs en kwaliteit verhouding.

klantvriendelijk en perfecte service

altijd klant vriendelijke benadering /bij onderhoud en reparatie worden noodzakelijke dingen vooraf altijd overlegd ,met uitleg van kosten.

perfect

is altijd vriendelijk en zij staan meteen voor hun klant klaar ,ook in het weekend als dat nodig is

Goed geregeld

Fijn bedrijf regelen het goed en ze hebben een goeie buurt en goeie koffie

• Prijs/kwaliteit N.v.t.

Binnenveld 1 5462 GK Veghel