Je wordt altijd geholpen

Vriendelijk, behulpzaam en enorme kennis

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Prima service geleverd door vakmensen.

Geweldige service.

• Reden bezoek N.v.t.

Klant- en servicegerichte vakmensen

Fijn garagebedrijf met vriendelijke en vakkundige mensen. Zeer service- en klantgericht. Wanneer je iets accuuts hebt met je auto, staan ze binnen het half uur voor de deur om je te helpen. Verschillende auto's in onderhoud en zeer tevreden hierover.

Deskundig inzichtelijk en betrouwbaar

Ik kwam voor het eerst hier omdat mijn eigen garage ermee stopte en ik werd geholpen door een echt vakman die mijn vragen met veel deskundigheid beantwoorden. Ik heb nagevraagd wat andere garages vroegen voor hetzelfde werk en garage de Boer is goed en ook nog 1 van de goedkoopste. Dit kom je niet vaak meer tegen

Zo klantgericht!

Meteen geholpen toen ik een vraag had en alles voor me geregeld. Fantastische garage waar ik altijd op vertrouw

• Reden bezoek Andere reden

Medewer⅚kers zijn erg behulpzaam en klantgericht.

Stond met pech langs de weg. Medewerkers waren super vriendelijk en behulpzaam. Auto is snel gerepareerd. Ze hebben de moeite genomen om mijn auto tussen door te repareren, waardoor ik op tijd op mijn afspraak kon zijn.

Super geholpen

Kwam om 16.00 smiddags aanrijden met lekke brandstof leiding, werdt meteen geholpen en kon weer door ! Volgende dag lag er al een nieuwe leiding klaar ! Toppers !

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Gewoon goed; deskundig, vriendelijk en betrouwbaar

Zeggen wat ze doen, maken tijd voor je, vriendelijk personeel en deskundig

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

Vriendelijk

Ik ben met m'n Camper voor de APK geweest. Er waren geen problemen.... dus ik ben tevreden.

• Deskundigheid N.v.t.
  • Prijs/kwaliteit N.v.t.

Snelle service

Ik had een lekke band met mijn auto. Toen ik bij de garage aan kwam kon de band meteen gerepareerd worden, terwijl ik met een kopje koffie daarop kon wachten.

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

prima bedrijf, goed mee te overleggen.

x

Super geholpen

Stond met een lege accu, super snel geholpen!!!

Snel, vakkundig, vriendelijk.

Langs gereden met een vraag, al snel een antwoord en oplossing. Vriendelijk en prettig in de omgang. Zal zeker terug gaan (wanneer nodig natuurlijk)

Altijd goede service

Als ik iets heb met mijn auto wordt ik altijd snel en goed geholpen.

Betrouwbare en attente garage

Ik ben overgestapt naar garage Boer vanwege verhuizing naar Wapse en ben zeer tevreden over de algehele service. Afspraken kunnen snel worden gemaakt, ook tijdens drukte. Als er grote reparaties nodig zijn volgt vooraf een offerte en de auto is altijd op tijd klaar. Desgewenst wordt een leenauto meegegeven.

snel en goed

personeel met kennis en een baas met humor en een en een dame met pit en het hele bedrijf is heel klant vriendelijk

Vakkundig, behulpzaam en vriendelijk

Direct actie ondernomen op mijn schade zodat dit snel opgelost kon worden.

Prima ervaring

Je wordt vriendelijke ontvangen en de koffie smaakt heerlijk. Verder prima service, goede adviezen en bekwame monteurs

• Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires

Duidelijk, vol begrip en snelle service!

Zie hier boven.

Snel, vriendelijk en vakkundig

Start problemen door een defecte brandstofpomp. S morgens gemeld, kon s middags de auto brengen, einde middag gerepareerd. Loopt weer als een zonnetje.

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Deskundig en zeer klantvriendelijk!

Een euvel aan de combinatie van radio en handsfreebelsysteem werd in enkele seconden vastgesteld. En opgelost door in de voorraad oude snoeren en apparatuur onderdelen te snuffelen. In mum van tijd opgelost en voor schappelijke kosten! En er werd ook nog voor mij verse koffie gezet!

Super.!!

Tijdens onze vakantie brak de veer van de schokbreker. Ik ben op maandag heen gegaan..werd keurig naar de camping gebracht. Op dinsdag kreeg ik de offerte binnen..en de auto was diezelfde dag nog gemaakt. De auto werdt naar de camping gebracht zodat ik mee terug kon voor de financiële afhandeling. Super service.!!

Snel, goed, betaalbaar

Goeie service

Als ik een probleem met m'n auto heb en ik bel naar de garage komen ze zo snel mogelijk om de auto opte halen en repareren

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Uitstekende service en vriendelijk personeel!

Moleneinde 28

7981 AK Diever