• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Positief, vriendelijk, goed

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Mijn ervaring is gedurende een reeks van jaren altijd goed.\r\nDuidelijke informatie over de handelingen die zijn verricht en hoe tot de eindberekening is gekomen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Luisteren oor , geduldig en vriendelijk klaar om te helpen . Proberen zo goed mogelijk je auto te repareren. En leggen je uit wat er met de auto aan de hand is.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Beste ervaringen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Klantvriendelijkheid en service staan bij dit bedrijf hoog in het vaandel.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ervaringen super! Bedankt voor het advies en vooral ook het meedenken. Zowel met welke auto als met hoe zorgen we dat je daadwerkelijk de auto in bezit kunt krijgen.. wat fantastisch dat de nieuwe auto klaarstond in de plaats waar de oude auto ingeleverd moest worden. Ik geef hieronder geen tienen... dat alleen met als reden dat het altijd goed is om vooruit en naar boven te kijken. Niet omdat het nu niet ook al een tien zou kunnen zijn. Bedankt voor alles! En tot de volgende keer/keren.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Fijne garage. Persoonlijk, flexibel en ze denken mee. En ze leggen graag iets uit op een zodanige manier dat het als auto-leek snap.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Hele prettige sfeer en een goede service ik kom daar al jaren doorgaan zo

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ze doen wat is afgesproken.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Een zeer goeie ervaring. Zeer klantvriendelijk en een team wat verstand van zaken heeft. Snel en aquaraad te werk gaat waardoor je niet langer dan niet is moet wachten.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima bedrijf, waar je altijd goed en snel wordt geholpen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Supersnel geholpen na een pechgeval. Heel erg tevreden.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Auto Wolvega heeft onze auto een nieuwe apk en een beurt gegeven.\r\nVooraf hebben we prettig overleg gehad over de uit te voeren werkzaamheden.\r\nAfleveren van de auto ging super, een leenfiets stond eventueel al klaar om mee te nemen(hier hebben wij geen gebruik van gemaakt)\r\nAan het einde van de dag was de auto weer klaar, zonder verrassingen achteraf.\r\nAuto Wolvega heeft ons uitstekend geholpen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik kon er snel terecht en ben vriendelijk geholpen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer goed bedrijf erg vriendelijk en goed personeel

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf flexibel en altijd naar een oplossing zoeken.

Over Autovakmeester

Autovakmeester is een landelijk- en merkonafhankelijk netwerk van BOVAG-garagebedrijven die betaalbare A-kwaliteit leveren en service verlenen, die u bijblijft. Bij ons is de vakman nog een meester in zijn vak. Een professionele alleskunner die doet wat hij belooft. Open, eerlijk en transparant. Een vertrouwd gezicht uit de buurt, die u en uw auto persoonlijk kent. Die zijn kwaliteit en meesterschap aantoont met 24 maanden garantie op onderdelen en reparaties. Die betrouwbaarheid wilt u toch ook?! Kies daarom voor een Autovakmeester bij u in de buurt.