Tevreden

Klant vriendelijk duidelijk uitleg van nota ,alles in goed overleg. Zeer tevreden gevoel.

Fijne mensen en je kunt er altijd terecht ze helpen je met plezier.

Ik heb hele goede ervaringen met auto Wolvega

prima bedrijf

duidelijke uitleg omtrent het groot onderhoud zowel voor als bij gereed zijn van mijn auto Vakkundige mensen

Goede en eerlijke behandeling

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Onwijs vriendelijke service. \r\nKlant gericht, en kennis van zaken.\r\nNiet beroerd om een stapje harder te doen als het nodig is.\r\nMijn nieuwe auto had ik beschreven met mijn wensen. 2 dagen later hadden ze heb gevonden.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prettig bedrijf met vriendelijke mensen.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goed! Zoekopdracht uitgezet en sinds 11-07 eigenaar van mijn eerste auto. Auto afgeleverd met een beurt en verse APK. Mijn ouders komen al sinds \'88 bij deze locatie.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer goede ervaringen met Auto Wolvega

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Snelle en goede service voor een goede prijs.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf zeer goed tijd men neemt voor de klant erg vriendelijk personeel, goede service en kundig

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Positief, vriendelijk, goed

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Mijn ervaring is gedurende een reeks van jaren altijd goed.\r\nDuidelijke informatie over de handelingen die zijn verricht en hoe tot de eindberekening is gekomen.

• Reden bezoek Andere reden

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Luisteren oor , geduldig en vriendelijk klaar om te helpen . Proberen zo goed mogelijk je auto te repareren. En leggen je uit wat er met de auto aan de hand is.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Beste ervaringen

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Klantvriendelijkheid en service staan bij dit bedrijf hoog in het vaandel.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ervaringen super! Bedankt voor het advies en vooral ook het meedenken. Zowel met welke auto als met hoe zorgen we dat je daadwerkelijk de auto in bezit kunt krijgen.. wat fantastisch dat de nieuwe auto klaarstond in de plaats waar de oude auto ingeleverd moest worden. Ik geef hieronder geen tienen... dat alleen met als reden dat het altijd goed is om vooruit en naar boven te kijken. Niet omdat het nu niet ook al een tien zou kunnen zijn. Bedankt voor alles! En tot de volgende keer/keren.
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Fijne garage. Persoonlijk, flexibel en ze denken mee. En ze leggen graag iets uit op een zodanige manier dat het als auto-leek snap.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Hele prettige sfeer en een goede service ik kom daar al jaren doorgaan zo

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ze doen wat is afgesproken.

Over Autovakmeester