Deskundig advies en altijd bereid om mee te denken en te helpen.

Onlangs heb ik een auto gekocht bij dit autobedrijf. Het bedrijf heeft n.a.v. mijn wensen een geschikte auto gevonden en aan mij kunnen leveren. Deskundige service en altijd bereid om mee te denken. Zeer tevreden!

Bekwaam en vakkundig bedrijf.

Vertrouwd en vakbekwaam bedrijf. Goed en snel geholpen. communicatie uitstekend.

Klantvriendelijk

Afspraak goed nagekomen en snelle service

zeer goed

heeft een kleine beurt gehad en banden gewisseld en keuring gehad werd al na 3 uur gebeld en alles was prima in orde ook gedesinfecteerd

Fijne ervaring

Prima, rustige en vakkundige verkoper

Goed geholpen kon wachten op apk en kleine beurt

Keuren en kleine beurt vind ik wel prijzig.

Net bedrijf

Netjes te woord gestaan en de auto uitgelegd zoals het is Netjes en betrouwbaar

helemaal Goed

een apk keuring netjes op afspraak

• Reden bezoek N.v.t.

Zeer vriendelijk geholpen

We werden zeer vriendelijk ontvangen en geholpen. Namen alle tijd. We zijn zeer tevreden over de auto. Hij is keurig afgeleverd!! Niets dan positief.

Super goed! Zeer kundige medewerkers en zeer klantvriendelijk!

Er wordt goed met je meegedacht en altijd gekeken naar een goede oplossing voor het probleem.

Mijn ervaring over van de Laar is top!

Mijn ervaring gaat over het uitlijnen van een pick-up en is perfect gedaan!

Uitstekenden kan niet beter.

Henny heeft mij uitstekend geholpen. Prima uitleg en alles 100% nagekomen wat er was afgesproken. Ik ben uiterst tevreden en zal dit aan iedereen in mijn omgeving vertellen, en natuurlijk raad ik jullie bedrijf bij al mijn vrienden en kennissen aan.

Vertrouwd adres met passie voor auto's

Zoals altijd goed advies en prima prijs-kwaliteit verhouding

Service als van ouds, zelfs in corona-tijd!

Even langs voor een kleine beurt, kopje koffie wat lectuur doorgelezen, en voor je het weet snor ik weer met een goed gevoel tevreden naar huis....

Auto gekocht en in onderhoud

Buitengewoon vriendelijke, vakbekwame eigenaar

Wij werden uitermate vriendelijk en serieus te woord gestaan. Al meteen aan de telefoon. We hadden een afspraak en de auto stond helemaal klaar. Door de telefoon had ik al verteld wat wij aan mogelijkheden wilden. Toen we een proefritje kwamen maken was de auto voor ons al zo ingericht dat we meteen de mogelijkheden konden zien en uitproberen. De auto kon ook even mee naar huis om onze fietsen erin te passen We hebben deze auto gekocht. Toen we hem blij kwamen halen had de garagehouder er ook nog speciale haken ingezet! Totaal meegedacht! Wij komen terug en zullen veel reclame maken!

snelle goede service

vriendelijk en vakmanschap

betrouwbare en eerlijke garage

uitgebreide en duidelijke uitleg van de mogelijkheden van de auto. zeer betrouwbare indruk. geen bijkomende kosten.

Goede ervaring aankoop Caddy Maxi

Caddy Maxi gekocht bij van de Laar auto's. Goed en eerlijk gesprek met eigenaar Van de Laar. Zij komen gemaakte afspraken na en zijn zeer correct. Alle besproken punten bij aflevering aangepast en uitgevoerd. Auto na aankoop door Volkswagen dealer laten onderwerpen aan een aankoopkeuring. Conclusie: auto in prima staat! Ik kan dit bedrijf aanraden om een betrouwbare occasion te kopen.

Goed geholpen.

Na een korte periode in mijn nieuwe auto te hebben gereden, bleek de koppeling toch wel erg zwaar te gaan. Na overleg met van de Laar is besloten de koppeling te vervangen, de kosten hiervan hebben we gedeeld.

Gewoon prima!

Zoals bij eerdere reparaties, vriendelijk en snel 'n afspraak kunnen maken en vol tevredenheid alles opgelost!

Neemt ruim de tijd voor een goed en eerlijk advies

Op zoek naar een specifieke auto terecht gekomen bij Autovakmeester van de Laar. Wij hebben de auto pas net aangeschaft maar ons gevoel bij dit bedrijf is in ieder geval erg goed!

• Service N.v.t.

Zeer klantvriendelijk

Altijd vriendelijk, maken bij problemen altijd tijd, betrouwbare auto's, goede service

Prettig bedrijf

Vriendelijk en fijn personeel

Goede service !

Echte autovakmeesters met zeer goede service !

Over Autovakmeester

Autovakmeester is een landelijk- en merkonafhankelijk netwerk van BOVAG-garagebedrijven die betaalbare A-kwaliteit leveren en service verlenen, die u bijblijft. Bij ons is de vakman nog een meester in zijn vak. Een professionele alleskunner die doet wat hij belooft. Open, eerlijk en transparant. Een vertrouwd gezicht uit de buurt, die u en uw auto persoonlijk kent. Die zijn kwaliteit en meesterschap aantoont met 24 maanden garantie op onderdelen en reparaties. Die betrouwbaarheid wilt u toch ook?! Kies daarom voor een Autovakmeester bij u in de buurt.