Snel en degelijk

Constante stroom draden aangesloten op een bestaande trekhaak, snel gedaan en degelijk uitgevoerd.

Zeer netjes behandeld

Bij mijn volgende auto kom ik zeker terug voor een trekhaak

Perfecte service en organisatie

Online bestelde ik een trekhaak en fietsdrager. Direkt een concurerende prijs. Na telefonisch nog wat details voor de levering een afspraak gemaakt. Prompt een bevestiging. Tijdens de montage een gratis vervangende auto meegekregen. Ben zeer tevreden over de service. Kan dit zeker aanbevelen

Snelle goede service

Trekhaak afspraak snel gepland en zelfde brengen ophalen. Certificaat en uitleg prima in orde

Goede afspraken en prima uitvoering

Tegen een concurrerende prijs, op tijd een prima trekhaak geleverd en gemonteerd

Fijne communicatie, prima service, snel geregeld

Mooi gemonteerde afneembare trekhaak gekregen van vestiging in Son/Ekkersrijt! Goed gecommuniceerd, leenauto paraat zonder benzine kosten oid. Systeem is degelijk afgemonteerd en onzichtbaar. Gewoon vakwerk. Auto ingeleerd, alles werkt prima 1500Kg trek, 85Kg kogel, nummerplaat 13polig + verloop naar 7polig en een mooi tasje voor 993€ Dikke prima

Make-Automotive Son heeft mijn BMW 330E van bouwjaar 2020 van een afneembare trekhaak voorzien. Van te voren was ik wel een klein beetje ongerust of alle elektronische rij hulpen nog wel zouden werken na het plaatsen van de trekhaak. Maar ze hebben het prima gedaan, alles wekte nog. Als de trekhaak is verwijdert en de contactdoos naar boven is geschoven is er niets meer van de hele constructie te zien. Ik ben ook zeer vriendelijk geholpen en men nam de tijd om alles goed uit te leggen, echt zeer tevreden.

toppie een aanrader die daar komt.

Ik ben goed behandeld en een vervangende auto stond klaar tot mijn eigen auto klaar was toppie

Netjes, beleefd en vriendelijk

Zie hierboven

Snel geholpen, leenauto, en in een halve dag klaar. Ziet er uitstekend uit.

uitstekend

deskundig en spontaan

Duidelijke afspraken, goed werk geleverd

Duidelijke afspraken, kwalitatief goed werk geleverd, lokatie niet makkelijk te vinden

Prima service, vriendelijke medewerkers

Netjes gedaan

Gewoon goed.

Komen afspraak na. Vervangende auto staat klaar.nette gorde service en uitleg.

Alles goed geregeld

Alles goed gegaan en ook goede uitleg

alles top.

Fijne service.

Keurig gedaan

Alles goed verzorgd, vriendelijke mensen, auto stond klaar en keurig gewerkt.

Top service!

Vriendelijk ontvangst en heel netjes weggewerkte trekhaak. Fijne uitleg!

Trekhaak en Fietsrek naar volle tevredenheid

Trekhaak en Elektrische aansluiting prima en mooi gemonteerd. De Elektrische aansluiting is wegdraaibaar gemonteerd. Heel fijn voor de toegankelijkheid! Alles wordt goed uitgelegd en voor gedaan. Fijne behandeling door medewerkers!

Ze doen wat ze beloven.

Prima bedrijf, duidelijke communicatie en hoede service.

Alles goed uitgelegd geen rare dingen ,vriendelijke mensen netjes gemonteerd.

Alles zoals het hoort

Snel en goed

Netjes werk en snel goede uitleg.

Alles prima en snel geregeld!

met één woord: FANTASTISCH

vriendelijk, behulpzaam, goed werk

Goed geregeld en keurig trekhaak eronder

Kreeg een gratis leenauto mee. Netjes hoor.

Ekkersrijt 1402 5692AK Son en breugel