• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prachtige Mitsubishi Outlander gekocht, met mijn trouwe Panda als inruilauto. Goede auto, de outlander, met een lage kilometerstand, niets te klagen. Vanwege een ongeluk is mijn heup verbrijzeld geweest met nog een boel klachten. Hierdoor kan ik alleen zonder pijn in auto\'s rijden met een hoge zitting. De zitting van de Outlander die we hadden gekocht bleek na een aantal weken niet hoog genoeg waardoor ik gaandeweg steeds meer pijnklachten ontwikkelde. De proefrit was te kort om dit te ondervangen. Ik heb de eigenaar van Meereboer gebeld en hij beloofde mee te denken over een oplossing. Hij heeft meerdere keuzes gegeven en we hebben gekozen voor de optie om de deal voorlopig terug te draaien. Omdat we juist een grotere auto hadden gekocht in verband met de naderende gezinsvakantie, bood hij aan om de Outlander voor de tussenliggende periode als het ware te huren, zodat we evengoed met een grote auto op vakantie konden gaan. Dit voor een zeer schappelijk huurbedrag. De auto heeft ons probleemloos door de vakantie geholpen. Afgelopen week hebben we de Outlander teruggebracht en de Panda weer meegenomen. Deze was in de tussentijd APK gekeurd en op nieuwe banden gezet ook. Wij zijn dik tevreden en gaan het zeker nog eens proberen met een andere auto waar ik geen pijnklachten in heb.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Remblokken vervangen. Goed geholpen. Auto zelfsgewassen!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Sta je dan met een overleden accu. \r\nDankzij autobedrijf meereboer te Schagen, super snel en goede hulp aangeboden gekregen. \r\nOok keurig netjes eerst geïnformeerd worden over mogelijkheden en kosten. \r\nNu dankzij hun weer heerlijk kilometers maken.\r\nHartelijk dank autobedrijf meereboer.\r\n\r\nMet vriendelijke groet,\r\n\r\nPauline\r\n\r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf MEBO laat je niet in de steek ,ik koop al mijn Auto,s nieuw bij Mebo, deskundig, onderhoud of schade je kan altijd terecht\r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Snelle service, vriendelijk personeel. Denkt mee met de klant.

Over Autovakmeester

Autovakmeester is een landelijk- en merkonafhankelijk netwerk van BOVAG-garagebedrijven die betaalbare A-kwaliteit leveren en service verlenen, die u bijblijft. Bij ons is de vakman nog een meester in zijn vak. Een professionele alleskunner die doet wat hij belooft. Open, eerlijk en transparant. Een vertrouwd gezicht uit de buurt, die u en uw auto persoonlijk kent. Die zijn kwaliteit en meesterschap aantoont met 24 maanden garantie op onderdelen en reparaties. Die betrouwbaarheid wilt u toch ook?! Kies daarom voor een Autovakmeester bij u in de buurt.