Altijd het gevoel van een stapje extra

Duidelijke communicatie, goed werk. Persoonlijk. Altijd het gevoel dat Sebastiaan en zijn mensen een stapje extra doen.

Topgasten

Goed geholpen, vriendelijk en nette prijs

Prima geholpen.

De schade is prima hersteld. Leenauto gekregen.

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Fijne omgeving! Voelt als thuis.

Super service

Goed geholpen, fijne mensen

Heel erg goed

Attent en complete service, en de auto ook nog eens gewassen!

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Altijd zeer goed geholpen en eerlijk advies

Al jarenlang vaste klant en altijd perfect geholpen! Top bedrijf!

Prima uitvoering van de werkzaamheden en super klantvriendelijk

• Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires

Deskundig,goedkoop en eerlijk

Vakgarage met persoonlijke benadering.

De beste

Sinds jaar en dag mijn adres voor auto onderhoud.

Klasse!

Ik had een afspraak gemaakt met de heer Fellinga op 19 maart om 11.00 om de ventilatorriem te vervangen. Mijn oude garage had daar nooit naar gekeken, de auto had 70.000 kilometer gelopen en ik vond het raadzaam om de ventilatorriem te vervangen. Helaas was de heer Fellinga niet aanwezig vanwege een cursus. Een van de monteurs was van te voren ingelicht door de heer Fellanga hoe te handelen. De bewuste monteur had de klus binnen 10 minuten geklaard. Alleen bij de facturatie is een fout gemaakt, het uurloon stond niet vermeld op de factuur. Ik heb de bewuste monteur gevraagd dit te verrekenen bij de volgende grote beurt in juli of augustus. De bewuste monteur zou dit doorgeven. Ik accepteer niet dat iemand voor niets werkt en eerste klas service verleent. Ik had ook niets kunnen zeggen maar gezien de uitstekende service en de klus die snel was opgelost, vond ik het correct middels dit schrijven aan de heer Fellinga te berichten. Het was hoognodig dat de ventilatorriem werd vervangen, er zaten barsten in de riem, de heer Fellinga had ik gisteren bericht of hij alvast een nieuwe kon bestellen, maar de heer Fellinga was mij voor, toen ik kwam was de riem al aanwezig en hoefde niet lang te wachten. waar vind je zo'n service in deze regio? Er zijn nog een aantal zaken waar de heer Fellinga mij mee kan helpen. Mijn oude garage had aan deze problemen niets gedaan, ik zal contact deze week met de heer Fellinga opnamen, de problemen zijn van dien aard dat ze niet ernstig zijn maar wel hinderlijk bij het rijden. Nogmaals dank voor de geboden service en de prijs was wederom een symbolisch bedrag.

Vakkundig

Zoals altijd fantastisch!

• Reden bezoek Andere reden

Prima garagebedrijf met vakkundig personeel.

Mijn peugeot rijdt na de grote beurt weer als een zonnetje.

Niet meer dan dan bij nader inzien nodig is. Top.

Ik had iets geraakt dat op de snelweg lag. Schade, dus direct door naar Autovakmeester Lingewaard. Een korte inspectie was voldoende om de schade in beeld te hebben. Tip gekregen waar ik voor reparatie van de bumper het beste kon zijn. In overleg de grote beurt die er aan zat te komen naar voren gehaald. Inmiddels alles vakkundig gerepareerd en gecontroleerd. Bumper en spatbord sluiten ook nog mooier op elkaar aan. Klasse reparatie.

Mijn steun en toeverlaat

Super garage en dan spreek ik niet alleen over de eigenaar (mijn steun en toeverlaat, niet alleen voor de particuliere auto's, maar nog veel meer voor mijn zakelijke auto!), maar zeker ook zijn medewerkers. ALTIJD staan ze direct voor mij/ons klaar. Met altijd professionele hulp en advies. Voor mijn zakelijke auto (lesauto) hoef ik maar te bellen als ik iets heb, en ik kan komen. Sebastiaan is echt GOUD waard voor mij! En hoe druk hij het ook heeft, hij is nooit chagrijnig en niets is hem teveel. En hij is eerlijk, dat is mij heel veel waard! Voor mij geen andere garage meer!

Altijd goede service en uitleg bij de werkzaamheden

Altijd goede service en uitleg bij de werkzaamheden

Zeer tevreden!

Al jaren een heel fijn garagebedrijf. Vriendelijk personeel, behulpzaam, deskundig en betrouwbaar.

Ik rijd weer vol vertrouwen weg!

Deze garagehouder werkt m.i. zeer zorgvuldig, is duidelijk over mogelijke kosten, komt afspraken na.

Zoals ALTIJD topkwaliteit en -service!

Al vele jaren uiterst tevreden klant, zij doen net dat ene stapje meer dan de merkgarage!

Eerlijkheid en service

Denken mee en zijn eerlijk. Kom hier vaker en raadt ze zeker aan.

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Al jarenlang uitstekende garage!

Was weer perfect

Mijn auto moest voor APK kon ík zelfs op wachten Toppie

Fijne garage

Prima garage met persoonlijke aandacht en vakkundig advies.

Over Autovakmeester