perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prettige, snelle en prijstechnisch aangename behandeling door dit team. Hier blijf ik komen

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Top bedrijf! Luistert goed naar de wensen van de klant, informeert over de mogelijkheden, denkt mee en levert een goede service.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede service, vriendelijke behandeling, lekkere koffie,attente verjaardag kaartje en kom ik voor de wintercheck en de bandenwissel.\r\n\r\nPaul en medewerkers ..Top zoals jullie service,vriendelijkheid en kennis hoog in het vaandel hebben!!!

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wat een TOP bedrijf is dit! We kennen Paul al jaren (ex Citroën Janssen) en zijn nog nooit zo goed en eerlijk geholpen. Wat een service! Niets is teveel. Dit soort mensen kom je tegenwoordig helaas niet meer tegen. We hopen dan ook nog zeer vele jaren bij Paul en zijn team met onze auto\'s te komen.\r\nGroetjes en een dikke knuffel van de Stoffeltjes\r\n

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf De service van Paul Autoservice is buitengewoon goed. Het werk wordt goed en deskundig uitgevoerd voor alleszins schappelijke prijzen.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Kreeg afgelopen week een felicitatiekaart voor mijn verjaardag. Ben\r\nenkele malen voor reparatie bij dit bedrijf geweest en e.a. tot tevredenheid afgehandeld. Zeer persoonlijke benadering en deskundig personeel. Kan dit bedrijf een ieder aanbevelen.

zeer slecht, onaanvaardbaar

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Heb nog nooit zon eerlijke service meegemaakt. Eerste keer voor mij dat ik een occasion 100 procent vertrouw! Eerlijk correct, gewoon super! Occasion gekocht, en dan zonder erom te hoeven vragen zo netjes afgeleverd. Echt bedankt!

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Betrouwbaar, kundig en zeer klantvriendelijk.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vriendelijk flexibel prima service en toegewijd

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Degelijk en goed werk van deze garage tegen een redelijke prijs.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf ben er altijd deskundig en snel geholpen , goede service en prijs is altijd eerlijk , leuk team en ik rij in een auto waar ik op kan vertrouwen waren alle garages maar zo met hart en ziel bij de klanten betrokken. ik peins er geen moment over om naar een andere garage te gaan,aanrader voor mensen die op andere plaatsen niet tevreden zijn veel succes en ga zo door groetjes van een tevreden klant Ronald Tillie

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Niets dan lof!

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wij kennen eigenaar en monteur uit het verleden en hebben veel vertrouwen in hun deskundigheid en eerlijkheid. We hebben hier inmiddels een nieuwe auto gekocht en hebben er twee auto\'s naar alle tevredenheid in onderhoud. De benadering is zeer persoonlijk. Wij bevelen deze garage met succes aan aan anderen. Hier voel je je een klant en beslist geen nummer!

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik ben nog nooit zo tevreden geweest met een autobedrijf. Toen ik belde voor apk kon ik dezelfde dag nog terecht. Toen er wat mankmenten waren aan mijn auto en hij niet door de keuring zou komen, hebben ze het gerepareerd nog diezelfde dag, terwijl ze het druk hadden. Ik kreeg zelfs een leenauto mee. De vriendelijkheid en de service zijn gewoon geweldig. Dit autobedrijf zal mijn vaste worden en beveel hem aan iederee aan. Bedankt voor jullie hulp.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf mijn ervaringen zijn uiterst positief, ik word altijd vriendelijk en correct behandeld, ze doen altijd uiterst hun best, niets is teveel voor hen, kan er altijd terecht ook zonder afspraak en de prijzen en uitvoering voor onderhoud en apk zijn beter dan bij mijn vorige garage en daarom beveel ik hen dan ook aan bij vrienden, familie en bekenden.

Over Autovakmeester