perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Na een goede prijsafspraak,voor het vervangen van de thermostaat bij onze TT.\r\nKonden we onze auto weer ophalen,alles netjes weer in orde zoals afgesproken.\r\nBedankt !!\r\n

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wij komen al een aantal jaar bij AD Autobedrijf Paul voor onderhoud en keuring. Na vele kilometers op de weg, waren wij toe aan een nieuwe gebruikte auto. Paul heeft ons uitstekend geholpen bij deze zoektocht en aanschaf. Wij zijn ontzettend tevreden over onze nieuwe gebruikte auto. Paul levert goede service, kwaliteit en hij heeft passie voor zijn zaak. Een absolute aanrader!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf We zijn positief verrast, door de goede service, tussentijds overleg, de uitleg van Maarten en Paul, de leenauto, de gewassen auto en de redelijke prijs.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Enorm behulpzaam ook bij uitzondering in het weekend!! Een geweldige snelle service. Nog nergens anders meegemaakt!!\r\nEen absolute aanrader!!!

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wat een geweldige mensen die Paul en Lilian. Een hele goede service bieden zij en de monteurs. Er staat altijd een leenauto voor mij klaar als ik de auto breng voor een beurt of reparatie. Zo zou elk garagebedrijf moeten zijn.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Dit is een bedrijf waar men zich vanaf het eerste moment gewaardeerd en thuis voelt. Steeds een vriendelijke en hartelijke begroeting van Paul, zijn vrouw en de monteurs.\r\nMen heeft en neemt de tijd voor de klanten, hoe klein de vraagstelling ook is en hoe vaak men ook komt.\r\nOnlangs heeft mijn auto, i.v.m. met een defect achterdeurslot, kosteloos,een tiental dagen bij hun in de garage mogen staan. Een prettig en veilig gevoel voor mij omdat de auto thuis niet afgesloten zou hebben gestaan..\r\nIn het weekend heb ik zelfs een leenauto, ook kosteloos, mogen gebruiken.\r\nHet leveren van een nieuw slot ging niet geheel zoals het moest en daarom is er gezocht naar een gebruikt exemplaar en dit gemonteerd. Een geruststellende gedachte dat men dit doet en ook de juiste, en nog goed te gebruiken, onderdelen weet te vinden.\r\nIk denk dat het moeilijk zal zijn om een 2e bedrijf hier in Roermond te vinden dat dezelfde uitstraling heeft.\r\nVoor mij is dit HET AUTOBEDRIJF in ROERMOND.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer goed en degelijk. Prima service; goede prijs-kwaliteitverhoudind

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb al meerdere malen iets laten repareren en zelfs auto\'s gekocht voor me zelf en voor mijn dochter dit bedrijf werkt op een eerlijke wijze voor mij is dit een bedrijf waar de klant nog koning is, geweldige service een aanrader voor iedere auto bezitter

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Paul Autoservice bezocht voor APK en een controle van de airco. Afspraken die gemaakt werden voor reparatie werden perfect nagekomen. Van een vergoeding voor de leenauto wilde Paul niets weten. Super service en een aanrader voor iedereen!

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer prijsgunstig een nieuwe auto bij Paul gekocht met dealer en fabrieksgarantie. Goede service, dezelfde dag een proefrit geregeld. Een gastvrij ontvangst en tiptop aflevering.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wij zijn vanaf de start klant bij Paul Autoservice Roermond. Zeer tevreden over de service en onderhoud. Plezierig contact met directie en monteurs. Daarom hebben wij besloten om onze auto daar in te ruilen en onze volgende auto bij dit bedrijf te kopen. Een perfecte en complete aflevering van onze Citroën C4 Picasso, incl een mooi bloemstuk voor mijn echtgenote. Inmiddels heb ik familie, vrienden en kennissen doorverwezen naar dit bedrijf en zij zijn allen klant geworden. Klantvriendelijk, betrouwbaar, deskundig en prima prijs/kwaliteit verhouding.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Paul en zijn vrouw hebben echt hart voor hun bedrijf. Ze gebruiken een formule waardoor je je thuis voelt, je voelt vertrouwen en daardoor breng ik met het volste vertrouwen mijn auto er naar toe voor wat dan ook. Voor mij geen andere garage meer!
  • Reden bezoek Andere reden

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima service en de garage denkt goed mee over wat er noodzakelijk aan de auto dient te gebeuren. Geen overbodige klusjes en dat voelt zeer vertrouwd.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf zeer betrouwbaar en klantvriendelijk

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Klantvriendelijk, lekkere koffie met krant staat klaar, een vriendelijk woord, snelle services.\r\nPrijsbewust. Als extra services was mijn auto zowel van binnen als van buiten gepoetst. GEWELDIG.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Top garage, beter kan niet.Altijd vriendelijk en grote deskundigheid. Ga zo door.\r\n\r\nTED

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf In dit bedrijf is een klant een klant en wordt hij als een klant behandeld. Je bent geen nummer maar iemand die hulp nodig heeft. Of het nu gaat om een advies, raad of reparatie, je bezoek wordt telkens weer gewaardeerd.\r\nDit is een bedrijf waar deskundigheid, klantvriendelijkheid en service met grote letters geschreven mogen worden. Een 2e bedrijf van dit kaliber zal moeilijk te vinden zijn.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Rij al jaren diesel; zo\'n garage heb ik nooit meegemaakt.\r\nHoop dat zij de crisis weten te weerstaan; zij verdienen het.\r\nIn een woord \"super\". \r\n \r\n

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer positief te noemen ervaring met Paul Autoservice.\r\nOngeacht de drukte wordt je altijd vriendelijk en geduldig te woord gestaan en de koffie staat altijd klaar. \r\nReparaties worden pas na overleg en toestemming uitgevoerd. \r\nNooit vervelende verrassingen door hoge facturen na ongevraagde reparaties. Factuur word pas aangeboden nadat de klant uitvoerig is ingelicht over de reparatie en ook tevreden is over de reparatie. \r\nPrijs-kwaliteitsverhouding zeer goed. Bijna altijd een leenauto ter beschikking, zonder extra kosten. Een aanrader voor elke autobezitter.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Sinds dit jaar is mijn lesauto in onderhoud bij Paul Autoservice.\r\nAlles goed verzorgd, staat je met raad en daad bij en wat echt belangrijk is; je kunt gewoon binnenlopen en wordt vriendelijk geholpen.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Bij Paul Autoservice verschillende dingen gedaan:\r\nOnze C1 (schakel) ingeruild en een C1 automaat gekocht. \r\nHeeft hij prima geregeld\r\nOok na de levering staat hij met vrouw en team altijd voor je klaar.

Over Autovakmeester