perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Super service!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf prima service en altijd een eerlijk advies

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Bedrijf is zeer kundig, duidelijk advies en eerlijke prijzen. Klantvriendelijk, betrokken en meedenkend. \r\n

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Bij autobedrijf Paul Roermond word je altijd vriendelijk te woord gestaan. Het maken van een afspraak verloopt vlot en ook voor spoed reparaties kan je snel terecht. Wij hebben alle vertrouwen in Autobedrijf Paul Roermond!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Mijn auto\'s gaan altijd naar deze garage. Altijd goed advies en als zaken niet nodig zijn melden ze dat eerlijk. Ook als ze het niet weten. En dat is wat je wil als particulier. Service is uitstekend, prijs ook.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Pauls auto garage is een kleine garage, \r\nZeer vriendelijk en kundig personeel \r\nBen al jaren vaste klant, kan het iedereen aanraden

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer prettig contact, begripvol en vakmensen.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Super tevreden....heel goede service..en zeer vriendelijk

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Auto thuis opgehaald, gerepareerd en de volgende dag weer teruggebracht, prima service!\r\nBij Autobedrijf Paul kun je in alle vertrouwen je auto in onderhoud hebben, advies gegeven, ook als het gaat om bv toekomstige vervanging van banden.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik ken Paul al meer da 10 jaar en telkens valt mij de vriendelijkheid en professionaliteit van Paul maar ook van zijn vrouw Lilian en de monteurs op.De service staat hoog in hun vaandel ,niet voor ieder klein klusje hoef je te betalen. Dit is toch niet meer van deze tijd ,waar zie je dat nog ?Mijn auto is net als ik, een \"senior \"maar door hun professionaliteit loopt ie nog als een jonge meid.Ik ben erg blij met Paulsautoservice !

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf keuring op korte termijn. er moest iets opnieuw ingelezen worden. Daardoor is mijn berlingo veel zuiniger gaan rijden. kan nu 150 km meer rijden met een tank diesel.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Heel klantvriendelijke zaak. Super service.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prettige garage. Zeer vriendelijk en deskundig geholpen bij reparaties. Deze garage denkt met je mee en is duidelijk en transparant. Een aanrader!

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Al een paar jaar klant van deze fantastische garage, of ik nu kom voor advies voor een oudere auto die ik zelf onderhoud of reparaties aan mijn dagelijkse auto. Altijd wordt ik zeer keurig en kundig geholpen waarbij de service van een geweldig niveau is. Voor mij is dit de enige garage in de wijde omgeving van Roermond waar ik mijn auto aan toevertrouw.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik ben reeds 4 jaar bij Paul voor alle aspecten van onderhoud aan mijn auto Citroen c8. 2 positief uitspringende ervaringen met hem. Bij het starten van de auto voor vertrek van mijn vakantie deed niets het meer. Ondanks zijn pauze was hij met een monteur binnen 15 minuten bij mij thuis met een reserve accu, Na de vakantie de zaak met hem afgehandeld. 1 maand geleden waren er problemen met mijn automatische schuifdeur. ipv het plaatsen van een nieuwe motor heeft hij deze weer helemaal opgelapt. Na de reparatie zei hij; voor we afrekenen wil ik eerst dat je weer 14 dagen rijd en de zaak goed test, pas daarna ben ik tevreden en wil ik afrekenen, anders moeten we alsnog wat anders proberen. KLASSE. MIjn auto ia al 10 jaar oud, en heeft er bijna 180,000 km gereden maar bij Paul blijft hij nieuw en fruitig. Perfecte vakman

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Mijn leaseauto mag helaas hier niet onderhouden worden, dus komt vandaag aan onze prettige samenwerking een eind. Goudeerlijke garage met aandacht voor de klant. Kan hen zonder voorbehoud aanbevelen.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goudeerlijk autogarage ! Ik hoor alleen positieve verhalen, in en om mijn omgeving en zelfs verder... Gisteren mijn auto laten keuren, de koffie werd verzorgd en een praatje werd met me gemaakt. Ik ben zeer tevreden en weer veilig naar huis gereden. ik raad deze garage aan iedereen aan, die geen twijfels wilt, over reparaties, kosten of vakkundigheid. Dit autobedrijf Paul heeft het allemaal.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf De dag voor vertrek met onze caravan (vakantie) deed de stroom aansluiting van onze Citroën C4 Picasso het niet meer. Zonder verlichting achterzijde caravan was uiteraard niet toegestaan. Paul: gaan we oplossen !! Ik kreeg zelfs garantie: \"Jullie geplande vakantie gaat door\". En ja hoor, alles op tijd klaar. Dit is pas SERVICE met hoofdletters.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Uitzonderlijke vriendelijke, behulpzame mensen. Geven je een enorm gevoel van: de klant is koning. Hebben ons al meerdere keren meer dan uitstekend geholpen. Bravo!

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Mijn Xsara Picasso is een tweetal weken met een defect afgesleept naar deze garage. Ondanks de vakantiedrukte, en het feit dat hierdoor maar een monteur aanwezig is, hebben ze binnen een redelijke tijd het euvel gevonden en verholpen.\r\nNiet alleen het defect werd gerepareerd maar ongevraagd ook een vakantiecheck gedaan. Perfect toch !?!? In de tussentijd heb ik ook nog een zeer mooie leenauto mogen gebruiken.\r\nOok nu weer ben weer goed en snel geholpen.\r\nIk kan deze garage dan ook met een volle overtuiging aan iedereen aanbieden. \r\nVOOR MIJ IS DIT DE GARAGE IN ROERMOND EN OMSTREKEN.\r\nMijn vrouw en ik kunnen met een goed gevoel in een vrolijk snorrende auto op vakantie gaan.\r\nTeam Paul Autoservice bedankt voor deze prestatie.

Over Autovakmeester