Extra kosten worden niet gecommuniceerd

Kleine beurt, € 580,- ! Zonder enige communicatie over de extra kosten. Enige extra was het vervangen van de deur klink van een fiat 500c

goedemiddag, waarschijnlijk berust deze beoordeling op een misverstand, namelijk geeft u mij aan een nieuwe klink te bestellen en te monteren inclusief het uitvoeren van een kleine onderhoudsbeurt en een apk, de totale kosten zijn 539.19 waarvan 292.24 is voor de klink en het vervangen ervan inclusief overbouwen cilinderslot, verder kost de apk 42.48, dus de werkelijke kosten van de kleine beurt bedraagt 204.47euro. er zijn dus geen verdere extra kosten gemaakt of doorbelast. ik hoop u hierbij een betere uitleg uitgesplitst te hebben van uw factuur

Zoals altijd , alles zeer goed opgelost !

Prima !

zoals een autovakmeester moet zijn!!

autovakmeester dit label hang je aan een kenner: "Marco van Hoof" natuurlijk!!

Topman topgarage

Het maakt t een top garage omdat er een topman staat. Hij maakt wat de garage waard is. Goed werk.

Super behulpzaam

Marco staat vóór zijn klanten. Ik denk zelfs teveel. Zijn werklust is geweldig. Ik vraag me af: Hoe lang houdt hij dit vol! Marco, een tandje minder is misschien niet zo leuk voor de klanten, maar wél noodzakelijk voor jou. We willen je niet gaan missen.

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Heel goed ervaren, alles was top gedaan!

Zeer kundig vriendelijke behulpzaam monteurs

Zeer vriendelijke behulpzame kundige service. Kon zeer snel terecht met mijn auto. Reparatie was keurig na volledige tevredenheid uitgevoerd voor een goede prijs.

goede service!

Fijn Bedrijf, goede service, klantvriendelijk ,Deskundig

denkt mee

Marco net voor sluitingstijd gebeld of hij nog een minuut of 10 na zijn sluitingstijd aanwezig was om nog even wat te regelen. Reactie : geen enkele probleem en bovendien nog tijd voor wat gezellige praat.

• Reden bezoek Andere reden

In 1 kop koffie geregeld

Onder genot van 1 kopje koffie mijn accu vervangen. Dank je wel

• Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires

Top garage

Altijd goed bereikbaar en eerlijke zaken. Marco is een top ondernemer die altijd met je meedenkt en zorgt dat je zonder problemen weer lang kan genieten van je auto. Zonder een rib uit je lijft kwijt te zijn.

Beste service en advies

Snelle reparatie, goed advies en prijstechnisch goed.

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Ik ben heel erg tevreden

ik vind wel hele goede service vriendelijke mensen (Marco) over de bedrag ik vind wel beetje duur verder komt helemaal goed hopelijk met de bus En ze zijn ook heel erg behulpzaam.

Super vakkundig en snelle actie

Super vakkundig en snelle actie

Deskundig goed geprijsde garage

Marco is deskundig, denkt mee en probeert je zo voordelig mogelijk te helpen.

Fijne kerel die Marco, goede en snelle service, super klantvriendelijk en een lekker bakje koffie gehad waardeer ik ook altijd!. Thomashuis Helmond

prima service

al jaren vaste garage

Top garage

Deze man staat je goed te woord. Is vakbekwaam en eerlijk. Wij komen hier al jaren.

• Reden bezoek Andere reden

Zeer tevreden !

, al zeer lang een tevreden klant .

Prima garage.

Duidelijke info betreffende APK en grote beurt.

De klant is koning!

Professioneel, servicegericht, prettig in de omgang en nog véél meer. Op 5 december was ik op de zaak en St. Nicolaas kwam met twee hulppieten langs om Marco persoonlijk te bedanken. Sint was o.a. dankbaar dat Marco het treintje op het St. Nicolaas Kasteel in Helmond meerdere keren had gerepareerd.

De klant is koning

Professioneel, servicegericht, prettig in de omgang en nog véél meer. Op 5 december was ik op de zaak. St. Nicolaas kwam met 2 hulppieten langs om Marco persoonlijk te bedanken. Sint was o.a. dankbaar dat Marco het treintje bij het St. Nicolaas Kasteel in Helmond meerdere keren had gerepareerd.

Plotseling probleem met de auto. Garage gebeld, kon direct komen. Onderdelen besteld en in een recordtijd was de boel weer opgelost, ondanks het personeel tekort en zieken. Geweldige hulp en service. Chapeau.

Over Autovakmeester