Keurig bedrijf

Kan altijd snel terecht.

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Fijne verkoop ervaring

We gingen kijken naar een Aklasse. Die reed top maar was te klein. De zeer vriendelijke verkoper dacht met ons mee en adviseerde ons een ander type auto. Na het advies had hij binnen enkele dagen een topmodel weten te bemachtigen. Verkoop verliep prettig en goed. Erg tevreden met onze nieuwe auto.

Tevreden

Vriendelijk, hulpvaardig en prima monteurs

Supersnelle service

Afspraak snel gemaakt, denken mee en zijn flexibel qua planning. De APK was zo klaar, heel fijn om niet onnodig langer zonder auto te zitten!

Een echte aanrader!

Na telefonisch contract alles snel geregeld. Zeer blij met de auto.

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

Perfecte garage

Perfecte garage aardig personeel

Super service

De beste keuze als je op zoek bent naar een autobedrijf in de gemeente Altena ! Top service, eerlijke tarieven en heldere communicatie. Aanrader !

Top!!!

Gisteren mooie occasion opgehaald. Komt afspraken na, zeer vriendelijk en alles behalve opdringerig zoals je vaak hebt bij autobedrijven. Gewoon top!

Super service

Super goede ervaring, de service is uitmuntend.

Goede service!

even een apktje. super snel geregeld

snelle service

Snel en vriendelijk!

Leuke eigenaar en personeel. Altijd vriendelijk en behulpzaam. Ik heb een oud volkswagen busje en ze weten hem elke keer weer rijdend te houden. En de rekening valt ook mee. Je geeft je sleutels af en het wordt het allemaal geregeld. Dus betrouwbaar en betaalbaar. Aanrader!

Zeer vriendelijk en behulpzaam

Komen zeker terug

Geweldige service en vriendelijke mensen

Ik heb deze service twee keer bezocht en ben er tevreden mee gebleven. Redelijke prijzen, goede service en ze repareren uw auto tijdig, dus u hoeft niet lang genoeg te wachten. Als u autopech heeft, raad ik u aan langs te komen bij hun service.

• Reden bezoek Andere reden

Ik wil graag een lovende review schrijven voor Koning Auto's in Werkendam. Ze hebben onlangs mijn auto een onderhoudsbeurt gegeven voor een zeer betaalbare prijs en dit ook nog eens in een recordtijd. De service die ik heb ontvangen was uitstekend. Ik ben enorm tevreden over hun professionaliteit en efficiëntie. Koning Auto's is absoluut een betrouwbare keuze voor auto-onderhoud. Bedankt voor de geweldige service!

Heel goed geholpen, echt top

Een klein probleem met de aanjager van de verwarming maar wordt meteen na een oplossing gezocht

• Deskundigheid N.v.t.
  • Prijs/kwaliteit N.v.t.

Super auto garage

Word altijd vriendelijk geholpen Aardig personeel proberen altijd met de klant mee te denken

Betrouwbaar en eerlijk

Ik heb een goede ervaring met deze garage.

Uitstekend en meedenkend

Wij komen al jaren bij Konings. We kennen ze als meedenkend en door het leveren van uitstekende service! Mvg., Familie Blom

Vriendelijke behandeling.

Zeer fijn en prettig de auto is op mijn huis adres gebracht om te bekijken. Dit is een perfecte afhandeling wat bij mij vertrouwen heeft opgewekt.

Snel en goed geregeld

Betrouwbaar en vakkundig

Oplossingsgericht, service verlenend en meedenkend wat het beste is, dat is Emiel. Je hoeft je geen zorgen te maken, dat hij met allerlei nutteloze of dure reparaties aan komt zetten. Betrouwbaar en vakkundig.

Bandijk 15

4251 NT Werkendam