perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Mijn ervaring bij ANW auto\'s is erg positief. Ik krijg altijd een uitgebreid advies en een zeer goede service. zowel voor onze jongere als onze oudere auto. Onlangs hebben we een vw jetta aangeschaft van net 2 jaar oud toen bleek dat de distributieketting vervangen moest worden. Anw auto\'s heeft er vervolgens voor gezorgd dat alles op kosten van de vw dealer is gerepareerd. Al met al een uitstekend bedrijf met uitstekende service.
  • Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ronald komt zijn afspraken na en heeft een goede prijs kwaliteit verhouding ga zo door Ronald

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Erg goede service en garantie! Heb er een erg leuke hyundai i10 gekocht, met een hoop service en een half jaar garantie (wat hij ook echt waarmaakt!)\r\nEen betere garage kan ik niet wensen. Hij is betrokken met zijn klanten. Dit vind ik zeer goed. Als er ook maar iets is, helpt hij je uit!

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf We hebben een hele fijne ervaring met deze autogarage, snelle service en betrouwbaar.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf prima service via trekhaken.nl kwam ik bij anw auto\'s terecht. Een trekhaak laten plaatsen onder onze ford en gelijk een kleine beurt plus apk.\r\nVooraf duidelijk prijsopgave geen onverwachte verrassingen! Ga zo door tot volgend jaar.
  • Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik had mijn auto te koop staan en werd gebeld door ronald, hij wilde mijn auto wel kopen. De onderhandelingen over de prijs verliepen snel. Volgens afspraak de auto komen bekijken. Hij zag een paar kleine minpuntjes, maar begon niet te onderhandelen over de overeengekomen prijs. Netjes vrijwaring gekregen en centjes netjes op de rekening bijgeschreven. Afspraak is afspraak , goed bezig daar in nederweert.\r\n
  • Reden bezoek Andere reden

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ze hadden een erg leuke auto, weinig kilometers en goede prijs/kwaliteit verhouding.\r\nGoede service! Dit kreeg ik er allemaal bij: ik hoefde geen afleverkosten te betalen, gratis nieuwe apk, nieuwe all seazon banden, een volle tank, 1 jaar lang gratis pechhulp, een half jaar garantie, een extra paar lampjes en helemaal gepoetst!\r\nHeel fijn!

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Inmiddels mijn tweede auto bij ANW gekocht en ik ben zeer tevreden over deze garage. Betrouwbaar, redelijke prijzen en zeer klantvriendelijk! Ik raad daarom deze garage aan iedereen aan.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goed advies gehad, proefrit was geen probleem. Auto inmiddels opgehaald en hij is keurig afgeleverd.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima service,\r\nVooraf prijsopgave gehad,\r\nAuto was netjes op afgesproken tijd klaar, volgend jaar zeker weer naar anw auto\'s\r\nGa zo door!!!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik kom al vanaf dat ANW auto\'s gestarts is bij dit bedrijf. Zelfs een verhuizing 6 jaar geleden naar Boxtel weerhield me niet om te blijven komen omdat ik zeer tevreden ben over de behandeling van mens en auto. Ronald (de eigenaar) kent zijn klanten en afspraken worden stipt nagekomen.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Erg goede garage met een hele goede service!\r\nik zelf heb een vrij sportieve auto en ook daar mee kan je bij anw terecht!\r\nrijd nu super en de prijs viel me erg mee!\r\nik woon zelf in veldhoven ken het bedrijf via mijn moeder die er pas haar 2de auto heeft gekocht!\r\nook zij is er zeer tevreden over!\r\n

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Kom er al bijna 5 jaar met volle tevredenheid.Ronald(eigenaar) staat altijd voor je klaar,en de prijzen vallen mij nooit tegen!Toppie,heb hem aangeraden bij veel familie en kennissen,die ook allemaal tevreden zijn over zijn goede en snelle service!Rijd er graag 35km voor,en als er iets is,komt hij mijn auto gewoon ophalen!
  • Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Staan gelijk voor je klaar als er iets is. Super service en vriendelijk. Prijs kwaliteit is ook prima!!!!!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Aantal weken geleden mijn Seat Ibiza ingeruild op een Seat Leon 2.0fsi.\r\nGoed gesprek gehad en duidelijke info.\r\nDe garanties waren goed en het was ook geen probleem om een stukje te rijden.\r\nVol vertrouwen de auto gekocht, en hier ook geen spijt van gehad.\r\n\r\nTot dusver super tevreden.\r\n\r\nGa zo door !\r\n\r\nAlles is hier super verlopen.

voldoende, een redelijke ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf goede garage en betrouwbaar

voldoende, een redelijke ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf goede garage en betrouwbaar

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf pas mijn auto laten keuren en een beurtje.\r\nfijne service!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Onze auto wordt er al enkele jaren keurig onderhouden en gekeurd. Prima service!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Deze week een set winterbanden aangeschaft, prima prijs en snelle levering.
  • Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf prima en eerlijk bedrijf,

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf 2 jaar geleden bij anw een auto gekocht (suzuki swift), inmiddels al 2xkeer daar gehad voor apk+onderhoudsbeurt. Prima werk geleverd! tot volgend jaar!

Magnesiumstraat 49 6031 RV Nederweert

Over Autovakmeester