perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Het zijn op en top vakmensen die ook nog eens werken voor een eerlijke prijs!

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf ik ben uiters tevreden altijd vriedelijk eerlijk en betrouwbaar

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb al enkele jaartjes mijn auto\'s bij Ronald in onderhoud! Bij de laatste grote beurt van mijn HyundaiX20 erachter gekomen dat de koppakking defect was. Nu is die weer vakkundig en geheel onder garantie gerepareerd.

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf De ervaringen zijn goed, snelle service, alles gaat in goed overleg.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer goede ervaring met het aankopen van een auto. Netjes alle puntjes op de i gezet bij aflevering. \r\nBedankt Ronald.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Fijn bedrijf om zaken me te doen.\r\nSuper geholpen......\r\nStaat voor je klaar.....

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf goede monteur ,\r\nhet bedrijf ziet er goed uit netjes en is betrouwbaar\r\nmaar vooral de gemaakte afspraak komt hij na.\r\nscherpe prijs

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wij hebben in augustus een auto gekocht bij Ronald en wij hebben heel wat pech gehad aan de auto.Hier kon overigens de garage niks aan doen.Maar keer op keer zijn wij zo geweldig geholpen , petje af voor de anw garage Nederweert.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer goede service, deskundige advies en eerlijke prijs.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima bedrijf duidelijke offerte, netjes geholpen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima service,

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Na een succesvolle grote beurt wat maar liefst € 150.00 goedkoper was dan bij de dealer en nog uitgebreider ook, heb ik nu een reparatie laten uitvoeren.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Via marktplaats ben ik in contact gekomen met Ronald van ANW auto\'s.\r\nHet contact was zeer prettig en eerlijk. Vanwege de afstand heb ik de auto ongezien gekocht.\r\nRonald heeft mij opgehaald van het station zodat ik met mijn aangekochte auto weer richting Haarlem kon.\r\nIk heb de auto nu een paar maanden en het is een topauto. Al heel veel plezier van gehad.\r\n

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wij hebben een audi a4 gekocht bij Ronald en hij heeft de auto top afgeleverd.\r\nNiks is teveel en mocht er toch iets zijn dan zal hij alles op alles zetten om het zo netjes mogelijk te verhelpen. Wij hebben zijn naam deze maand al herhaaldelijk genoemd als mensen het hadden over het aanschaffen van een auto.\r\nZeker een aanrader.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer goede communicatie met Ronald. Wat hij belooft doet hij ook.\r\nWe hebben een gebruikte auto gekocht en zijn zeer tevreden over de gang van zaken van dit bedrijf.\r\nVoor een volgende auto zullen we zeker weer naar deze garage gaan.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer goede service bij deze garage! Kom er graag en wordt altijd goed en vakkundig geholpen tegen een redelijke prijs. Heb er 2 auto\'s in onderhoud nu, deze zijn ook via deze garage gekocht.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf ik heb 2 auto\'s in onderhoud bij ANW naar volle tevredenheid vanwege:\r\n+ Snelle beschikbaarheid en altijd bereikbaar.\r\n+ Persoonlijke en optimale service\r\n+ Neemt alle tijd voor de klant en geeft alternatieven tegen scherpe tarieven.\r\n+ Is eerlijk en betrouwbaar\r\n+ Deskundig en beschikt over groot netwerk om ook complexe problemen samen in overleg op te lossen.!\r\nIk heb over de afgelopen 10 jaar diverse merken w.o hyundai, Suzuki, Peugeot en nu Mitsubishi in onde!rhoud gehad. Zowel aanschaf bij hem maar ook nazorg zijn bij Ronald van ANW in goede handen. Enkele erkende garages meegemaakt maar rij graag 25 km om voor het onderhoud bij ANW.\r\nGa zo door!

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf prima advies/service gehad i.v.m reparatie van onze auto. Duidelijk overleg tussen door. gebeld of we wilden komen kijken toen alles gedemonteerd was. Hierdoor zijn we niet voor verrassingen achteraf komen te staan.

Over Autovakmeester