• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Uitstekend! Ik heb al veel auto\'s gekocht maar zou hier zeker terug komen. Nieuwe Apk, fijne proefrit en op de brug mogen nakijken, de auto was zelfs getankt voor verkoop! Erg redelijk en helemaal eerlijk, zeer tevreden.

• Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Al jaren ben ik vaste klant bij De Bulk. Ik ervaar alles wat ik van een garage mag verwachten als heel zeer goed. Naast deskundig advies en klantvriendelijkheid is de eigenaar open en eerlijk. Hij geeft aan als dingen echt vervangen moeten worden maar ook als dit niet het geval is. Geen standaard grote beurt maar alleen indien nodig, dus dan een kleine beurt. Tijdens een schadeherstel heb k tips gekregen maar ook bij de aanschaf van mijn huidige auto die ik niet bij De Bulk gekocht hebt. Altijd respectvolle behandeling.\r\n\r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf We hebben onze auto (Peogeot 307) daar gekocht. Alle onderhoud en reparaties worden daar naar tevredenheid uitgevoerd. Tevens van onze 2e auto (Citroën 2CV6).\r\nDeskundige goede adviezen en service, betrouwbaar, niet te duur en vooral: Meedenkend!!! Chapeau!!!\r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer klantvriendelijk en altijd op zoek naar een goede en goedkope oplossing .

Over Autovakmeester

Autovakmeester is een landelijk- en merkonafhankelijk netwerk van BOVAG-garagebedrijven die betaalbare A-kwaliteit leveren en service verlenen, die u bijblijft. Bij ons is de vakman nog een meester in zijn vak. Een professionele alleskunner die doet wat hij belooft. Open, eerlijk en transparant. Een vertrouwd gezicht uit de buurt, die u en uw auto persoonlijk kent. Die zijn kwaliteit en meesterschap aantoont met 24 maanden garantie op onderdelen en reparaties. Die betrouwbaarheid wilt u toch ook?! Kies daarom voor een Autovakmeester bij u in de buurt.