Echte vakmensen!

Deze garage bevalt me uitstekend. Met kundige mensen, doen wat ze zeggen en denken mee met vaste klanten. Ook voor het kopen van je nieuwe auto!

Vriendelijke, snelle en professionele dienstverlening.

Staan direct klaar als dat nodig is en werken met een scherp en professioneel oog om mijn auto in topconditie te houden. Heel fijn bedrijf.

Hulpvaardig, vriendelijk, goed!

Ik kan altijd snel zo nodig terecht, en word goed geholpen. Ze denken met me mee! Fijne mensen, goede service

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Vakmanschap en klantvriendelijkheid

Vakmanschap is duidelijk aanwezig door de eigenaar en zijn personeel.' Reparatie worden goed uitgevoerd. Klantvriendelijkheid staat hoog in het vaandel, dat blijkt uit het feit dat je voor kleine vragen en problemen altijd terecht kunt (zonder afspraak) en ook meteen wordt geholpen.

Prima bedrijf met vakmensen

Snelle service, komen de afspraken na en een bedrijf met vakmensen en persoonlijk contact.

Altijd goed

Goede service. Vriendelijk.

Kundige vakmensen, behulpzaam en altijd vriendelijk

Ik kom al jaren bij deze garage en ben altijd goed geholpen. Duidelijke afspraken en als je een vraag over je auto hebt, denken ze direct met je mee.

In een woord gezegd heel tevreden.

Snelle service, reparatie na 100% tevredenheid uitgevoerd.

Perfect!

Niet alleen wat afgesproken is, maar ook nog extra advies wat onderhoud betreft, gekregen. Prima garage en personeel!

Kundig en vriendelijk!

Altijd goed! Zeer tevreden!

Vriendelijk ontvangst en goed geholpen.

Vaker verschillende voertuigen voor onderhoud / reparatie gebracht. Altijd goed overleg en er wordt netjes met je eigendommen omgegaan. Reparaties worden vakkundig uitgevoerd. Echt een betrouwbaar adres.

gewoon dik tevreden

Sinds vele jaren tevreden over kwaliteit, snelheid, prijs, betrouwbaarheid

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Uitstekende en snelle service, voor een juiste prijs!
  • Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf ik ten alle tijden terecht kan en niet in de steek wordt gelaten als we dringend de auto nodig hebben

Industriepark 28 5374 CM Schaijk

Over Autovakmeester