Snel geholpen en betrouwbaar.

Betrouwbare snelle service. Hier kan ik met een gerust hart mijn auto kopen en onderhouden.

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

Altijd meedenken met de klant en goede en snelle service

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Al meer dan 40 jaar trouwe klant en tot volle tevredenheid.

Er wordt goed naar je geluisterd en met je meegedacht. Goede adviezen en altijd prima oplossingen. Eerlijk en betrouwbaar.

Helemaal tevreden

Komen de afspraken na!

Een eerlijke garage waar je als klant niet bedonderd wordt

Een VAKgarage waar het klantcontact hoog in het vaandel staat en waar je eerlijk behandeld word zonder mooie praatjes. Mijn auto is er inmiddels een paar keer geweest. Achteraf geen gezeur en duidelijke uitleg van de uitgevoerde werkzaamheden

Een bedrijf dat meedenkt met de klant

Ik ben altijd erg goed geholpen bij Autovakmeester Wagemans. Ze denken met de klant mee en zoeken naar een oplossing die past.

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

vertrouwde naam..en vertrouwen is dé basis voor alles!

vertrouwd

Uitstekende garage met fijn en deskundig personeel.

Zowel voor aankoop als onderhoud een prima bedrijf. Je wordt er snel geholpen door deskundig en vriendelijk personeel. Echt een bedrijf waar je je thuis voelt.

Super gemotiveerd en betrouwbaar, in de bovenste categorie.

Het team van Wagemans functioneert als een geoliede machine. Hebben kennis van zaken zowel van oldtimers tot en met de modernste modellen. De kennis wordt up-to-date gehouden waardoor de service optimaal kan worden geleverd. Ook bij specifieke vragen van je automobiel wordt gedetailleerd en grondig onderzoek gedaan waarbij de klant een persoonlijk, begrijpend en volledig antwoord ontvangt. Super, met het hoogst mogelijke compliment.

Super service

Mijn auto had een plotseling probleem met de ruitenwissers. Ik kwam zonder afspraak maar toch werd het dezelfde dag nog vakkundig gerepareerd. Erg fijn, alle lof!

Prima !!

Fijne mensen en eerlijk verhaal . Prettig overleg . Top !

Fantastisch bedrijf !

Na eerdere ervaringen die mijn vertrouwen in garages behoorlijk op de proef hebben gesteld, is dit bedrijf echt een verademing. Bij mijn eerste bezoek werd een al jarenlang spelend probleem met mijn vorige auto in één keer definitief opgelost. De deskundigheid, de open communicatie en de flexibiliteit hebben de daarop volgende jaren gezorgd voor een groot vertrouwen in de mensen van Wim Wagenmans. En vertrouwen geeft rust.

Uitstekende garage

Goede garage met zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Ook voor kleine dingen ben je altijd welkom en word je goed geholpen.

Zeer betrouwbare en ervaren garage.

Al meer dan 40 jaar een tevreden klant, ook nu ik niet meer in Lettele werkzaam ben.

Snel en zeer correct geholpen, zoals altijd TOP!

Betrouwbaar, professioneel en persoonlijk

Bij de garage van Wim Wagemans worden wij al jaren goed geholpen, zowel met de aanschaf van de volgende tweedehands auto als met onderhoud en APK. Over een eventuele grotere reparatie wordt eerst overlegd en krijg je een eerlijk advies.

Keurig

Mijn Mercedes S500 had een nieuwe ketting en tandwielen nodig. Dit is een enorme klus vanwege het feit dat de motor in zijn geheel moet worden uitgebouwd. Na wat speurwerk kwam ik bij deze garage terecht en werd direct vriendelijk en vakkundig te woord gestaan. Na goed overleg en een richtprijs is de klus geklaard en keurig onder het afgesproken budget.

Enorm klantvriendelijk

Hoewel aangekondigd, overviel mij de heftige sneeuwval tocht nog. Hierdoor kwam ik op het laatste moment bij Wagemans om mijn sneeuwbanden te laten monteren. Hoewel het bijna 17.00 uur was, heeft hij mijn banden toch gemonteerd. Dat noem ik nog eens klantvriendelijk

Goed en vriendelijk

Altijd goed overleg en gedegen reparatie! Auto weer mooi schoon.

Prima en prettige vakmensen

Je wordt altijd vriendelijk behandeld. En de service is uitstekend.

• Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires

Eerlijk en betrouwbaar

Er wordt geen onderscheid gemaakt bij aankoop van een duurdere of goedkopere auto de service en hulp blijft gelijk. Echt top !! De vakmensen van dit bedrijf staan direct voor je klaar en zoeken met je mee naar de beste oplossing.

Ik ben goed tevreden

Goede auto garage

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Snelle service en netjes geholpen. Aanradervoor je auto in onderhoud

goede garage

Je word hier vriendelijk geholpen. Ze staan altijd voor je klaar. Als er iets is kun je altijd bij ze terecht.

Problemen w.b. storing aan de catalysator bleek lekker knalpot

Met geduldig en vooral deskundig onderzoek dmv meting aan de sensoren in de catalysator werd de oorzaak van de storing vastgesteld: een knalpot met een flink aantal kleine gaatjes. Bij de apk keuring is meteen de knalpot vervangen waarna de storing ( in ieder geval de eerste 400 km tot nu toe) wegbleef. De prijsopgaaf vooraf was conform de uiteindelijke factuur. Kortom, ik ben blij met Auto Wagemans!

Over Autovakmeester