Top service!!

Nadat mijn werkbus het begaf heeft de eigenaar zich bijzonder ingespannen om mij verder te helpen met het leveren van een tijdelijke bestelauto tot en met de aanschaf van een nieuwe bestelauto. Waar andere autobedrijven zouden stoppen, dan gaat Meereboer juist een stap verder! Topservice!!

Een adres waar ik mijn auto aan toevertrouw.

Je auto moet veilig en betrouwbaar zijn. Voor het onderhoud vertrouw je je auto alleen aan vakmensen toe. Bij Mebo vind ik die.

Geweldige persoonlijke en vakkundige service

Nadat eerst mijn auto in onderhoud was bij Mebo, verzorgen ze nu de auto die ik er heb gekocht.

Vakvaardige mensen en goede prijs/kwaliteit

Goede ervaring

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf prima advies en bemiddeling bij aankoop nieuwe auto
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prachtige Mitsubishi Outlander gekocht, met mijn trouwe Panda als inruilauto. Goede auto, de Outlander, met een lage kilometerstand, niets te klagen. Vanwege een ongeluk is mijn heup verbrijzeld geweest met nog steeds een boel klachten. Hierdoor kan ik alleen zonder pijn in auto\'s rijden met een hoge zitting. De zitting van de Outlander die we hadden gekocht bleek na een aantal weken niet hoog genoeg waardoor ik gaandeweg steeds meer pijnklachten ontwikkelde. De proefrit was te kort om dit te op te merken. Ik heb de eigenaar van Mebo gebeld en hij beloofde mee te denken over een oplossing. Hij heeft meerdere keuzes gegeven en we hebben gekozen voor de optie om de deal voorlopig terug te draaien. Omdat we juist een grotere auto hadden gekocht in verband met de naderende gezinsvakantie, bood hij aan om de Outlander voor de tussenliggende periode als het ware te huren en de auto na de vakantie terug te brengen, zodat we evengoed met een grote auto op vakantie konden gaan. Dit voor een zeer schappelijk huurbedrag. De auto heeft ons probleemloos door de vakantie geholpen. Afgelopen week hebben we de Outlander teruggebracht en de Panda weer meegenomen. Deze was in de tussentijd APK gekeurd en op nieuwe banden gezet ook. Wij zijn dik tevreden en gaan het zeker nog eens proberen met een andere auto waar ik geen pijnklachten in heb.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Sinds kort in contact gekomen me autoherstel MEBO. Zeer proffesionele monteurs, klantvriendelijkheid, communicatie en fijne prijsverhouding. Ik raad dan ook een ieder MEBO, auto garage te Schagen, aan. \r\n\r\nDank voor de goede service...!
  • Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik ben enorm goed geholpen door dit bedrijf. Met name de monteur heeft voortreffelijk werk verricht!\r\nNogmaals bedankt!

• Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede en vlotte service

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Al eerder geweest na onderhoud kreeg ik storing, dit had niks met het gepleegde onderhoud te maken. Gelijk geholpen weggehaald met autoambulance en netjes thuisgebracht. Volgende dag was de auto gemaakt voor schappelijk bedrag top adres

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goed

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Super en betrouwbaar
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Een heel erg goed garagebedrijf. Betrouwbaar en zeer correct.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf ik ben een klant van meer dan 40jaar.ik heb altijd een uitstekende service gehad.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer prettige, klantvriendelijke medewerk(st)ers.

voldoende, een redelijke ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Perfecte bedrijf