Prettig zaken doen met eerlijke mensen

Mooie Tiguan gekocht bij auto de Jager. Kreeg ook een mooie inruil voor onze eigen auto. Werden erg vriendelijk behandeld. Duidelijk verhaal betreffende garantie en afleveringsvoorwaarden van de auto. Auto is snel en vakkundig afgeleverd. Erg bedankt voor de goede en vlotte service. Raad deze garage zeker aan

• Prijs/Kwaliteit

Supertevreden en snel opgelost.

Ondanks de drukte toch bij analyseren van het probleem, uiteraard na contact over de kosten, meteen overgegaan tot het vervangen van het wiellager. Binnen een dag was de auto weer beschikbaar.

• Prijs/Kwaliteit

Fantastische Garage, hierdoor veel rijplezier.

Snelle vakkundige services, mijn auto heeft hier veel plezier van. En ze helpen je altijd, als er opeens iets is met de auto.

Op en top professioneel

Mijn auto lekte olie en ze hebben dat super snel gefixt tegen minimale kosten. Roland is een topper en super klantvriendelijk.

• Prijs/Kwaliteit

Al jaren klant, goede service

Prima garage met deskundig personeel en goede service

betrouwbaar

Ik rijd elk jaar probleemloos.

Vriendelijk, vlot en accuraat

Vriendelijk, vlot en accuraat

Super klantgericht

Al jaren kom ik met heel veel plezier bij de Jager auto's. Met veel plezier, omdat ik altijd op een uiterst deskundige en prettige manier wordt geholpen.

Uitmuntende service!

We hadden al goede ervaringen met Pieter, vanwege de aanschaf van een eerdere auto. Ons vertrouwen werd dit keer dubbel en dwars bevestigd. We slote obv website en telefonisch contact een deal, Pieter maakte alles op afstand in orde en kwam de nieuwe auto hoogst persoonlijk afleveren in Amsterdam. De oude ging mooi mee terug.

Deskundig, vriendelijk

Vriendelijke mensen

• Prijs/Kwaliteit

Snel goed en vriendelijk geholpen

Fijn geholpen, Tijdens ziekte auto weer netjes thuisgebracht. Super

• Prijs/Kwaliteit

uitstekende service zoals gewoonlijk!

De mensen van De Jager Auto's zijn vriendelijk, kundig, en denken met je mee. De ideale garage.

• Prijs/Kwaliteit

Klantvriendelijk, transparant en helder!!

Pieter en zijn medewerkers zijn prettige mensen. Klantvriendelijk, transparant en helder

Zorgvuldig

Mijn Volvo is al 20 jaar oud. Geen probleem, het oudje wordt net zo goed behandeld als de doorgaans veel jongere strakke automobielen.

Top snel vriendelijk geregeld

Altiid behulpzaam en helpt je super snel

• Prijs/Kwaliteit

Geweldige service, op en top waar voor ons geld. Een aanrader om je auto hier te kopen.

• Prijs/Kwaliteit

Top bedrijf met super vriendelijke eigenaar !

Vanuit het het midden van de naar het bedrijf gereden! Super vriendelijk ontvangen en geholpen ! Top bedrijf

Uitstekend met redelijke prijs

Snel en effectief geholpen

Sprakeloos van enthousiasme

Vandaag , 26/1 bezoek gebracht aan Autohuijs Jager. Zou eerder plaatsvinden maar door ziekte verhinderd. Auto stond klaar, zag er piekfijn uit. Alle noodzakelijke info aanwezig. Mijn vrouw en ik werden steeds enthousiaster. Proefrit vlekkeloos, inruil op basis van eerder toegestuurde foto’s eveneens zonder gedoe. Perfect bedrijf met vrolijke, klantvriendelijke mensen. Alle occasions zien er geweldig uit, ongeacht de prijs. Het was zeer de moeite waard om 60 km heen en 60 km terug te rijden, We komen zeker in de toekomst terug!

Goede prijs en klantvriendelijk

Auto gekocht voor goede prijs incl. Bovag garantie, olie verversen, nieuwe banden en volle tank. Klantvriendelijk geholpen.

Geweldig geholpen.

Snelle service

• Prijs/Kwaliteit

Top! Klantvriendelijk en betrouwbaar!

Ik heb mijn auto bij deze garage gekocht. Ook ben ik er geweest voor mijn APK en tussendoor voor reparatie. Ik ben super tevreden over deze garage! Het personeel is heel vriendelijk en ze geven een eerlijk en betrouwbaar advies. Ook de prijzen zijn heel gunstig, in vergelijking tot andere garages (in bijvoorbeeld Dokkum).

Betrouwbaar

Er werd keurig overlegd en niet meer gerekend dan afgesproken.

Prima service!

APK snel geregeld, goede communicatie.