Goed werk geleverd bij APK en onderhoud

Auto 's morgens bij de garage gebracht. Werd gebeld over de reparatie die nodig was. Eigen wensen kenbaar kunnen maken. Auto weer terug einde middag. Alles naar wens.

• Prijs/Kwaliteit

Vriendelijk, snel, goed overleg, betrouwbaar en servicegericht!

Altijd vriendelijk en prettig in communicatie. Betrouwbaar Heel servicegericht! Ik kom hier graag!

Snelle service aan huis

Garage van Dam heeft mij heel snel en prettig geholpen toen ik vlakbij huis een klapband had. Toen ik belde, kwamen ze diezelfde middag nog langs om het wiel op te halen. De volgende dag werd het wiel met nieuwe band er heel snel weer onder gezet. Heel vriendelijk personeel. Een fijn vertrouwd adres.

Weer goed geholpen

Prettige hulp en staan altijd klaar. Ik kom weer graag terug naar garage van Dam. Ik vond het met name bij de beurten altijd fijn dat je op de hoogte werd gehouden als er bijzonderheden waren.

• Prijs/Kwaliteit N.v.t.

ffff

• Prijs/Kwaliteit

De fijnste garage die ik tot nu heb meegemaakt!

Het was een grote klus die gedaan moest worden. Maar van begin tot het einde is er duidelijk over gecommuniceerd, ook toen er zich een tegenvaller aandiende. Maar met man en macht is alles net op tijd gereed gekomen. Het is een prettige garage, hulpvaardig, prima in de omgang en deskundig.

Prima, netjes en snel

Werken snel. Belden op om je op de hoogte te houden. Gaven prima advies. Konden er snel terecht.

Top garage

Ben al bijna 15 jaar bij dit bedrijf met mijn auto in onderhoud zegt genoeg over de algehele kwaliteit die garage van Dam afleverd

• Prijs/Kwaliteit

Onderhoud als altijd goed uitgevoerd.

Altijd uitstekende service!

Garage van Dam biedt altijd een uitstekende service. Zowel mijn bus die ik zakelijk rijdt als mijn auto particulier, breng ik bij Garage van Dam. Prijs/kwaliteit verhouding is goed en er wordt altijd netjes overlegd voordat er iets gerepareerd wordt.

• Prijs/Kwaliteit

Service staat bij Patrick en zijn team hoog in het vaandel. Ook vandaag weer snel, vriendelijk en vlot geholpen :)

Goede ervaring.

Prima garage.

• Prijs/Kwaliteit

Als altijd weer prima service

Een lekke band die uiteindelijk vervangen moest worden op dezelfde dag. 😀👍

Prima garage heldere uitleg

Wederom weer uitstekend geholpen, pak met grote beurt en airco onderhoud en vervangen remschijven en blokken. Heldere uitleg over onderhoud en je word netjes gebeld voordat onderdelen vervangen worden.

• Prijs/Kwaliteit

Goed, maar met wat rafeltjes

In het systeem stond grote beurt inclusief apk, maar ik had niet om een apk gevraagd. Ongevraagd zijn de ruitenwissers voor vervangen en dat voor bijna het dubbele bedrag vergeleken met als ik ze zelf via internet zou hebben besteld. Zoiets moet eerst afgestemd worden (stel dat ik ze al thuis had liggen?). De eerste keer dat ik de auto na de beurt heb gebruikt bleef het alarm van het motormanagementsysteem branden. Dit is wel verontrustend. Moet ik nog mee terug, maar het gebeurde dit weekend dus terug gaan was nog niet mogelijk.

• Prijs/Kwaliteit

service en vriendelijk, direct reageren op een vraag.

deskundig en vriendelijk

prima service

goede garage met prima service en vakkundig. geen overbodige poespas.

• Prijs/Kwaliteit

Altijd een vriendelijk woord, no nonsense klantbenadering

Ik wordt snel vlot en vakkundig geholpen.

• Prijs/Kwaliteit

Altijd goede service, duidelijke prijsafspraken.

prima garage

Staan altijd klaar.

• Prijs/Kwaliteit

Perfect en snel geholpen!

Snelle service!

goed geholpen, duidelijke uitleg

zie boven

• Prijs/Kwaliteit

prettig bedrijf met goede contacten

Vlotte afwerking van de opdracht, goede service

Over Garage van Dam Gouda

Bij Garage Van Dam Gouda staat klanttevredenheid hoog in het vaandel. Wij zijn dan ook trots op de klanten die ons beoordelen op 'klanten vertellen'. Elke dag zetten wij ons in om een zo hoog mogelijk resultaat te behalen. Dit resulteert niet alleen in gerepareerde en verkochte auto's, maar ook in goed contact met onze klanten en een positieve sfeer. Ondanks dat we nu erg tevreden zijn, doen wij elke keer weer ons best onszelf te overtreffen. Garage Van Dam Gouda verbetert zichzelf graag en daarom staan wij ook open voor uw feedback. Mist u een bepaalde service, ziet u dingen graag anders of wilt u juist uw waardering uitspreken? Neem contact met ons op. Wij staan u graag te woord!