prima service en prettige medewerkers

gewoon altijd het beste

Was goed

Ze helpen je goed ze bellen altijd als we wat aan de hand is

Fijn geholpen

Toch snel geholpen Fijn dat ik met mijn auto er terecht kon na pech te hebben gehad.

Vriendelijke goede service

• Prijs/Kwaliteit

Goede service en op tijd

Voortaan doe ik mijn onderhoud bij auto first

Ambitieus bedrijf.

Voor het eerst kennis gemaakt met dit bedrijf. Kan nog weinig van zeggen maar lijkt me een eerlijk en transparant bedrijf.. Prettig contact met de nieuwe eigenaar van dit bedrijf mbt aankoop van een auto. Alle afspraken (mbt de aflevering) zijn stipt nagekomen. Mooie showroom en een schone nette werkplaats. Nogmaals mijn eerste kennismaking, maar de eerste indruk " er straalt ambitie van uit' (klantevredenheid/vakkungheid) Onze zoon is blij met zijn auto.

• Prijs/Kwaliteit N.v.t.

Na een slechte start met een grote beurt zeer coulant opgelost!

Kon beter

Onvoorspeld hoge kosten Defecten over het hoofd zien bij een beurt waarna je nog meerdere keren moet terugkomen Onhandig/onvriendelijk/traag aan de balie (niet alle medewerkers gelukkig)

Vriendelijke en vakkundige mensen

Uitstekende service voor een goede prijs kwaliteit verhouding.

Prima geregeld

Betrouwbaar en goede service

Z

Z

Service

Trustworthy and honest staff

• Prijs/Kwaliteit

Een professioneel, betrouwbaar en klant vriendelijk bedrijf.

Mijn ervaring met deze garage is tot op heden, altijd zeer positief!

• Prijs/Kwaliteit

Gewoon een goed en betrouwbaar autobedrijf.

Bij Van Dam had ik heel goede ervaringen. Bij Stolk ook heel goede ervaringen. Na het samengaan van beide bedrijven is dat niet veranderd.

Duidelijke communicatie, goede service

Voor het verlengen van mijn APK ging ik naar mijn 'oude vertrouwde' garage, die inmiddels is omgedoopt tot AutoFirst Gouda van Dam en Stolk. Ook in deze nieuwe setting zijn de communicatielijnen helder, wordt er niet 'omheen gepraat' als het gaat om reparaties en wordt er, waar gewenst, gewoon duidelijk uitgelegd wat er moet gebeuren en waarom. Voor een auto-leek als ik erg prettig! Hele fijne ervaring!

uitstekend vakmanschap en service

Staan altijd voor je klaar. Een garage waar je op kunt vertrouwen. Ben blij hierbij aangesloten te zijn.

snel en goed geholpen

Nadat de auto niet wilde starten is men diezelfde dag nog langsgekomen en is het hen wel gelukt om hem te laten starten zodat wij naar de werkplaats konden waar het euvel (accu) snel kon worden verholpen

• Prijs/Kwaliteit

Goed geïnformeerd en uitgevoerd.

APK en onderhoud goed uitgevoerd. Tijdig overleg over extra kosten die noodzakelijk waren.

Altijd prima geregeld

Eerlijk en betrouwbaar

Prima en netjes geholpen

Vriendelijke mensen uitleg van de factuur en netjes te woord gestaan! Oja en mijn auto rijd weer als een zonnetje:)

Super service!!

Snel tussendoor geholpen door zeer vriendelijk personeel

Snelle goeie service

Vaak kun je al op kort termijn terecht met je auto. Je krijgt keurig een belletje om te overleggen als er bijzonderheden zijn. Breng al jaren mijn auto hier voor onderhoud en prima tevreden!

zeer klantvriendelijk en oplossingsgericht

zeer klantvriendelijk en oplossingsgericht

Klantgericht en professioneel

Een kleinschalige vakgarage met een bredere expertise en een betere prijs-kwaliteit verhouding dan de doorsnee merkdealer. Heb er met verschillende merken goede ervaringen mee.

Uitmuntend

Een garagebedrijf waar naar de klant geluisterd wordt. Gedegen en met kennis van zaken. Goeie koffie ook!

Over AutoFirst Gouda van Dam en Stolk bv

Bij AutoFirst Gouda Van Dam en Stolk staat klanttevredenheid hoog in het vaandel. Wij zijn dan ook trots op de klanten die ons beoordelen op 'klanten vertellen'. Elke dag zetten wij ons in om een zo hoog mogelijk resultaat te behalen. Dit resulteert niet alleen in gerepareerde en verkochte auto's, maar ook in goed contact met onze klanten en een positieve sfeer. Ondanks dat we nu erg tevreden zijn, doen wij elke keer weer ons best onszelf te overtreffen. AutoFirst Gouda Van Dam en Stolk verbetert zichzelf graag en daarom staan wij ook open voor uw feedback. Mist u een bepaalde service, ziet u dingen graag anders of wilt u juist uw waardering uitspreken? Neem contact met ons op. Wij staan u graag te woord!