Kleine beurt plus APK weer uitstekend geholpen

Vriendelijke ontvangst duidelijke omschrijving van verrichte werkzaamheden en vragen worden altijd duidelijk beantwoord.

Niets op aan te merken

• Prijs/Kwaliteit

Zeer vriendelijke personeel die weten waar ze over praten. Helpen je met al je vragen en geven je wijze tips.

Snel en accuraat

Vroeg of de auto om een bepaald tijdstip klaar kon zijn en hebben ze gered.

Snelle hulp

Afspraak gemaakt en snelle service

prima service

Ik werd bevraagd of ik plannen heb om naar winterse landen te gaan want dat zou nieuwe winterbanden nodig maken. Omdat ik die plannen zeker niet heb kan ik nog een winter langer mat mijn huidige banden vooruit. Spaart dus aardig wat geld.

• Prijs/Kwaliteit

Persoonlijke aandacht ,en service-bereidheid , hier vindt je dat nog...!

Als oud-collega garagehouder, nu als ,,particulier,, op zoek naar een Subaru XV.... Goede Saab-ervaring uit het verleden, brachten ons bij dit, ook Subaru-dealer zijnde , bedrijf.. Op soepele wijze een Subaru XV uit 2016 gekocht, die, geheel conform afspraak en verwachting, afgeleverd is. Doen ,wat ze zeggen , en zeggen, wat ze doen, zijn ze hier ,volgens ons, goed mee bezig..!!

Goed en snel geregeld

Kom al vele jaren bij dit bedrijf en ben zeer tevreden over alles

• Prijs/Kwaliteit

Alles top geregeld. Niks op aan te merken

Alles netjes geregeld. Goede service

Super goed geholpen!

In onze zoektocht naar een nieuwe auto goede ondersteuning gehad. Deskundig, vriendelijk en geduldig!

heel goed

een hele goede garage .klant vriendelyk , goede survis .goed betaalbaar

hier ben je klant !

kwam voor bandenwissel naar winterbanden EN wintercontrole. wordt meegedacht en ze zijn eerlijk over wat aandacht nodig heeft.

• Prijs/Kwaliteit

Vriendelijk ontvangst zoals altijd van Patrick en Rutger.

Mijn Skoda Octavia voor de apk en een beurt gebracht. Kon ik op wachten en heb in de showroom gewerkt. Na een paar uur kon ik weer tevreden richting huis met een auto die weer helemaal in orde is. Top service.

Prettig contact en oplossingsgericht

Prettig contact

• Prijs/Kwaliteit

Al jaren een vertrouwd adres

Goede service. Auto's al zo'n 15 jaar in onderhoud hier!

Niet best

Afspraak gemaakt voor 2 dingen. Zou 4 uur duren. Na 1 uur klaar met de mededeling dat voor het tweede deel een nieuwe afspraak gemaakt moet worden. Ehhhh, ok. Nieuwe afspraak gemaakt, zou einde van de dag klaar zijn. Einde van de dag gebeld maar auto was nog niet klaar. Eindbedrag was hoger dan vooraf gemeld. Allemaal niet moeilijk over gedaan, want het is mensenwerk. Bij ophalen van de auto was er wat onduidelijkheid over de betaling. Word ik toch schofterig te woord gestaan.....

• Deskundigheid N.v.t.
  • Prijs/Kwaliteit N.v.t.

Beste heer Snaak, Bedankt voor uw beoordeling, ik moet wel een aantal zaken corrigeren. De eerste afspraak heeft u gemaakt voor 2 recalls die voor uw auto mogelijk uitgevoerd moesten worden. Hiervoor dient een aantal zaken eerst gecontroleerd te worden om te bepalen of de recall ook voor uw auto van toepassing is, bij deze check bleken beide recalls uitgevoerd te moeten worden, de eerste is inderdaad direct uitgevoerd. Voor de tweede recall moesten delen besteld worden, daarvoor is een nieuwe afspraak gemaakt. Het uitvoeren van de tweede recall neemt inderdaad 4 uur in beslag. Echter heeft u ons na het maken van de afspraak voor de recall gevraagd of dit gelijk gecombineerd zou kunnen worden met het vervangen van de koppeling. Wij hebben toen gemeld dat wij ons best zouden doen om dit dezelfde dag gereed te krijgen. Het is inderdaad niet gelukt om deze behoorlijke extra klus dezelfde dag nog af te krijgen. Wij hebben u telefonisch gemeld dat de auto de volgende dag klaar zou zijn. De vervangende auto heeft u gratis ter beschikking gehad. Toen de auto gereed was heeft u een sms gekregen en een e-mail met daarin de factuur met betaallink. Bij het ophalen van de auto bleek u niet betaald te hebben en ook niet te kunnen betalen. Wij hebben u correct te woord gestaan met de mededeling dat de auto na betaling mee mag maar u bent zelf boos vertrokken met onze gratis vervangende auto om deze pas de volgende dag, na betaling van de factuur terug te brengen. Over de hoogte van de factuur heeft u mij eerder niets gemeld, dat zou ook vreemd zijn aangezien deze conform opgave was. Wij zijn overigens altijd bereid om hierover nog met u in gesprek te gaan. Met vriendelijke groet, Patrick van Dam

Ik ben al meer dan 30 jaar klant bij het bedrijf, voorheen autobedrijf Stolk. Dat zegt eigenlijk wel genoeg.

• Prijs/Kwaliteit

Prima service en zeer vriendelijk

Ze hebben zich erg ingezet om mijn auto nog op tijd gekeurd te krijgen. Vriendelijke ambiance en je wordt erg persoonlijk benaderd.

Zeer fijne eerlijke klantvriendelijkheid

Inruil en aankoop 2e hands auto met eerlijke wederzijdse prijs ervaren. Goede en vriendelijke service!

Betrouwbaar

Jarenlang bij van Dam klant geweest. Na overgang naar Auto First is persoonlijke contact gebleven evenals de tevredenheid over de service.

Betrouwbaar

Afspraken worden nagekomen dus duidelijk

• Prijs/Kwaliteit

Correcte uitvoering van het afgesproken werk

Correcte en efficiënte uitvoering van de afgesproken werkzaamheden. Kreeg netjes bericht toen de auto weer klaar stond

Oplossingsgericht en heel klantvriendelijk

Ze hebben mij super snel geholpen en gezorgd dat toen ik de weg weer op moest, dat ook weer kon! Super!

positief

Positief

Snel en goed

Plotseling een defecte dynamo. Als vaste klant helpen ze je dan ook als het heel druk is! Binnen 3 dagen geholpen. Hoe fijn is dat!

Over AutoFirst Gouda van Dam en Stolk bv

Bij AutoFirst Gouda Van Dam en Stolk staat klanttevredenheid hoog in het vaandel. Wij zijn dan ook trots op de klanten die ons beoordelen op 'klanten vertellen'. Elke dag zetten wij ons in om een zo hoog mogelijk resultaat te behalen. Dit resulteert niet alleen in gerepareerde en verkochte auto's, maar ook in goed contact met onze klanten en een positieve sfeer. Ondanks dat we nu erg tevreden zijn, doen wij elke keer weer ons best onszelf te overtreffen. AutoFirst Gouda Van Dam en Stolk verbetert zichzelf graag en daarom staan wij ook open voor uw feedback. Mist u een bepaalde service, ziet u dingen graag anders of wilt u juist uw waardering uitspreken? Neem contact met ons op. Wij staan u graag te woord!