Complete en fijne service

Hele fijne en complete service. Vriendelijk en deskundig personeel.

• Prijs/Kwaliteit

nalopen en enkele onderdelen vervangen van nieuwe (tweedehands) auto

Ik kom al enkele jaren bij garage van Dam en het zijn vriendelijke, beleefde en zeer vakbekwame mensen. Bij de bandenwissel kun je wachten en staat er altijd wat lekkers op tafel. Ook hebben ze me altijd uitstekend geholpen met onderhoud van mijn vorige auto. Ik koos er dan ook direct voor mijn recent aangekochte tweedehands auto bij van Dam in onderhoud te plaatsen. Ik vertrouw ze volledig en het is heel prettig zaken te doen. Er waren enkele onderdelen (distributieriem, multiriem, banden en nog enkele dingen) die binnen een dag vervangen zijn. Dat vind ik snel! Ik kan dan ook niet anders zeggen dan dat ik ze van harte aanbeveel!

• Prijs/Kwaliteit

Zeer prettig en zeker behulpzaam!!

Als klant al vele jaren gekoppeld aan de garage van Dam in Gouda. Medewerkers helpen juist in het meedenken en het oplossen van een probleem als die er is. Prijs / kwaliteit verhouding zeer positief!!

Prima goede service

Goed bedrijf nette zaak vriendelijk personeel

• Prijs/Kwaliteit

Prima garage en goed geholpen

Auto kleine beurt en apk, paar dingen die voor de apk nog niet echt hoefden maar wel op vrij korte termijn verstandig waren om te vervangen, keurig gebeld hierover. Alles netjes gedaan. Auto rijdt weer als 'n zonnetje

• Prijs/Kwaliteit

Goede garage met aardige monteurs

Ze beantwoorden mijn vragen graag en helpen mij graag verder. Ook doen ze hun best om mij zo snel mogelijk te kunnen helpen.

Snelle en uitstekende service

Ik kom hier al 3 jaar tot volle tevredenheid

• Prijs/Kwaliteit

Ontzettend goed en fijn geholpen

De Apk en grote beurt waren geen probleem. Ook het vastmaken van de pennetjes voor mijn raam werd meegenomen. Ik werd gebeld op het moment dat ze wisten welke dingen er onderhoud nodig hadden. Er wordt niets opgelegd, er worden suggesties gegeven en met je meegedacht. Ook eventuele onderhoudsdingen voor een andere keer werden benoemd, hoefde zeker niet gelijk. Ik heb dit ervaren als zeer fijn en menselijk contact.

• Prijs/Kwaliteit

Goede kennis, snel en vriendelijk geholpen.

Zeer tevreden weer.

Zoals altijd weer keurig gedaan en geweldige service.

Voortreffelijk

Altijd klaarstaan, ook onverwachts, vakkundig, hoogwaardige materialen en klantvriendelijk

Goede en snelle service

Vandaag is mijn kapotte autostoel vervangen door een tweedehands . De stoelverwarming hebben ze ook mee overgezet. Tevens hebben ze de bekleding van mijn oude stoel overgezet op mijn nieuwe stoel omdat de bekleding van mijn nieuwe stoel erg vies was. Daarna ben ik keurig gebeld met de vraag of ik de vieze bekleding en de hoofdsteun van mijn oude stoel wilde hebben als reserve of dat deze weggegooid kon worden.

• Prijs/Kwaliteit

Duidelijke prijsafspraken, goede service en vriendelijk

Zeer vriendelijke mensen, die iets meer doen dan de doorsnee garage. Prijsafspraak Is bindend, service erg goed.

• Prijs/Kwaliteit

Mijn oldtime is weer apk goed gekeurd voor 2 jaar, ze zijn meedenken en leveren goede service.

Mijn Volkswagen 1302, was weer toe aan een apk keuring. Ondanks hij altijd binnen staat en alleen in de zomer word gebruikt. Heeft hij toch de nodig aandacht nodig. Dit keer was het de accu en claxon. Ze hebben dit goed verholpen en hij is weer goed gekeurd voor twee jaar. Ik adviseer dit bedrijf aan als je een oldtimer heb die de juiste aandacht nodig heeft. Super bedankt garage van dam. Tot de volgende keer. Erik

Apk goed geregeld

Goed, volgens de Corona regels gedaan.

Altijd goede service

Door omstandigheden moest ik een afspraak veranderen, daar werd totaal niet moeilijk over gedaan. Vriendelijk, altijd goede service, goede communicatie, betrouwbaar.

• Prijs/Kwaliteit

Zoals afgesproken, weer prima.

Zoals afgesproken weer alles in orde gemaakt. De extra kosten, keurig over gebeld en in orde gemaakt voor de afgesproken prijs. Dus wat mij betreft sta ik hier volgende keer weer. Bedankt voor de service.

Top !!

16 jaar vaste klant zegt genoeg toch ook deze reparatie is weer top uitgecoerd. Tot de volgende keer

tevreden klant

Zoals altijd correct en vriendelijk geholpen.

Weer uitstekend geholpen

Weer apk plus kleinonderhoud In goed overleg alles goed en snel gerepareerd voor een goede prijs.

Goed!

Prima garage met goede service

Prettige en goede service

In deze lastige tijden met Corona, goed en snel geholpen.

Snel geholpen

We wonen dichtbij en worden altijd prettig geholpen hier, ook voor kleine dingen tussen de beurten door.

Snel. Vakkundig. Klantvriendelijk.

Auto met lege accu. Gebeld voor starthulp. Monteur was er op de afgesproken tijd. Na de "opwarmronde"naar de garage. Boordcomputer weer afgesteld en accu doorgemeten. Voor een zeer vriendelijke prijs! Chapeau voor het behandelen en afhandelen!

Over Garage van Dam Gouda

Bij Garage Van Dam Gouda staat klanttevredenheid hoog in het vaandel. Wij zijn dan ook trots op de klanten die ons beoordelen op 'klanten vertellen'. Elke dag zetten wij ons in om een zo hoog mogelijk resultaat te behalen. Dit resulteert niet alleen in gerepareerde en verkochte auto's, maar ook in goed contact met onze klanten en een positieve sfeer. Ondanks dat we nu erg tevreden zijn, doen wij elke keer weer ons best onszelf te overtreffen. Garage Van Dam Gouda verbetert zichzelf graag en daarom staan wij ook open voor uw feedback. Mist u een bepaalde service, ziet u dingen graag anders of wilt u juist uw waardering uitspreken? Neem contact met ons op. Wij staan u graag te woord!