Vakkundige

• Prijs/Kwaliteit

Mijn ervaring is goed, de dienstverlening is vriendelijk, houden zich aan de afspraak eerst te bellen voordat ze iets doen.

• Prijs/Kwaliteit

Uitstekende service en aardige mensen

Aardige mensen die meedenken. Uitstekende prijs/ kwaliteit verhouding.

Goed en transparant

Ik heb mijn auto bij Hoogsteder gebracht voor APK en kleine beurt (mei 2022). Tussendoor werd ik gebeld met het onderhoudsadvies + bijbehorende kosten, zodat ik zelf kon kiezen wat er direct wel en niet moest gebeuren. Vriendelijk personeel, transparant in communicatie en kosten. Fijn dat ik die dag een leenfiets kon meekrijgen!

Zeer goede service

Mooie auto gekocht, word compleet nagekeken voordat hij meegegeven word. Netjes schoon en gepoetst. Uitleg gegeven over hoe het allemaal werkt. Top garage

• Prijs/Kwaliteit

Goed geholpen, goede inruil, prijs occasion mischien wat hoog .Maar goede service voor de rest.

Goed geholpen met de aankoop van mijn occasion. Goede inruilprijs ontvangen. Misschien iets teveel betaald voor occasion maar heft elkaar op! Zeker een aanrader vriendelijke mensen en nette auto’s staan.

Professioneel.

resultaat gericht in woord en daad.

heel goed

regt door zee

• Prijs/Kwaliteit

Top bedrijf goede uitstraling.

Goed bedrijf ging voor een BMW cabrio kijken stond er netjes bij al mijn vragen werden beantwoord met duidelijk uitleg .proef rit gereden was niet bekend in de buurt dus een route uitleg gekregen met een stukje snelweg dat vondt ik zeker fijn. Na de proef rit tot een koop overeen gekomen kon de auto na een week ophalen en alles zoals afgesproken uitgevoerd. En met 6 maanden bovag garantie. En het is echt een Familie bedrijf .

fijn en goed

Allemaal even vriendelijk en helpen met alles mee denken.

• Prijs/Kwaliteit

Vriendelijk, ter zake kundig en professioneel bedrijf

Prettige en toegankelijke contact, duidelijke informatie

Fijne garage

Goede service, snel geholpen. Nette auto gekocht

Betrouwbaar en klantvriendelijk

Via internet hebben we een Hyundai I10 gezien bij Autofirst Hoogsteder. Via email contact gehad. Er werd snel en adequaat gereageerd op een indicatie voor inruil van onze auto. Vervolgens gaan kijken. Het is een mooi en professioneel gebouw. Klantvriendelijk ontvangst. Een proefrit gemaakt en bij terugkomst de inruil besproken. Deze was exact zoals de indicatie en volgens ons een nette inruilprijs. De I10 hebben we de week erop opgehaald, omdat deze werd afgeleverd met een afleverbeurt, nieuwe apk en 6 maanden Bovag garantie. Zelfs bij ophalen was de auto half vol getankt met brandstof. Voor ons voelde het betrouwbaar en we hebben er vertrouwen in dat als er iets is met de I10, dat het dan netjes opgelost gaat worden.

Harstikke vriendelijk geholpen

Eerlijk en persoonlijk advies gekregen

kan niet beter

In onze langjarige contacten is er nooit een probleem geweest. Wij, mijn overleden echtgenoot en ik hebben al onze auto's bij deze garage gekocht en in onderhoud gehad. Zelfs nu ik op een grotere afstand woon, rijd ik nog speciaal naar deze garage, omdat zij mij 100% zekerheid geven. Ik kom er graag! 5

Fijne garage

Altijd meedenken en een eerlijk advies

Top garage

Zee

Goed en fijn geholpen snel opgelost

• Prijs/Kwaliteit

Uitstekend en snel geholpen.

Erg prettig en toegangelijk. Fijne garage.

• Prijs/Kwaliteit

Snelle accurate Apk en info over verloop ervan.

Top garage

Prima bedrijf

• Prijs/Kwaliteit

correct, alles zoals afgesproken.

correct

• Service N.v.t.
  • Deskundigheid N.v.t.

Vriendelijk en coulant

Iedere keer wordt ik vriendelijk en coulant behandeld en ben tevreden.

Perfecte service!

Ik ben ziek geweest en kan daarom niet met een leenfiets uit de voeten. Daarom heeft Maik mij thuisgebracht en weer opgehaald. Auto heeft weer een beurt gehad en ook dat gaat altijd soepel. Ik heb nooit een klacht achteraf

Goede garage

Misschien iets meer uitleg