• Service N.v.t.
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Geweldig geholpen. Klantvriendelijk. Vakmanschap
  • Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Een heel prettig klantvriendelijk bedrijf.\r\nOok als je niet direct van plan bent een auto bij hen te kopen maar alleen om vrij blijvende informatie komt., speciaal technische info.\r\nZeker een aanrader voor mensen die meer willen weten over de technische kwaliteiten van de Subaru.
  • Reden bezoek Andere reden

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Mijn ervaring met auto bedrijf \"van der Ploeg b.v.\" is uitstekend .\r\nIk rijd nu 15 jaar Subaru foresters een geweldige auto. Ook \r\nde adviezen van de directie en monteurs komen bij mij zeer positief over. Hier heb ik echt het idee dat men mij als klant belangrijk vindt.\r\nOok de dames,van der Ploeg spelen hierin een belangrijke rol.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wij hebben twee Subaru\'s bij de gebroeders Van der Ploeg in onderhoud. Een heerlijke Forester S Turbo en een Justy(ja, ook een heerlijke All Wheel Drive). Ze zijn niet zo jong meer, maar het vormt voor de gebroeders en hun uitstekende monteurs een punt van eer, deze auto\'s in optimale conditie te houden. Voor een eerlijke prijs. Een prijs die bij hen nooit als een verrassing komt, want alles wordt keurig van te voren met ons in overleg besproken. Vriendelijkheid en klantvriendelijkheid troef bij dit bedrijf. Willen wij een nieuwe auto, dan wordt die zeker weer bij dit bedrijf gekocht en in onderhoud gegeven. De afstand is dan geen bezwaar.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Afgelopen jaren doen wij naar alle tevredenheid het onderhoud aan onze Subaru bij autobedrijf Van der Ploeg. Afgelopen week een Subaru Outback gekocht bij Van der Ploeg. Naast dat we zeer tevreden zijn over de auto, was de service perfect voor elkaar en werd hij snel geleverd. Wij hadden de auto aangeschaft zonder dat we hem zagen, maar hij zag er perfect uit. \r\n

• Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Klant vriendelijkheid staat bij de familie Van der Ploeg hoog in het vaandel.\r\nEen sterk punt is, dat zij invoelen wat er bij de klant leeft.\r\nEn er ook naar weten te handelen.\r\nMet het persoonlijk contact zit het dus wel goed.\r\nMaar in eerste instantie ga je naar een autobedrijf voor de auto.\r\nOok hier munt het bedrijf uit in deskundigheid.\r\nMochten er toch klachten overblijven, dan ben ik geneigd te zeggen, dat die op een correcte manier afgehandeld worden.\r\nConclusie is dat het de moeite loont om je auto toe te vertrouwen aan Vander Ploeg BV.
  • Reden bezoek Andere reden

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Mijn twintigjarige ervaring met dit bedrijf is meer dan uitstekend.\r\nBen zeer tevreden over de service en de deskundigheid van directie en personeel.\r\nIn de afgelopen periode heb ik hier al vier keer een nieuwe Subaru gekocht en tot volle tevredenheid in onderhoud gehad. Een zeer betrouwbaar en aanbevelenswaardig autobedrijf!
  • Reden bezoek Andere reden

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Klantvriendelijk, open eerlijk en meedenkend, service gericht. Goed personeel.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Super Service zo als het hoort te zijn, goed geholpen, probleem in 1x opgelost laat mijn Subaru in het vervolg door vd Ploeg onderhouden
  • Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Heel goed,vriendelijk en ook vakkundig

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik ben altijd erg tevreden over de contacten met Autobedrijf Van der Ploeg. Ik wordt steeds weer verwelkomd door een vriendelijk gezicht.\r\nReparaties en onderhoud worden altijd met mij besproken en duidelijk uitgelegd, daarbij de keuzes steeds bij mij neerleggend. Deze openheid en duidelijkheid kan ik steeds weer erg waarderen en zorgt ervoor dat ik hen ook aanraad aan familie en vrienden.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Via internet met dit bedrijf in contact gekomen omdat ze een 12 jaar oude daewoo Matiz te koop aanboden met een zeer lage kilometerstand. Vanaf begin keurig geinformeerd en ontvangen. Ondanks dat het natuurlijk maar om een goedkoop autootje ging voelden we ons zeer serieus behandeld. Auto is keurig afgeleverd. Jammer dat dit bedrif niet iets dichter bij mijn woonplaats is anders bleef ik er zeker komen voor onderhoud etc. Voor deze aankoop is het ons de kilometers waard geweest.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wij zijn dik tevreden met de service, betrouwbaarheid en klantvriendelijkheid van Autobedrijf van der Ploeg.\r\nEr wordt rustig de tijd genomen om al onze vragen te beantwoorden onder het genot van een bakje koffie.

• Reden bezoek Andere reden

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vanaf de eerste kennismaking, enkele jaren geleden, bleken het vriendelijke mensen met veel ervaring op Subaru-gebied te zijn. Echte liefhebbers die de tijd voor je nemen. We hebben er sinds kort onze Subaru in onderhoud en hier zijn we zeer tevreden over. De hele familie staat voor je klaar met deskundig advies op maat, gastvrijheid,koffie en vakkundige monteurs.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Heb er al 2x een nieuwe auto gekocht en ben erg tevreden over de service en ook de gastvrijheid die de fam biedt.
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Oprecht en eerlijk autobedrijf, no nonsens en afspraak is afspraak.\r\nOpvallend: heeft/maak tijd voor de klant bij problemen met auto.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Een klantvriendelijk meedenkend bedrijf.\r\nService staat hoog in vaandel.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb er 2x een nieuwe auto gekocht en ik heb deze hier in onderhoud.Ik heb de ervaring dat men erg klantvriendelijk is. De directie en het personeel kennen hun klanten. Altijd bereid voor een gesprekje. Geven goed en eerlijk advies. Een vertrouwd adres met prettige en kundige mensen. Uitstekende service.
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf De beste garage die ik ken: altijd vriendelijk en zeer goede kwaliteit. Echte vakmensen die onze 1e 2e en 3e Subaru erg goed hebben onderhouden. Zorgen altijd voor een goede/passende oplossing.\r\nVolgens mij de specialist voor de geweldige boxermotoren. \r\nLiever iets verder rijden om deze service te krijgen :)\r\n\r\nVriendelijke groeten,\r\nFam. Berkhoff