• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik kom hier al jaren naar tevredenheid. Als er een onderdeel van mijn Subaru stuk is, wat niet vaak voorkomt. Krijg je duidelijk uitleg wat er aan de hand is en met de vraag of ze het moeten vervangen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf In het bezit van een 13 jaar oude Subaru Legacy 2.0. Het bedrijf om een eerlijk advies gevraagd t.a.v. onderhoud en reparatie. De wagen is tenslotte wel 13 jaar oud.........is het nog rendabel om te investeren in deze wagen?\r\nWaar andere bedrijven het hebben laten afweten met goed onderhoud / advies, heeft Autobedrijf van der Ploeg ons verrassend goed en eerlijk advies verstrekt.\r\nHet bedrijf straalt passie uit, en dat paste goed bij onze beleving. Wij hebben ons vertrouwen uitgesproken en het onderhoud / reparaties uit laten voeren. Na enkele flinke autoritten moesten wij concluderen dat de wagen weer als een zonnetje reed, laatste 3 jaren niet zo fijn gereden en dat zegt wel wat.\r\nTeam van der Ploeg: In 1 woord fantastisch!
  • Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf We hebben een Subaru Forester 2.0D Exclusive gekocht bij Autobedrijf van der Ploeg voor export naar zuid Duitsland. \r\nWij zijn uitstekend en vakkundig ondersteund door de heren van der Ploeg, zowel omtrent de aanschaf van de nieuwe auto alsook betreffende de export.\r\nOok hebben ze ons geweldig geholpen met het transport van de auto naar Duitsland.\r\nSamengevat: tot de volgende koop bij Autobedrijf van der Ploeg \r\n\r\n\r\n
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vaklui!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Super goed geholpen, de mannen hebben duidelijk verstand van zaken, waar elders diverse keren gekeken moest worden wordt een storing hier direct verholpen.....SUPER!
  • Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Uitstekend. In februari mijn tweede Subaru Legacy (bouwjaar 2011)gekocht na 12 jaar in een Legacy te hebben gereden. De Legacy uit 2011 is met CVT automaat en bevalt erg goed. Net terug van vakantie in Kroatie met caravan van 1500 kg. Zeer stabiele trekker. Ben tevreden met mijn aankoop en de garage. Vriendelijke en klantgerichte benadering.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Dit is nog een echt familiebedrijf en dat merk je in de omgang. Men neemt de tijd voor je en denkt mee in oplossingen. Ze staan voor en achter hun product, niet omdat Subaru dat oplegt, maar uit eigen overtuiging je een goed product te willen leveren. De daarnaast verleende service bij onderhoud en garantie heeft mij positief verrast en zorgt ervoor dat ik terug blijf komen bij dit bedrijf.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf 2 jaar geleden een Subaru Forester gekocht. \r\nDe auto voldoet perfekt aan onze eisen, geweldig vooral met de caravan te rijden.\r\nde X-mode werkt ook perfekt in de bergen op smalle wegen.\r\nOok de jaarlijkse servicebeurten worden naar tevredenheid uitgevoerd en een duidelijke uitleg wat er aan de auto is gebeurd.\r\nErvaren monteurs, vriendelijke ontvangst komt heel goed over.\r\nKortom voor ons een TOPgarage!!!!!\r\nmet vr gr.\r\nFam. Berswerda\r\n
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Elders een mooie Subaru Outback 3.0R gekocht en deze bij van der Ploeg gebracht voor een controle op staat van onderhoud. Al snel werd door deze Subaru specialisten gezien dat er flink achterstallig onderhoud aan de auto was. Hier is direct helder over gecommuniceerd en er werd geadviseerd bepaalde zaken aan te pakken met een duidelijke uitleg waarom. Deze mensen weten waar ze het over hebben en dat geeft een goed gevoel. Kom voor de volgende beurt zeker terug!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Al bij het eerste contact met dit bedrijf kwam het klantvriendelijk en betrouwbaar over.\r\nInmiddels 5 jaar klant naar volle tevredenheid.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Al 18 jaar Klant bij Subaru -dealer, Autobedrijf Van der ploeg . \r\nnaar volle tevredenheid, en rijden nu onze derde Subaru- Forester.\r\n\r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wij hebben een fantastische en mooie gebruikte auto gekocht en de wijze waarop we zijn geholpen maakte het echt compleet!!! Eerlijk gesprek, zeer klantvriendelijk, meedenkend en gastvrij. Super bedrijf!! Als onze tweede auto vervangen moet worden, zullen we eerst bij dit bedrijf gaan kijken. Het is de moeite waard om er een eind voor te rijden!

• Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vertrouwd bedrijf, prettige contacten.
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Tweedehands auto gekocht en in onderhoud bij dit bedrijf

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Eerlijk en kundig advies gehad qua model auto. Prettig geholpen tijdens onze aankoop van de nieuwe auto.\r\nTop bedrijf\r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf kwam voor een Vsnaar,maar ook distrobutie moest vernieuwd worden,werd gelijk door 2 man aan gewerkt,ook gelijk remmen verniewd dat gelijk met 3 man gedaan hoefde dus maar 1 keer te rijden,prima koffie met koekjes,aardige mensen,een absolute aan rader,kom zeker voor volgende onderhoud,ook de prijs was redelijk.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Na al enige jaren in een Forester gereden ten hebben, heb ik bij toeval, via mijn zoon, met dit bedrijf kennis gemaakt en zolang ik in een Subaru rij, ga ik daar niet weer weg.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Onze ervaring met van der Ploeg is zeer positief.\r\nHadden de keus tussen Zwolle en Kollumerzwaag het is de laatste geworden vanwege het goede en directe contact bij de aankoop van de Forester is 2014.\r\nOp de terugroep actie na zijn we alleen nog terug geweest voor de service beurten en dat was altijd zeer plezierig en goed.\r\nEen paar uur fietsen of met de leenauto in de omgeving is een uitje, de vragen worden goed behandeld en de nazorg is en was uitstekend.\r\nEen mogelijke tip is, wanneer er nieuwtjes zijn vanuit Subaru of er ontwikkelingen zijn deze te delen met de klanten per email, hoewel het praatje tijdens de beurten moet daarvoor niet worden ingeleverd.\r\nResumerend wij zijn zeer tevreden en komen om de 15.000 km graag naar Kollumerzwaag.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Na een aanrijding en afschrijving auto op zoek gegaan naar een Outback.\r\nNa een tijdje zoeken een nette wagen gezien bij Van der Ploeg.\r\nHier naar wezen kijken.\r\nOp een fijne en familiaire manier verwelkomd.\r\nEr werd op een zeer duidelijke en heldere manier verteld over de auto.\r\nNa wat praten en een testrit een overeenkomst gemaakt.\r\nAuto is werkelijk in prima staat afgeleverd conform afspraken.\r\nAbsolute aanrader.\r\nJammer dat het een eindje weg is, maar daar is wel een mouw aan te passen.\r\n\r\n

• Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf In 2014 mijn eerste Subaru gekocht en nu voor de 1e beurt na 15.000 km. De ontvangst bij Van der Ploeg is uitstekend met een bak koffie. Vriendelijke mensen en je hoeft, zoals vroeger, voor een \"grote\" beurt niet je auto eerst te brengen. Je kunt er op wachten, want dan werkt men met twee personen tegelijkertijd aan je auto, terwijl de koffie klaar staat.Aan te bevelen voor Subaru rijders, maar ook van andere merken.