• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Tweedehands auto gekocht en in onderhoud bij dit bedrijf

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Eerlijk en kundig advies gehad qua model auto. Prettig geholpen tijdens onze aankoop van de nieuwe auto.\r\nTop bedrijf\r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf kwam voor een Vsnaar,maar ook distrobutie moest vernieuwd worden,werd gelijk door 2 man aan gewerkt,ook gelijk remmen verniewd dat gelijk met 3 man gedaan hoefde dus maar 1 keer te rijden,prima koffie met koekjes,aardige mensen,een absolute aan rader,kom zeker voor volgende onderhoud,ook de prijs was redelijk.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Na al enige jaren in een Forester gereden ten hebben, heb ik bij toeval, via mijn zoon, met dit bedrijf kennis gemaakt en zolang ik in een Subaru rij, ga ik daar niet weer weg.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Onze ervaring met van der Ploeg is zeer positief.\r\nHadden de keus tussen Zwolle en Kollumerzwaag het is de laatste geworden vanwege het goede en directe contact bij de aankoop van de Forester is 2014.\r\nOp de terugroep actie na zijn we alleen nog terug geweest voor de service beurten en dat was altijd zeer plezierig en goed.\r\nEen paar uur fietsen of met de leenauto in de omgeving is een uitje, de vragen worden goed behandeld en de nazorg is en was uitstekend.\r\nEen mogelijke tip is, wanneer er nieuwtjes zijn vanuit Subaru of er ontwikkelingen zijn deze te delen met de klanten per email, hoewel het praatje tijdens de beurten moet daarvoor niet worden ingeleverd.\r\nResumerend wij zijn zeer tevreden en komen om de 15.000 km graag naar Kollumerzwaag.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Na een aanrijding en afschrijving auto op zoek gegaan naar een Outback.\r\nNa een tijdje zoeken een nette wagen gezien bij Van der Ploeg.\r\nHier naar wezen kijken.\r\nOp een fijne en familiaire manier verwelkomd.\r\nEr werd op een zeer duidelijke en heldere manier verteld over de auto.\r\nNa wat praten en een testrit een overeenkomst gemaakt.\r\nAuto is werkelijk in prima staat afgeleverd conform afspraken.\r\nAbsolute aanrader.\r\nJammer dat het een eindje weg is, maar daar is wel een mouw aan te passen.\r\n\r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf In 2014 mijn eerste Subaru gekocht en nu voor de 1e beurt na 15.000 km. De ontvangst bij Van der Ploeg is uitstekend met een bak koffie. Vriendelijke mensen en je hoeft, zoals vroeger, voor een \"grote\" beurt niet je auto eerst te brengen. Je kunt er op wachten, want dan werkt men met twee personen tegelijkertijd aan je auto, terwijl de koffie klaar staat.Aan te bevelen voor Subaru rijders, maar ook van andere merken.

• Service N.v.t.
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Geweldig geholpen. Klantvriendelijk. Vakmanschap

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Een heel prettig klantvriendelijk bedrijf.\r\nOok als je niet direct van plan bent een auto bij hen te kopen maar alleen om vrij blijvende informatie komt., speciaal technische info.\r\nZeker een aanrader voor mensen die meer willen weten over de technische kwaliteiten van de Subaru.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Mijn ervaring met auto bedrijf \"van der Ploeg b.v.\" is uitstekend .\r\nIk rijd nu 15 jaar Subaru foresters een geweldige auto. Ook \r\nde adviezen van de directie en monteurs komen bij mij zeer positief over. Hier heb ik echt het idee dat men mij als klant belangrijk vindt.\r\nOok de dames,van der Ploeg spelen hierin een belangrijke rol.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wij hebben twee Subaru\'s bij de gebroeders Van der Ploeg in onderhoud. Een heerlijke Forester S Turbo en een Justy(ja, ook een heerlijke All Wheel Drive). Ze zijn niet zo jong meer, maar het vormt voor de gebroeders en hun uitstekende monteurs een punt van eer, deze auto\'s in optimale conditie te houden. Voor een eerlijke prijs. Een prijs die bij hen nooit als een verrassing komt, want alles wordt keurig van te voren met ons in overleg besproken. Vriendelijkheid en klantvriendelijkheid troef bij dit bedrijf. Willen wij een nieuwe auto, dan wordt die zeker weer bij dit bedrijf gekocht en in onderhoud gegeven. De afstand is dan geen bezwaar.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Afgelopen jaren doen wij naar alle tevredenheid het onderhoud aan onze Subaru bij autobedrijf Van der Ploeg. Afgelopen week een Subaru Outback gekocht bij Van der Ploeg. Naast dat we zeer tevreden zijn over de auto, was de service perfect voor elkaar en werd hij snel geleverd. Wij hadden de auto aangeschaft zonder dat we hem zagen, maar hij zag er perfect uit. \r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Klant vriendelijkheid staat bij de familie Van der Ploeg hoog in het vaandel.\r\nEen sterk punt is, dat zij invoelen wat er bij de klant leeft.\r\nEn er ook naar weten te handelen.\r\nMet het persoonlijk contact zit het dus wel goed.\r\nMaar in eerste instantie ga je naar een autobedrijf voor de auto.\r\nOok hier munt het bedrijf uit in deskundigheid.\r\nMochten er toch klachten overblijven, dan ben ik geneigd te zeggen, dat die op een correcte manier afgehandeld worden.\r\nConclusie is dat het de moeite loont om je auto toe te vertrouwen aan Vander Ploeg BV.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Mijn twintigjarige ervaring met dit bedrijf is meer dan uitstekend.\r\nBen zeer tevreden over de service en de deskundigheid van directie en personeel.\r\nIn de afgelopen periode heb ik hier al vier keer een nieuwe Subaru gekocht en tot volle tevredenheid in onderhoud gehad. Een zeer betrouwbaar en aanbevelenswaardig autobedrijf!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Klantvriendelijk, open eerlijk en meedenkend, service gericht. Goed personeel.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Super Service zo als het hoort te zijn, goed geholpen, probleem in 1x opgelost laat mijn Subaru in het vervolg door vd Ploeg onderhouden

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Heel goed,vriendelijk en ook vakkundig

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik ben altijd erg tevreden over de contacten met Autobedrijf Van der Ploeg. Ik wordt steeds weer verwelkomd door een vriendelijk gezicht.\r\nReparaties en onderhoud worden altijd met mij besproken en duidelijk uitgelegd, daarbij de keuzes steeds bij mij neerleggend. Deze openheid en duidelijkheid kan ik steeds weer erg waarderen en zorgt ervoor dat ik hen ook aanraad aan familie en vrienden.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Via internet met dit bedrijf in contact gekomen omdat ze een 12 jaar oude daewoo Matiz te koop aanboden met een zeer lage kilometerstand. Vanaf begin keurig geinformeerd en ontvangen. Ondanks dat het natuurlijk maar om een goedkoop autootje ging voelden we ons zeer serieus behandeld. Auto is keurig afgeleverd. Jammer dat dit bedrif niet iets dichter bij mijn woonplaats is anders bleef ik er zeker komen voor onderhoud etc. Voor deze aankoop is het ons de kilometers waard geweest.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wij zijn dik tevreden met de service, betrouwbaarheid en klantvriendelijkheid van Autobedrijf van der Ploeg.\r\nEr wordt rustig de tijd genomen om al onze vragen te beantwoorden onder het genot van een bakje koffie.