• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Dit bedrijf werkt klantvriendelijk, deskundig en denkt met de klant mee. Voert geen onnodige handelingen uit.\r\nErvaring van personeel lost problemen op welke andere garages niet kunnen oplossen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Buitengewoon tevreden over de inspanning die de mannen van dit bedrijf geleverd hebben om een weerbarstig probleem op te lossen. Nog hartelijk dank daarvoor!\r\nVerder is het een zeer toegankelijke organisatie qua maat en schaal. De klant is hier geen nummer maar wordt met alle aandacht en heel persoonlijk bejegend.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf vriendelijk, adequaat, snelle hulp, duidelijk, houden je goed op de hoogte tijdens de werkzaamheden, goede uitleg.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Familiebedrijf met korte lijnen. Zeer klantvriendelijk en gastvrij. Na enthousiaste en deskundige voorlichting over het merk Subaru, besloten een Outback aan te schaffen. Alle afspraken zijn correct nagekomen. Heb er alle vertrouwen in dat ook het onderhoud en de service na aankoop probleemloos zullen verlopen. Dit bedrijf straalt \"vertrouwen\" uit.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Persoonlijk, deskundig en transparant.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer positief, eerlijke en enthousiaste mensen met kennis van het vak. In het verleden heeft men mij vlak voor mijn vakantie uit de brand gehaald, toen mijn toenmalige garage het lelijk liet afweten. Vanaf dat moment ben ik klant bij deze Subaru dealer en rij zo met veel rijplezier Subaru. Dit bedrijf is een echte aanrader.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vertrouwen!!!\r\nAls klant uit Gelderland kom ik een proefrit maken, met in mijn achterhoofd, dat wordt misschien nog een keer op en neer naar Friesland om de auto te betalen. Nee hoor, garage ploegh zet de auto op mijn naam en zegt, met het geld komt het wel goed. Grote Klasse wat een vertrouwen, en wat een geweldige occasion.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Er wordt meegedacht en een eerlijke visie gegeven. Vol vertrouwen mijn auto aangeschaft. De verdere service ervaar ik als zeer prettig.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf De laatste tijd bemerkten wij dat onze Subaru Forester van november 1998 met bijna 300.000 km op het klokje veel koelvloeistof verloor. Na het bijvullen van het expansie vaatje tot aan het maximum streepje bij een koude motor moesten wij al redelijk snel weer bijvullen. In eerste instantie werd er bij de diagnose geconstateerd dat er een slangen klemmetje ontbrak bij de l.p.g. installatie welke er vermoedelijk bij de inbouw hiervan nooit op was gemonteerd en als gevolg daarvan was gaan lekken.\r\nToch was het probleem nog niet verholpen. Wij moesten namelijk nog steeds regelmatig (lees te vaak) koelvloeistof bij vullen.\r\nOok zagen wij dat na een ritje van misschien 25 kilometer de koelvloeistof omhoog kwam en als gevolg van een te hoge stand in het expansie vaatje wegliep.\r\nDit kon twee dingen betekenen. 1 een lekke koppakking, kosten al snel 1200 euro en 2 een lekke verdamper van de l.p.g. installatie, kosten ongeveer 350 euro.\r\nIn overleg met de Fa. v.d. Ploeg in Kollumerzwaag en de l.p.g. specialist Adrie Schouten in Heerenveen is beslist om de brandstof voorziening van l.p.g tijdelijk af te sluiten. Vervolgens naar de Fa. v.d. Ploeg gereden waar werd vast gesteld dat de koppakking niet lek was.\r\nDit kon maar een ding betekenen namelijk een lekke verdamper. Vervolgens naar Adrie Schouten gereden en een compleet gereviseerde verdamper laten monteren. De moeilijkheid bij deze storing was dat beide symptomen identiek zijn.\r\nHet kunstje is natuurlijk kinderlijk eenvoudig namelijk het uitsluiten/afvinken van een van de twee mogelijkheden. Door op deze wijze systematisch stap voor stap oorzaken uit te sluiten kan de klant namelijk veel geld besparen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf In juli een subaru outback gekocht bij van der ploeg.Vorige week gebeld voor een storing aan de auto.Zelfde dag langs geweest,opgelost tijdens bakje koffie en een krantje.Bleek een kapotte bougie,snel gevonden en verholpen.Mensen met verstand van zaken en goede service.Uitstervend ras in autoland!!!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Deskundig,prettig en vriendelijk. Dit geldt voor leiding, monteurs en de echtgenoten van beide leidinggevende broers.\r\nDe persoonlijke behandeling bevalt ons.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik kom hier al jaren naar tevredenheid. Als er een onderdeel van mijn Subaru stuk is, wat niet vaak voorkomt. Krijg je duidelijk uitleg wat er aan de hand is en met de vraag of ze het moeten vervangen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf In het bezit van een 13 jaar oude Subaru Legacy 2.0. Het bedrijf om een eerlijk advies gevraagd t.a.v. onderhoud en reparatie. De wagen is tenslotte wel 13 jaar oud.........is het nog rendabel om te investeren in deze wagen?\r\nWaar andere bedrijven het hebben laten afweten met goed onderhoud / advies, heeft Autobedrijf van der Ploeg ons verrassend goed en eerlijk advies verstrekt.\r\nHet bedrijf straalt passie uit, en dat paste goed bij onze beleving. Wij hebben ons vertrouwen uitgesproken en het onderhoud / reparaties uit laten voeren. Na enkele flinke autoritten moesten wij concluderen dat de wagen weer als een zonnetje reed, laatste 3 jaren niet zo fijn gereden en dat zegt wel wat.\r\nTeam van der Ploeg: In 1 woord fantastisch!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf We hebben een Subaru Forester 2.0D Exclusive gekocht bij Autobedrijf van der Ploeg voor export naar zuid Duitsland. \r\nWij zijn uitstekend en vakkundig ondersteund door de heren van der Ploeg, zowel omtrent de aanschaf van de nieuwe auto alsook betreffende de export.\r\nOok hebben ze ons geweldig geholpen met het transport van de auto naar Duitsland.\r\nSamengevat: tot de volgende koop bij Autobedrijf van der Ploeg \r\n\r\n\r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vaklui!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Super goed geholpen, de mannen hebben duidelijk verstand van zaken, waar elders diverse keren gekeken moest worden wordt een storing hier direct verholpen.....SUPER!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Uitstekend. In februari mijn tweede Subaru Legacy (bouwjaar 2011)gekocht na 12 jaar in een Legacy te hebben gereden. De Legacy uit 2011 is met CVT automaat en bevalt erg goed. Net terug van vakantie in Kroatie met caravan van 1500 kg. Zeer stabiele trekker. Ben tevreden met mijn aankoop en de garage. Vriendelijke en klantgerichte benadering.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Dit is nog een echt familiebedrijf en dat merk je in de omgang. Men neemt de tijd voor je en denkt mee in oplossingen. Ze staan voor en achter hun product, niet omdat Subaru dat oplegt, maar uit eigen overtuiging je een goed product te willen leveren. De daarnaast verleende service bij onderhoud en garantie heeft mij positief verrast en zorgt ervoor dat ik terug blijf komen bij dit bedrijf.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf 2 jaar geleden een Subaru Forester gekocht. \r\nDe auto voldoet perfekt aan onze eisen, geweldig vooral met de caravan te rijden.\r\nde X-mode werkt ook perfekt in de bergen op smalle wegen.\r\nOok de jaarlijkse servicebeurten worden naar tevredenheid uitgevoerd en een duidelijke uitleg wat er aan de auto is gebeurd.\r\nErvaren monteurs, vriendelijke ontvangst komt heel goed over.\r\nKortom voor ons een TOPgarage!!!!!\r\nmet vr gr.\r\nFam. Berswerda\r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Elders een mooie Subaru Outback 3.0R gekocht en deze bij van der Ploeg gebracht voor een controle op staat van onderhoud. Al snel werd door deze Subaru specialisten gezien dat er flink achterstallig onderhoud aan de auto was. Hier is direct helder over gecommuniceerd en er werd geadviseerd bepaalde zaken aan te pakken met een duidelijke uitleg waarom. Deze mensen weten waar ze het over hebben en dat geeft een goed gevoel. Kom voor de volgende beurt zeker terug!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Al bij het eerste contact met dit bedrijf kwam het klantvriendelijk en betrouwbaar over.\r\nInmiddels 5 jaar klant naar volle tevredenheid.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Al 18 jaar Klant bij Subaru -dealer, Autobedrijf Van der ploeg . \r\nnaar volle tevredenheid, en rijden nu onze derde Subaru- Forester.\r\n\r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wij hebben een fantastische en mooie gebruikte auto gekocht en de wijze waarop we zijn geholpen maakte het echt compleet!!! Eerlijk gesprek, zeer klantvriendelijk, meedenkend en gastvrij. Super bedrijf!! Als onze tweede auto vervangen moet worden, zullen we eerst bij dit bedrijf gaan kijken. Het is de moeite waard om er een eind voor te rijden!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vertrouwd bedrijf, prettige contacten.