• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf dit bedriuw wie en is foar ús in iepenbiering! Fan ús easrte besite ôf ha wy ús thús fielt. De sfeer en de gesellichheit spriek ús oan. It gefoel dat je by dizze ploech hearre is in goed gefoel. Foaral ek de desaakkundiges is by jimme yn goede hannen. Wêz dêr grutsk op!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Service Subaru Impreza 2.0D (2009):\r\n\r\nEen probleem met een waarschuwingslicht van de partikelfilter bleek achteraf gewoon oplosbaar door het verwisselen van de olie + oliefilter. Daarnaast hebben ze bij Van der Ploeg ook nog even de rest van de auto nagekeken en zonodig het e.e.a. vervangen, en dat natuurlijk met een paar tips om de levensduur van het motorblok te verlengen.\r\n\r\nHele goede service en duidelijk veel kennis/expertise over Subaru modellen & motoren. \r\n\r\nBedankt!
  • Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Tijdens mijn werkzaamheden voor het huisartsen lab, strande ik met een lege accu in Kollemerzwaag. Na één telefoontje stond vd Ploeg al bij mijn auto en kregen haar weer aan de praat. Prachtig mooi. \r\nMaar helaas.... bij het eerstvolgende huisbezoek branden er zoveel lichtjes dat ik moest wel in een rustig temp naar de garage rijden. (Was makkelijk te vinden op het net)\r\nZonder pardon kon ik mijn route vervolgen in een leen auto van vd Ploeg en werd mijn auto ook nog nagekeken. Bij terugkomst was de auto gemaakt en ik was een ervaring rijker. Wat een service. Meedenken, klantgericht en actief handelen. Ik denk met veel plezier terug aan deze ochtend. Nogmaals bedankt voor jullie hulp en vriendelijkheid.\r\n\r\nEen vriendelijkheid groet van Janna, prikster van het HuisArtsenlab Friesland
  • Reden bezoek Andere reden

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Dit is een heel fijn familiebedrijf. Wij zijn heel vriendelijk ontvangen en we hebben een goed gevoel bij onze aankoop. Als klant krijg je een gevoel van oprechte waardering en dat geeft nog een stukje extra vertrouwen!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Al jaren klant. Al jaren zeer tevreden!\r\nBetrouwbaar, hartelijke ontvangst met lekkere koffie!\r\nDeskundig, goede uitleg, zoals gezegd: Zeer tevreden!!\r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Super.\r\nAl jarenlang tevreden klant.
  • Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vriendelijk, goede service, en duidelijk indien er een reparatie aan de auto moet gebeuren, goede uitleg\r\nwat er moet gebeuren.\r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer vriendelijke service, behulpzaam met veel aandacht voor de klant. Lekkere koffie tijdens het wachten.
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Bij Van der Ploeg gaat een informele sfeer uitstekend samen met deskundigheid, heldere communicatie en service. Ze kennen hun klanten en adviseren op maat. Zeer goede service.
  • Reden bezoek Andere reden

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vandaag: lekke band. Alleen spuitbussetje maar dat werkt niet want band aan gort. Hulptroepen gebeld die zomerband brachten. Door vd Ploeg snel gemonteerd zodat ik weer verder kon. Kosten? Welnee: service! Dat maak ik wel anders mee... Topclub! Dank!
  • Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Een geweldig bedrijf waar we hartelijk werden ontvangen, zeer servicegericht, goede voorlichting over wat er gaat of kan gebeuren, goed overleg. Niet alleen naar de klacht luisteren maar ook de auto verder bekijken en overleggen wat zou kunnen. Buitengewoon vriendelijke mensen. Een aanrader!!!
  • Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf klantvriendelijk; betrouwbaar; korte lijnen in de communicatie

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Altijd goede service en een warm onthaal. Een echt familiebedrijf. Altijd rekening houdend met de vertrektijden van de boot.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Al zeer vele jaren een voortreffelijk gevoel gehad bij deze garage. Geweldige service!!!!
  • Reden bezoek Andere reden

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Dit bedrijf werkt klantvriendelijk, deskundig en denkt met de klant mee. Voert geen onnodige handelingen uit.\r\nErvaring van personeel lost problemen op welke andere garages niet kunnen oplossen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Buitengewoon tevreden over de inspanning die de mannen van dit bedrijf geleverd hebben om een weerbarstig probleem op te lossen. Nog hartelijk dank daarvoor!\r\nVerder is het een zeer toegankelijke organisatie qua maat en schaal. De klant is hier geen nummer maar wordt met alle aandacht en heel persoonlijk bejegend.
  • Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf vriendelijk, adequaat, snelle hulp, duidelijk, houden je goed op de hoogte tijdens de werkzaamheden, goede uitleg.

• Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Familiebedrijf met korte lijnen. Zeer klantvriendelijk en gastvrij. Na enthousiaste en deskundige voorlichting over het merk Subaru, besloten een Outback aan te schaffen. Alle afspraken zijn correct nagekomen. Heb er alle vertrouwen in dat ook het onderhoud en de service na aankoop probleemloos zullen verlopen. Dit bedrijf straalt \"vertrouwen\" uit.
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Persoonlijk, deskundig en transparant.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer positief, eerlijke en enthousiaste mensen met kennis van het vak. In het verleden heeft men mij vlak voor mijn vakantie uit de brand gehaald, toen mijn toenmalige garage het lelijk liet afweten. Vanaf dat moment ben ik klant bij deze Subaru dealer en rij zo met veel rijplezier Subaru. Dit bedrijf is een echte aanrader.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vertrouwen!!!\r\nAls klant uit Gelderland kom ik een proefrit maken, met in mijn achterhoofd, dat wordt misschien nog een keer op en neer naar Friesland om de auto te betalen. Nee hoor, garage ploegh zet de auto op mijn naam en zegt, met het geld komt het wel goed. Grote Klasse wat een vertrouwen, en wat een geweldige occasion.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Er wordt meegedacht en een eerlijke visie gegeven. Vol vertrouwen mijn auto aangeschaft. De verdere service ervaar ik als zeer prettig.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf De laatste tijd bemerkten wij dat onze Subaru Forester van november 1998 met bijna 300.000 km op het klokje veel koelvloeistof verloor. Na het bijvullen van het expansie vaatje tot aan het maximum streepje bij een koude motor moesten wij al redelijk snel weer bijvullen. In eerste instantie werd er bij de diagnose geconstateerd dat er een slangen klemmetje ontbrak bij de l.p.g. installatie welke er vermoedelijk bij de inbouw hiervan nooit op was gemonteerd en als gevolg daarvan was gaan lekken.\r\nToch was het probleem nog niet verholpen. Wij moesten namelijk nog steeds regelmatig (lees te vaak) koelvloeistof bij vullen.\r\nOok zagen wij dat na een ritje van misschien 25 kilometer de koelvloeistof omhoog kwam en als gevolg van een te hoge stand in het expansie vaatje wegliep.\r\nDit kon twee dingen betekenen. 1 een lekke koppakking, kosten al snel 1200 euro en 2 een lekke verdamper van de l.p.g. installatie, kosten ongeveer 350 euro.\r\nIn overleg met de Fa. v.d. Ploeg in Kollumerzwaag en de l.p.g. specialist Adrie Schouten in Heerenveen is beslist om de brandstof voorziening van l.p.g tijdelijk af te sluiten. Vervolgens naar de Fa. v.d. Ploeg gereden waar werd vast gesteld dat de koppakking niet lek was.\r\nDit kon maar een ding betekenen namelijk een lekke verdamper. Vervolgens naar Adrie Schouten gereden en een compleet gereviseerde verdamper laten monteren. De moeilijkheid bij deze storing was dat beide symptomen identiek zijn.\r\nHet kunstje is natuurlijk kinderlijk eenvoudig namelijk het uitsluiten/afvinken van een van de twee mogelijkheden. Door op deze wijze systematisch stap voor stap oorzaken uit te sluiten kan de klant namelijk veel geld besparen.

• Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf In juli een subaru outback gekocht bij van der ploeg.Vorige week gebeld voor een storing aan de auto.Zelfde dag langs geweest,opgelost tijdens bakje koffie en een krantje.Bleek een kapotte bougie,snel gevonden en verholpen.Mensen met verstand van zaken en goede service.Uitstervend ras in autoland!!!
  • Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Deskundig,prettig en vriendelijk. Dit geldt voor leiding, monteurs en de echtgenoten van beide leidinggevende broers.\r\nDe persoonlijke behandeling bevalt ons.